Mars 2022

Da har jeg fått innsett på onsdag. Det blir spennende. Lenge siden sist jeg var ruger nå. Helt tilbake til september faktisk. Alt for lenge egentlig. Håper dette skal være lykkens innsett. Syvende forsøk på et søsken. Jeg er så spent, og vil egentlig begynne å teste i dag. Hehe. :hilarious:

BABYSTØV til deg !!✨ Jeg satte inn fryst embryo mandag denne uken.. så spent..! Kjente noen stikk 6 dpo og håper, men vi var så heldige sist å bli gravid på første forsøk sist, fersk forsøk..så tør ikke tro det kan gå så bra nå. Men håper. Spennende tid :)

Må legge til at jeg er sykemeldt etter jeg hadde covid for 2,5 uke siden. Har mye plager fra det, så det kan jo være at noe er pga synarela, eller forsterket pga den. Men tror ikke det. Merker mest at jeg får skikkelig hodepine en stund etter hver spray

Jeg hadde også COVID for ca 2 uker siden.. var så usikker på om det skulle påvirket forsøket nå. Men legene sa det inne skulle det.. så endte opp med å prøve nå da vi ønsker det gjerne skal være bare 2 skoleår mellom barna våre...hva tror du tror du nylig omikron korona sykdom.kan påvirke et forsøk? Og hva tror dere andre ?

Jeg hadde også COVID for ca 2 uker siden.. var så usikker på om det skulle påvirket forsøket nå. Men legene sa det inne skulle det.. så endte opp med å prøve nå da vi ønsker det gjerne skal være bare 2 skoleår mellom barna våre...hva tror du tror du nylig omikron korona sykdom.kan påvirke et forsøk? Og hva tror dere andre ?
Jeg prøver å ikke tenke på hvordan det kan påvirke fertiliteten. Vi har prøvd i så mange år at jeg hadde blitt gal om jeg skulle tenkt på alle sånne faktorer. For min del handler det om at jeg fortsatt er syk etter jeg hadde covid. Men jeg satser på at jeg kommer meg gjennom forsøket uten mer problemer.

Vil tippe det har like mye innvirkning som en influensa har :)

Hvordan går det med dere damer? Nå er det kun et par dager til første UL og klar for Bemfola og Menopur.. merker at det ikke er lenge til uttak da.. for den tiden går utrolig fort! Har eksamen i sykdomslære samme uka ;D så skal ha litt å drive med oppi alt som skjer :D

Hvordan går det med dere damer? Nå er det kun et par dager til første UL og klar for Bemfola og Menopur.. merker at det ikke er lenge til uttak da.. for den tiden går utrolig fort! Har eksamen i sykdomslære samme uka ;D så skal ha litt å drive med oppi alt som skjer :D
Ohhh så spennende :smiley-bounce012 :Heartred

Åh så spennende ❤️❤️

Her ligger jeg rett ut med corona, fikk påvist mandag, ble litt bedre torsdag men så helt utslått igjen :( glad det skjedde nå og ikke til uka hvor jeg forhåpentligvis begynner med sprøyter igjen ❤️ bare ikke det at jeg fikk eggløsning her om dagen har overstyret primolut ( leste nie om det en plass) klinikken sa det kunne være at jeg hadde eggløsning men at det og kunne være LH hormonet som tulla litt med kroppen min

Hopper inn i rugegruppa her, jeg :joyful: Hadde innsett av en blasto på tirsdag.

(Prøvedorris - 29 år - Barn nr 1 - Medicus - Uttak nr 3 - Fostimon/Fyremadel/Duphaston - Uttak uke 8)

Hopper inn i rugegruppa her, jeg :joyful: Hadde innsett av en blasto på tirsdag.

(Prøvedorris - 29 år - Barn nr 1 - Medicus - Uttak nr 3 - Fostimon/Fyremadel/Duphaston - Uttak uke 8)
Så spennende ❤️❤️ på spiren der jeg hører til i Trondheim så setter de sjeldent inn fersk blasto, bare fryst ❤️ sku ønske å ha fått prøvd fersk blasto :)

Så spennende ❤️❤️ på spiren der jeg hører til i Trondheim så setter de sjeldent inn fersk blasto, bare fryst ❤️ sku ønske å ha fått prøvd fersk blasto :)

Men er jo ofte en grunn til at en klinikk velger en metode fremfor en annen.. men i all hovedsak står å faller det på om embryoet er levedyktig eller ikke. :)

Men er jo ofte en grunn til at en klinikk velger en metode fremfor en annen.. men i all hovedsak står å faller det på om embryoet er levedyktig eller ikke. :)
Ja sant :) klinikken min sa at dem fryser ned mest på dag 5 da dem har stor overlevningsrate på fryst blasto

Har satt inn fersk blasto en gang tidligere, da på Riksen. Der gjorde de det kun i tilfeller der det var mange (over 8 tror jeg) befrukta egg etter uttaket. På Medicus vet jeg egentlig ikke om de alltid dyrker til blasto eller om de også ser an underveis :bookworm:

Ja, sist så var det meningen at jeg sku sette inn 2 og 3 dagers, jeg hadde 2 innsett i Porsgrunn hvor jeg ene gangen satte inn et 2_dagers og andre gangen 2 3-dagers men begge negativt så jeg er litt nervøs for å måtte sette inn 2 eller 3 dagers igjen selv om jeg vet mange har lyktes med det. Klinikken sa til meg at etter ultralyd kontroll så kan jeg bestemme om jeg ønsker å fryse ned med en gang, det koster da 10.000 i mellomlegg i tillegg til 3pk jeg har fra før. Litt usikker men vet klinikken brenner veldig for å sette inn fryst, ble jo totalfrys sist

Vil tippe det har like mye innvirkning som en influensa har :)

Ok så bra det ikke er verre enn det.

Har satt inn fersk blasto en gang tidligere, da på Riksen. Der gjorde de det kun i tilfeller der det var mange (over 8 tror jeg) befrukta egg etter uttaket. På Medicus vet jeg egentlig ikke om de alltid dyrker til blasto eller om de også ser an underveis :bookworm:

Hm dette visste jeg ikke. Jeg satt inn fersk blastocyst på Livio ivf klinikken som nå er jenta vår.

Ja da får du nok litt å fordrive tiden med, det er bra :) håper dette går veien :)

Hvordan går det med dere som ruger?
Jeg våknet i dag med litt farge i bindet.. Er på rugedag 5 i dag, etter innsett av 3-dagers. Dvs dpo 8 hvis utregningen min er riktig (?).
Kan huske å ha hatt litt rosa Crinone ved tidligere forsøk, men jeg husker ikke hvor mye det var snakk om. Ble veldig tidlig trøtt i går kveld, og kjenner jeg er oppblåst i dag. Det er evig selvpining å gå rundt og tolke symptomer. Googlingen er i full gang, selvfølgelig :P

Back
Topp