Mars 2022

Nå er jeg veldig glad jeg fikk primolut som jeg startet med på tirsdag for i stad viste eggløsningen positiv så da hadde jeg nok ikke rukket forsøk denne mnd hvis jeg ikke hadde fått primolut

Vedlegg

• IMG_20220303_193851.jpg
    IMG_20220303_193851.jpg
    1,9 MB · Visninger: 48
Nå er jeg veldig glad jeg fikk primolut som jeg startet med på tirsdag for i stad viste eggløsningen positiv så da hadde jeg nok ikke rukket forsøk denne mnd hvis jeg ikke hadde fått primolut
Er det fordi den holder igjen blødningen som du ville fått etter eggløsningen?

De ringte i dag, det ble én eskimo på frys:Heartred bedre enn ingen
Ååååh! Så bra! Fra avbrutte forsøk til ferskinnsett + eskimo! Det er jo absolutt en villt bra forbedring :love7 Men heier på den du allerede ruger på :love7

Ååååh! Så bra! Fra avbrutte forsøk til ferskinnsett + eskimo! Det er jo absolutt en villt bra forbedring :love7 Men heier på den du allerede ruger på :love7

Tusen takk for at du deler gleden med meg, ja helt villt..!! Håper det lille stjerneskuddet fester seg nå :smiley-angelic001

De ringte i dag, det ble én eskimo på frys:Heartred bedre enn ingen
Det er bare så fantastisk utvikling. Det er sånne solskinnshistorier som hjelper oss andre. Å se at det faktisk går an, og motgang kan snu ❤️ Nyt rugingen på en liten blasto ❤️

Da har jeg fått innsett på onsdag. Det blir spennende. Lenge siden sist jeg var ruger nå. Helt tilbake til september faktisk. Alt for lenge egentlig. Håper dette skal være lykkens innsett. Syvende forsøk på et søsken. Jeg er så spent, og vil egentlig begynne å teste i dag. Hehe. :hilarious:

Nå har jeg på kontroll og har et spørsmål:angelic:
Legen lette veldig etter en polypp, ho sa treskiktet (?) var litt utydelig. Etter mye om og men fant ut at alt var bra og slimhinna var fin så klar for innsett på tirsdag:happy:
Hvilken konsekvens har en evt polypp?

Noen som vet hvorfor en skal ta 2 ovitrelle før uttak? Jeg hadde bare 1 i Porsgrunn og skal ha 2 nå

Kan tas av stimulerer :joyful: ser jeg står både der og på ruger

Tok første sprøyte med Menopur i går, så jeg kan også settes på stimulerer :)

Tror jeg klarte å stikke en blodåre, for det blødde en del når jeg dro spøyten ut igjen. Det var vondt :sour:

Hadde første UL i dag, og kun små follikler:( så nå måtte jeg øke dosen frem mot ny UL på mandag, og måtte bruke 6000 til på medisiner:eek:
Håper dette gjør susen ihvertfall:nailbiting:

Hyl ut om det ble noe feil damer.. ikke helt enkelt med den telefonen jeg har om dagen :P

Tok første sprøyte med Menopur i går, så jeg kan også settes på stimulerer :)

Tror jeg klarte å stikke en blodåre, for det blødde en del når jeg dro spøyten ut igjen. Det var vondt :sour:

Ouch, det er vondt ja.. :hungover: har faktisk bare skjedd én gang her. Og har stukket mellom 60 og 70 sprøyter nå totalt

Hei
Melder meg inn her☺️ . Fin tråd.
Søsken forsøk her.
Kort fortalt :
Wishforamiracle- 38 - B2 - Oslo Livio ivf klinikken - Forsøk #1 - i naturlig syklus . Lutinus. Satte inn fryst embryo 28.2

Lenger fortalt :
Har en jente August 2020. Til alt overmål på første forsøk ble vi gravide. Uendelig takknemlig for det ❣️❣️ etter mange skuffelser.

Er RUGER nå :) Har nå satt inn embryo nr 1 av 3 vi har på frys. testdato 11. Mars. Men tør nesten ikke håpe på det skal gå så bra som sist. Er på Livio Ivf klinikken. Håper og ber ♥️ Er 9 dpo nå.. så spent.. vanskelig å la være å teste.. noen i samme situasjon ? :)

BABYSTØV til alle ✨✨✨♥️♥️♥️

Last edited:
Back
Topp