Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det fordi den holder igjen blødningen som du ville fått etter eggløsningen?Nå er jeg veldig glad jeg fikk primolut som jeg startet med på tirsdag for i stad viste eggløsningen positiv så da hadde jeg nok ikke rukket forsøk denne mnd hvis jeg ikke hadde fått primolut
Fantastisk! Gratulerer som ruger Ble der noen eskimoer?
Jeg vet ikke helt hvordan det funker da jeg nesten aldri har sjekket for EL før, skal gå på primolut frem til mandag også få blødning 2-4 dager etter detEr det fordi den holder igjen blødningen som du ville fått etter eggløsningen?
det var mye pengerEr du heldig så slipper du.. sist måtte jeg ha to UL.. men da brukte jeg Menopur 412.. dyreste forsøket så langt.. tipper det forsøket her havner på ca 25 000 i meds da vi er ferdige..
Ååååh! Så bra! Fra avbrutte forsøk til ferskinnsett + eskimo! Det er jo absolutt en villt bra forbedring Men heier på den du allerede ruger påDe ringte i dag, det ble én eskimo på frys bedre enn ingen
Ååååh! Så bra! Fra avbrutte forsøk til ferskinnsett + eskimo! Det er jo absolutt en villt bra forbedring Men heier på den du allerede ruger på
Det er bare så fantastisk utvikling. Det er sånne solskinnshistorier som hjelper oss andre. Å se at det faktisk går an, og motgang kan snu Nyt rugingen på en liten blastoDe ringte i dag, det ble én eskimo på frys bedre enn ingen
Kan bedre modning.Noen som vet hvorfor en skal ta 2 ovitrelle før uttak? Jeg hadde bare 1 i Porsgrunn og skal ha 2 nå
Tok første sprøyte med Menopur i går, så jeg kan også settes på stimulerer
Tror jeg klarte å stikke en blodåre, for det blødde en del når jeg dro spøyten ut igjen. Det var vondt
Samme her. Har aldri blødd slik før, og dette er stim-runde 4. Syns Menopur er vond, sammenlignet med Gonal FOuch, det er vondt ja.. har faktisk bare skjedd én gang her. Og har stukket mellom 60 og 70 sprøyter nå totalt