Ja sant jeg har jo pcos og men ganske regelmessig mens, bare noen dager ca forsinka hver mndHar ikke noe konkret svar til deg, men kan jo bare være at de vil ha en sjekk av status. For å sjekke om ting er optimalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sant jeg har jo pcos og men ganske regelmessig mens, bare noen dager ca forsinka hver mndHar ikke noe konkret svar til deg, men kan jo bare være at de vil ha en sjekk av status. For å sjekke om ting er optimalt
Hei, nå er jeg litt nervøs her da jeg fikk slik pasient post fra klinikken ang å ta noen flere blodprøver, jeg skal ta blodprøver for TSH og FT4, altså stoffskifte, også prolaktin og D vitamin, d vitamin tok jeg for over en uke siden prøve på og har d vitamin mangel så startet på tilskudd, men hvis det er noe feil med stoffskifte mitt, kan det da gjøre at forsøket blir utsatt? Blir litt nervøs
Ja helt klart men tenker så mye pga alder osv så er liksom redd og nervøsSniker, har fått to barn ved hjelp av samme klinikk som deg.
Før vi fikk prøve på vårt første barn sjekket de stoffskiftet mitt. Det var helt på bærtur, noe jeg ikke var klar over fra før. Måtte stå over en syklus for å rette opp med medisin. Syns det var kjipt der og da, men stoffskifte KAN gjøre at man mister tidlig i svangerskapet, så det var derfor et lett valg og veldig verdt det. Det som er så bra er at det er noe som rettes fort opp i med medisin. Håper stoffskiftet ditt ser bra ut, men om det ikke er normale nivåer så er det jo bra at det fanges opp og rettes opp i før videre behandling
Hei igjen sendte mail til klinikken, hvis stoffskiftet var på bærtur så måtte det ikke gjøres noe før jeg ble gravid så blir ikke noe utsettelseSniker, har fått to barn ved hjelp av samme klinikk som deg.
Før vi fikk prøve på vårt første barn sjekket de stoffskiftet mitt. Det var helt på bærtur, noe jeg ikke var klar over fra før. Måtte stå over en syklus for å rette opp med medisin. Syns det var kjipt der og da, men stoffskifte KAN gjøre at man mister tidlig i svangerskapet, så det var derfor et lett valg og veldig verdt det. Det som er så bra er at det er noe som rettes fort opp i med medisin. Håper stoffskiftet ditt ser bra ut, men om det ikke er normale nivåer så er det jo bra at det fanges opp og rettes opp i før videre behandling
Fantastisk! Gratulerer som ruger Ble der noen eskimoer?Ruger! Flytter helt over hit liksågodt, nå er vi jo i mars.
Fantastisk! Gratulerer som ruger Ble der noen eskimoer?
Ååå! Så utrolig spennende! Krysser fingreneTakk , det er fem potensielle.. de skulle modnes ut dagen/natten så ringer de meg i morgen formiddag.
Gratulerer med både innsett og hele 5 potensielle embryoer!Takk , det er fem potensielle.. de skulle modnes ut dagen/natten så ringer de meg i morgen formiddag.
Ååå! Så utrolig spennende! Krysser fingrene
Gratulerer med både innsett og hele 5 potensielle embryoer!
Er det noen av dere som har hatt to fryseforsøk rett etter hverandre før? Jeg har alltid hatt pause mellom forsøk og kjenner jeg er litt spent på hvordan kroppen vil reagere på ny hormonrunde etter 2 dagers pause
Blir jo alltid krisehormonell på første mens etter forsøk så ser for meg at det kan bli spennede tider for ekteskapet framover
Okai vi er fremdeles gift så det går bra, merker jeg mer hormonell, men tror kanskje en del av det er også nerver for hvordan det kommer til å gå. Kontroll til fredag så takk og lov ikke lenge igjenSniker.
Jeg har flere ganger vekslet mellom offentlig og privat klinikk, slik at det har blitt innsett hver måned. Aldri vært noe problem for meg. Blir mer «hormonell» av å vente en syklus enn at det faktisk skjer noe Og de to gangene det har ført til baby (den ene er fortsatt i magen min), var det fryseforsøk rett etter et annet fryseforsøk! Lykke til!
Hei igjen sendte mail til klinikken, hvis stoffskiftet var på bærtur så måtte det ikke gjøres noe før jeg ble gravid så blir ikke noe utsettelse
Jeg vet jeg skal ha 75iu pr dag så må ha en pakke på 1200iu til 4000, men bemfola 300 er ekstrem, skal ha 12 stk som da blir over 13.000,og får dessverre ikke mer igjen fra helfoI morgen starter jeg å stimulere. Fy flate så dyrt det er med menopur. Kanskje jeg har høy dose, men 1000kr pr injeksjon synes jeg er mye. Godt jeg får det tilbake
Den er grusomt dyr jaI morgen starter jeg å stimulere. Fy flate så dyrt det er med menopur. Kanskje jeg har høy dose, men 1000kr pr injeksjon synes jeg er mye. Godt jeg får det tilbake
Jeg skal ta 300 ui pr dag, så håper jeg slipper å ta mer enn 8 dager, som jeg har kjøpt til. Skal på kontroll etter 1 uke.Jeg vet jeg skal ha 75iu pr dag så må ha en pakke på 1200iu til 4000, men bemfola 300 er ekstrem, skal ha 12 stk som da blir over 13.000,og får dessverre ikke mer igjen fra helfo
Ja jeg skal ta 300 bemfola i over 10 dager da det som regel ikke er nok med en ultralyd , 1 300 bemfola sprøyte (ferdigfylt) koster 1095Jeg skal ta 300 ui pr dag, så håper jeg slipper å ta mer enn 8 dager, som jeg har kjøpt til. Skal på kontroll etter 1 uke.
Bemfola hørtes helt vilt dyrt ut
Jeg skal ta 300 ui pr dag, så håper jeg slipper å ta mer enn 8 dager, som jeg har kjøpt til. Skal på kontroll etter 1 uke.
Bemfola hørtes helt vilt dyrt ut