~Mars 2021~

Hvordan har det seg at jeg våkner med en gang frøkna gråter, mens mannen kan sove igjennom?
Menn er skrudd sammen sånn.

Jeg har er kollega som for å være helt sikker på at han ikke våkner av fugler eller unger sover med hørselsvern. Jeg mener at han serve legger alt ansvar for barna over på deres mor. Han ser ikke problemet.

Nå følte jeg meg som den bortskjemte drittungen. Farmor kommer opp på hytten en tur. Hun sa hun hadde kjøpt masse godt pålegg. Jeg likte kun en ting , off :p:hilarious::hilarious: det var norwegia. Ellers nevnte hun Jarlsberg, brunost, noe paprika skinke, italiensk skinke, baconost, skinkeost, italiensk salat osv. ja jeg er kresen. Ikke så god harmoni med cøliaki i tillegg alltid.

Jeg har er kollega som for å være helt sikker på at han ikke våkner av fugler eller unger sover med hørselsvern. Jeg mener at han serve legger alt ansvar for barna over på deres mor. Han ser ikke problemet.
Uff sånne mannfolk skjønner jeg ikke.
min svigerinne fortalte att min svoger bad henne gå ut fra rummet med baby når baby våkne på natten og græt. Jeg blev forbannet når hun fortalte dette her

What ? :hilarious::hilarious: Da hadde jeg kasta de h.verna dit peppern gror. Der har gubben heldigvis alltid vært grei. Jeg er stortsett i fin form, men har 3 kroniske diagnoser som i perioder har fucka meg opp. Får noen rare blikk når folk som kjenner meg får høre jeg er nattevakt , men merkelig nok går det veldig fint.

Nei , 4 diagnoser er det vel strengt tatt. Men den ene er jo bare å spise glutenfritt. Så ser ikke på det som noe issue

2. maskin med klesvask er i gang, og første er hengt opp.
Kjøkkenet er vasket, og jeg har satt bolle deig.
Ungene har fått lunsj og jeg må en liten tur ut mens deigen hever

Her våkner faktisk også mannen av ungene :)
Vel han har våknet enkelte ganger, men nå står vi opp annenhver dag og annenhver lørdag. (mandag, onsdag, fredag (annenhver lørdag)) for han, og resten for meg.. Problemet mitt er nå at hu er så bråkete og hylende om morgenen at jeg våkner på de dagene jeg egentlig burde få sovet..

Om de er enige om det er det jo helt greit , jeg har vurdert det selv i mange år PG mannen synes det hadde vært greit sånn at jeg fikk sove.

Deilig , 8 km tur i skogen i solskinn❤️nå må jeg snart skrive handleliste , pakke litt og ellers vaske litt klær

Back
Topp