Samme her. Samboer sover så tungt at jeg må sparke han i leggen for at han skal våkneHvordan har det seg at jeg våkner med en gang frøkna gråter, mens mannen kan sove igjennom?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Samboer sover så tungt at jeg må sparke han i leggen for at han skal våkneHvordan har det seg at jeg våkner med en gang frøkna gråter, mens mannen kan sove igjennom?

Jippi! Fikseperson!
Kan jo vere dame, derfor skreiv eg person
Menn er skrudd sammen sånn.Hvordan har det seg at jeg våkner med en gang frøkna gråter, mens mannen kan sove igjennom?
Frustrerende. Jeg må bokstavelig talt gå inn og dra han ut av senga når jeg trenger pause, men når det er min dag til å sove, da våkner jeg jo tidlig fordi hu lager lyder. -.-Samme her. Samboer sover så tungt at jeg må sparke han i leggen for at han skal våkne![]()
For en dust.Menn er skrudd sammen sånn.
Jeg har er kollega som for å være helt sikker på at han ikke våkner av fugler eller unger sover med hørselsvern. Jeg mener at han serve legger alt ansvar for barna over på deres mor. Han ser ikke problemet.

det var norwegia. Ellers nevnte hun Jarlsberg, brunost, noe paprika skinke, italiensk skinke, baconost, skinkeost, italiensk salat osv. ja jeg er kresen. Ikke så god harmoni med cøliaki i tillegg alltid.Uff sånne mannfolk skjønner jeg ikke.Menn er skrudd sammen sånn.
Jeg har er kollega som for å være helt sikker på at han ikke våkner av fugler eller unger sover med hørselsvern. Jeg mener at han serve legger alt ansvar for barna over på deres mor. Han ser ikke problemet.
What ?Menn er skrudd sammen sånn.

Da hadde jeg kasta de h.verna dit peppern gror. Der har gubben heldigvis alltid vært grei. Jeg er stortsett i fin form, men har 3 kroniske diagnoser som i perioder har fucka meg opp. Får noen rare blikk når folk som kjenner meg får høre jeg er nattevakt , men merkelig nok går det veldig fint.TakkKos dere
Har du hørt uttrykket "mammaører"?Hvordan har det seg at jeg våkner med en gang frøkna gråter, mens mannen kan sove igjennom?
Nei, ikke det uttrykket, men hørt at vår biologi gjør at vi plukker opp de lydene lettere enn mannfolk.Har du hørt uttrykket "mammaører"?
Her våkner faktisk også mannen av ungeneNei, ikke det uttrykket, men hørt at vår biologi gjør at vi plukker opp de lydene lettere enn mannfolk.
Vel han har våknet enkelte ganger, men nå står vi opp annenhver dag og annenhver lørdag. (mandag, onsdag, fredag (annenhver lørdag)) for han, og resten for meg.. Problemet mitt er nå at hu er så bråkete og hylende om morgenen at jeg våkner på de dagene jeg egentlig burde få sovet..Her våkner faktisk også mannen av ungene![]()
Om de er enige om det er det jo helt greit , jeg har vurdert det selv i mange år PG mannen synes det hadde vært greit sånn at jeg fikk sove.Menn er skrudd sammen sånn.