Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nemlig. Ser også på butikken at folk spaserer så fint forbi hverandre, vanskelig nok å holde 1m for noen![]()
Hyttebygdene kommer ikke til å få noe særlig med inntekter fra påsketuristene i år. Kanskje noen heiskort, bensin og bompenger ellers legges pengene igjen hjemme. Forhåpentligvis sammen med smitten.F.eks bortelid (åseral) fikk sitt første smittetilfelle for et par uker siden. Opprinnelig er de ikke veldig giret på turister fra fjerne og nære, men det må de![]()
Kjære deg, ikke noe å beklage. Noen ganger er det faktisk helt innafor å være bitter.Jeg må bare beklage min klaging overfor tiltak og alt surt som kommer fra min kant, jeg blir spist opp av bitterhet. Prøver å tenke positivt og bli kvitt den, men får det ikke til
Pappa rakk å bli pensjonist januar ifjor. Så kom covid-19 i slutten av februar, kreften med varierende nyheter på høsten, før slaget kom nå i 2021. Jeg er bitter på pappas vegne. Han syns det er kjipt å aldri kunne få reist noe mer, å kunne utnytte tiden han har med barn, barnebarn og venner. Alt er så dritt, og jeg klarer ikke å snu tankegangen
Edit: mener ikke slaget som i hjerneslag, men at bomben sprengtes med det at han ikke kom til å bli frisk.

Forhåpentligvis, jaHyttebygdene kommer ikke til å få noe særlig med inntekter fra påsketuristene i år. Kanskje noen heiskort, bensin og bompenger ellers legges pengene igjen hjemme. Forhåpentligvis sammen med smitten.

Siste vi trenger nå er smitte over hele landet så jeg håper folk tar ansvar.Forhåpentligvis, ja![]()
Stor klem til degJeg må bare beklage min klaging overfor tiltak og alt surt som kommer fra min kant, jeg blir spist opp av bitterhet. Prøver å tenke positivt og bli kvitt den, men får det ikke til
Pappa rakk å bli pensjonist januar ifjor. Så kom covid-19 i slutten av februar, kreften med varierende nyheter på høsten, før slaget kom nå i 2021. Jeg er bitter på pappas vegne. Han syns det er kjipt å aldri kunne få reist noe mer, å kunne utnytte tiden han har med barn, barnebarn og venner. Alt er så dritt, og jeg klarer ikke å snu tankegangen
Edit: mener ikke slaget som i hjerneslag, men at bomben sprengtes med det at han ikke kom til å bli frisk.

Vet hvordan de følesJeg har ikke sett min familie Siden juli, blir heller ike i påsken siden det ikke er innafor , bryllupet i april er også utsatt , håper vi får møtes til sommeren
møtte min mor og søster sisst i januar i fjor. Resten av familen har jeg ikke møtt på snart 2 år1-2 faste lekekamerater, jaFørstår jeg det rett att barn oxå skall bara ha besøk av 2 faste?
Takk. Hurra.1-2 faste lekekamerater, ja![]()
Ikke rett tidspunkt att då feilmeldingArghhhh, når du har planer om å skrive ut vaktplanbok, men man bare får feilmelding i programmet.Ikke akkurat hjelp å få på denne tiden av døgnet
![]()
Nei haha. Har god kjennskap til programmet, over 10 år. Men den feilmeldingen der var helt ny. Jaja. Sendt Mail til sjefen. Regner med det blir orden på fort eller jeg får instruksjoner på hva jeg skal gjøre.Ikke rett tidspunkt att då feilmeldingblæ det er så typiskt att ting skal henge seg opp når det er lite hjelp att få
Føler med deg! Kjipt med programmer som ikke virker. Håper du fant en løsning som virket til sluttArghhhh, når du har planer om å skrive ut vaktplanbok, men man bare får feilmelding i programmet.Ikke akkurat hjelp å få på denne tiden av døgnet
![]()
Jeg respekterer og skall fortsette følge de nye tiltakene men fy så jeg er lei meg. Føles så ensom og ennå værre blir det![]()
10 år?! Det er jo rent antikvarisk for program å væreNei haha. Har god kjennskap til programmet, over 10 år. Men den feilmeldingen der var helt ny. Jaja. Sendt Mail til sjefen. Regner med det blir orden på fort eller jeg får instruksjoner på hva jeg skal gjøre.men er så grådig irriterende!!
Det gikk ikke gitt haha. Og natten var ekstremt rolig så kjeda meg litt egentligFøler med deg! Kjipt med programmer som ikke virker. Håper du fant en løsning som virket til slutt
Mulig det , Hehe. Kommet nye ting med det og det oppdaterer seg stadig altså. Men selve hovedgreiene og navnet på programmet er det samme.10 år?! Det er jo rent antikvarisk for program å være![]()