~Mars 2021~

Det gikk ikke gitt haha. Og natten var ekstremt rolig så kjeda meg litt egentlig :p

Mulig det , Hehe. Kommet nye ting med det og det oppdaterer seg stadig altså. Men selve hovedgreiene og navnet på programmet er det samme.
Bra det er oppgradert. Blir selv stadig overrasket over hvor mye rar og gammel programvare som kjøres rundt omkring. Får satse på at dagvakten fikser problemet :p

God morgen
I dag er det fri, kunne jobbet men står endel ting på planen spm er viktig å få gjort.
Tenkte også å gå en tur, i tillegg må jeg få ryddet hus, vært på lokal name it butikk Oh plukke op varer jeg kjøpte i går

God morgen.

Onsdag.

Tre dager til, så er der påskeferie. Innledes med å vri klokka en time i palmehelga. Ikke noe besøk i påska, ikke reise vekk i påska, ikke er det særlig tro på snø på fjellet heller, det er 7 grader og regn der også.

Grave meg ned til mai er ikke en løsning, så det er bare å brette opp ermene. Handle inn til masse god mat og kos her hjemme. Så litt. Prikle. (potte spirene over i egne potter) sy litt. Spille sims.
Og pust.

Det kommer i alle fall 50 % flere vaksiner ut til kommunene uke 14 (første uka i april) enn i uke 13, og der er ventet enda mer utover i april etter estimatene. Så det skal, det skal det skal gå mot en lysere vår.

Bra det er oppgradert. Blir selv stadig overrasket over hvor mye rar og gammel programvare som kjøres rundt omkring. Får satse på at dagvakten fikser problemet :p
Dagvakten har ikke greie på det og har ikke kunnskap om programmet. Så eneste hjelp å få er sjefen. Han og jeg som har ansvar for alt med vaktplanbok, vikarinntak , ferie , overtid, bytting osv osv. Nå har jeg dog langfri, weee!! Så han får fikse det sjæl. Så er det nok i orden når jeg er tilbake :)

Snart påskeferie :smiley-bounce016
Bare to dager med jobbing igjen men en uke til vi reiser på hytta da siden mannen jobber tom tirsdag.

Er vel spnn det blir i disse tider, vi har også mye lengre nå fordi vi ikke får hatt så ofte som vi bør
Ser den. Og tenker andre møter, og planleggingsdager og slikt går jo over mange timer det også. Det bare virker så mye mer intenst på nettet enn å møte opp fysisk. Selv har jeg jo en jobb som ikke har hjemmekontor eller nedstengning. Så jeg har jo ikke erfaringen med det.

Autsj! Føler med deg.
Auch , det var lenge .
Shiiiit. Det hørtes lenge ut. Er det vanlig å ha så lange nettmøter? :oops:
Vi har begynt med det, hadde det også på forrige stedet (da var det vel og merke oppmøte, ikke digitalt). De første 2,5t skal vi ta opp brukere (bruker join eller hva det heter, det er privat og vi kan snakke om brukere), så diverse info, undervisning osv. Laaaang dag, pleier å ha vondt i hodet etterpå og enda mer nå når det er digitalt :p

Vi har begynt med det, hadde det også på forrige stedet (da var det vel og merke oppmøte, ikke digitalt). De første 2,5t skal vi ta opp brukere (bruker join eller hva det heter, det er privat og vi kan snakke om brukere), så diverse info, undervisning osv. Laaaang dag, pleier å ha vondt i hodet etterpå og enda mer nå når det er digitalt :p
Det skjønner jeg veldig godt. Må dere sitte foran skjermen hele tiden? Eller holder det at dere er koblet til på lyd? Ingen erfaring med nettmøter. Så må bare spør? Jeg hadde slitt om jeg måtte sitte stuck foran skjermen i så mange timer. :confused:

Back
Topp