God morgen
Hva har dere planer om i dag? Her skal jeg til tannlegen

Hva har dere planer om i dag? Her skal jeg til tannlegen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lykke til! Her er det jobb og barnehage.God morgen
Hva har dere planer om i dag? Her skal jeg til tannlegen![]()
Bra det er oppgradert. Blir selv stadig overrasket over hvor mye rar og gammel programvare som kjøres rundt omkring. Får satse på at dagvakten fikser problemetDet gikk ikke gitt haha. Og natten var ekstremt rolig så kjeda meg litt egentlig
Mulig det , Hehe. Kommet nye ting med det og det oppdaterer seg stadig altså. Men selve hovedgreiene og navnet på programmet er det samme.
Digitalt personalmøte i 6tGod morgen

Autsj! Føler med deg.Digitalt personalmøte i 6t![]()
Auch , det var lenge .Digitalt personalmøte i 6t![]()
Ikke noe spennende, jobbe og treneGod morgen
Dagvakten har ikke greie på det og har ikke kunnskap om programmet. Så eneste hjelp å få er sjefen. Han og jeg som har ansvar for alt med vaktplanbok, vikarinntak , ferie , overtid, bytting osv osv. Nå har jeg dog langfri, weee!! Så han får fikse det sjæl. Så er det nok i orden når jeg er tilbakeBra det er oppgradert. Blir selv stadig overrasket over hvor mye rar og gammel programvare som kjøres rundt omkring. Får satse på at dagvakten fikser problemet![]()
Jobb. Lykke tilGod morgen
Ooooh. Tvi tvi. Bare vanlig kontroll?God morgen
Shiiiit. Det hørtes lenge ut. Er det vanlig å ha så lange nettmøter?Digitalt personalmøte i 6t![]()
Er vel spnn det blir i disse tider, vi har også mye lengre nå fordi vi ikke får hatt så ofte som vi børShiiiit. Det hørtes lenge ut. Er det vanlig å ha så lange nettmøter?![]()
Ser den. Og tenker andre møter, og planleggingsdager og slikt går jo over mange timer det også. Det bare virker så mye mer intenst på nettet enn å møte opp fysisk. Selv har jeg jo en jobb som ikke har hjemmekontor eller nedstengning. Så jeg har jo ikke erfaringen med det.Er vel spnn det blir i disse tider, vi har også mye lengre nå fordi vi ikke får hatt så ofte som vi bør
Er dere så heldig å ha snø på hytta?Snart påskeferie
Bare to dager med jobbing igjen men en uke til vi reiser på hytta da siden mannen jobber tom tirsdag.
Uansett deililig med en liten ferie.Autsj! Føler med deg.
Auch , det var lenge .
Seriøst????
Vi har begynt med det, hadde det også på forrige stedet (da var det vel og merke oppmøte, ikke digitalt). De første 2,5t skal vi ta opp brukere (bruker join eller hva det heter, det er privat og vi kan snakke om brukere), så diverse info, undervisning osv. Laaaang dag, pleier å ha vondt i hodet etterpå og enda mer nå når det er digitaltShiiiit. Det hørtes lenge ut. Er det vanlig å ha så lange nettmøter?![]()
Vi har begynt med det, hadde det også på forrige stedet (da var det vel og merke oppmøte, ikke digitalt). De første 2,5t skal vi ta opp brukere (bruker join eller hva det heter, det er privat og vi kan snakke om brukere), så diverse info, undervisning osv. Laaaang dag, pleier å ha vondt i hodet etterpå og enda mer nå når det er digitalt![]()