Nei.Hjemmeforelesninger på sitt beste![]()
Sitter med forelesning på en skjerm, og nettavis på andre skjermen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.Hjemmeforelesninger på sitt beste![]()
Jeg vet! Så skuffa.Serie mot pressekonferanse? Dårlig bytte.
Frem til 12 april foreløpig..Disse nye tiltakene, gjelder det hovedsaklig ved påske eller hvor lenge er det snakk om? Maks to personer på besøk i private hjem, dvs to faste personer?
Så både jeg, min bror og min søster må bli enige om hvem av oss som kan besøke pappa?![]()
Gjelder ikke bare påske neiDisse nye tiltakene, gjelder det hovedsaklig ved påske eller hvor lenge er det snakk om? Maks to personer på besøk i private hjem, dvs to faste personer?
Så både jeg, min bror og min søster må bli enige om hvem av oss som kan besøke pappa?![]()
Dritt! Orker ikke mer av dette... Vil besøke pappa akkurat som det passer oss (og når vi er friske selvfølgelig)Frem til 12 april foreløpig..

Ville aller helst trykke "liker ikke" på din kommentar, men vil ikke gi deg dårlig ratingGjelder ikke bare påske nei
På universitetet kjørte jeg en streng "følge med" - policy. Var foredragsholderen så kjip at jeg begynte surfe dro jeg hjem og fant en bedre foreleser på nettetNei.
Sitter med forelesning på en skjerm, og nettavis på andre skjermen![]()
Ser det hadde blitt vanskelig med et emne som krever lokale tilpasninger. Faget mitt kunne jeg like gjerne studert i USA, Storbritannia eller India Har du kortversjon av tiltakene?Disse nye tiltakene, gjelder det hovedsaklig ved påske eller hvor lenge er det snakk om? Maks to personer på besøk i private hjem, dvs to faste personer?
Jeg forstår veldig godtDritt! Orker ikke mer av dette... Vil besøke pappa akkurat som det passer oss (og når vi er friske selvfølgelig)![]()
Har du kortversjon av tiltakene?
Screenshotet bare, håper du får lestHar du kortversjon av tiltakene?
Visstnok har immunterapien 25% sjanse for å funke slik at han får lenger tid hos oss. Hvordan skal man kunne bestemme hvem av oss tre som går glipp av tid med ham?Jeg forstår veldig godt![]()
Takk for deling. Kjipt for resten av landet dette her. Skjønner godt du er lei. Synes absolutt det burde åpnes for dose to av AZ nå.Screenshotet bare, håper du får lestarg, gi meg dose 2 av az nå, for dette er jeg grusomt lei av!
Visstnok har immunterapien 25% sjanse for å funke slik at han får lenger tid hos oss. Hvordan skal man kunne bestemme hvem av oss tre som går glipp av tid med ham?
Er det ikke bare bytte på hvem som er der? Nå var min pappa i dårlig form det meste av ukene hab levde men vi var omtrent aldri allle sammen samtidig, det var kun når vi ble tilkalt fordi de trodde han døde. Ellers var vi en eller to der, det var også det beste for han.Visstnok har immunterapien 25% sjanse for å funke slik at han får lenger tid hos oss. Hvordan skal man kunne bestemme hvem av oss tre som går glipp av tid med ham?
Det går ikkeVisstnok har immunterapien 25% sjanse for å funke slik at han får lenger tid hos oss. Hvordan skal man kunne bestemme hvem av oss tre som går glipp av tid med ham?
Enig med deg. Kan lett se for meg hvordan tiltaksleie folk ville reist hjem og tatt den helt utReglene er fornuftige tenker jeg, bra det ble nasjonalt nå som flere kommer til å reise . Spent på hvordan ting blir etter påske
Kan fortsatt ikke ta med alle barnebarna da, ungene mine har ikke sett ham siden i høst pga cellegift, smitte osv. Hele situasjonen er fæl.Er det ikke bare bytte på hvem som er der? Nå var min pappa i dårlig form det meste av ukene hab levde men vi var omtrent aldri allle sammen samtidig, det var kun når vi ble tilkalt fordi de trodde han døde. Ellers var vi en eller to der, det var også det beste for han.