10 år er Tinnbryllup.Ahh! Hva er 10 år? Det er det jeg og mannen har januar 2022.![]()
Vi har 20 år i 2022.
Du finner oversikten her:
https://no.wikipedia.org/wiki/Bryllupsdager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 år er Tinnbryllup.Ahh! Hva er 10 år? Det er det jeg og mannen har januar 2022.![]()
Takk, du er så snill10 år er Tinnbryllup.
Vi har 20 år i 2022.
Du finner oversikten her:
https://no.wikipedia.org/wiki/Bryllupsdager
15 år /)Hvor lenge er krystall igjen?![]()
Vi skulle egentlig tilbake dit vi giftet oss i år men blir ikke noe av det neiTakk, du er så snillMamma og pappa feiret 40 i 2020. Ble ikke mye til feiring.
Vi kan alltids håpe for neste år.Vi skulle egentlig tilbake dit vi giftet oss i år men blir ikke noe av det nei
Bra jobba. Gratulerer!Krystallbryllupsdag i dag![]()
Tipper det utgår da også, men av hekt andre årsaker daVi kan alltids håpe for neste år.![]()
TakkBra jobba. Gratulerer!
Føles kanskje litt mer verdt det til neste år.Tipper det utgår da også, men av hekt andre årsaker da
Ja, spent på hvor langt de går. Ordføreren snakker om der de var før jul, men bør vel egentlig gå enda lenger, tenker jeg. Når opp mot 3000 er i karantene så er det tid for å stenge ned.Spent på morgendagens møte

He he ja helt riktigFøles kanskje litt mer verdt det til neste år.![]()
Ja blir spennende å se , spent i forhold til jobben min jegJa, spent på hvor langt de går. Ordføreren snakker om der de var før jul, men bør vel egentlig gå enda lenger, tenker jeg. Når opp mot 3000 er i karantene så er det tid for å stenge ned.
Er også spent på hvordan våre kommuner følger opp, selv om vi vel knapt har smitte.
Ellers veldig fornøyd med at det var denne uken jeg valgte å dra på kjøpesenteret.![]()
Spennende detteHe he ja helt riktig
Wow, så bra. Da hadde jeg ringt imorgen og spurt om forberedelseneFått operasjonsdato i dag. I neste ukeMen kun brev, lite info om forberedelser
![]()
Det skjønner jeg!Ja blir spennende å se , spent i forhold til jobben min jeg
Ta en tlf til de så du kan forberede degFått operasjonsdato i dag. I neste ukeMen kun brev, lite info om forberedelser
![]()
Det er det men er nok en stund til det skjer noeSpennende dette![]()
Husker ikke hvordan det var flr jul, for da jobbet jeg i en annen kommune.Det skjønner jeg!
Jeg er jo hjemme i permisjon og mannen på hjemmekontor, så påvirker oss ikke slik sett.
Ja, er nok det. Men fortsatt spennende.Det er det men er nok en stund til det skjer noe