Ja. Så tør ikke å håpe helt enda.![]()
Kan forstå det, er så nervepirrende den første tiden.. Hvor langt er hun på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Så tør ikke å håpe helt enda.![]()
Rundt uke 8. Hun mistet trillinger ifjor. Ikke veldig langt på vei, men allikevel.Kan forstå det, er så nervepirrende den første tiden.. Hvor langt er hun på vei?![]()
Rundt uke 8. Hun mistet trillinger ifjor. Ikke veldig langt på vei, men allikevel.
Ja. Så håper hu får beholde denne her.Heldigvis ikke så lenge igjen til hun er forbi den verste tiden. Krysser fingrene for henne
Trillinger ja. Det var leit at hun mistet da..
Eldste slo seg helt vrang. Hylte, skrek og klamret seg fast for å slippe gå inn. Tok 20 minutter før jeg kunne gå, to minutter til før han sluttet å gråte og en time før de voksne fikk ham vekk fra porten. Han vil ikke ha små grupperUfff dahva skjedde
Tredje gangen her. De to forrige gangene gikk fint, nå var det helt krise fra starten av. Håper det går bedre i morgen nå som han har sett at de små gruppene er større enn sist. To kohorter i stedet for tre så han er med alle han pleier å leke med.Er ikke første gang barnehagen vår er på rødt så barnehagen har gode rutiner på det.
Riktignok var Lille U litt lei seg siden han ikke kom på samme kohort som A
Kjipt.Tredje gangen her. De to forrige gangene gikk fint, nå var det helt krise fra starten av. Håper det går bedre i morgen nå som han har sett at de små gruppene er større enn sist. To kohorter i stedet for tre så han er med alle han pleier å leke med.
Koselig med masse babyer i omgangskretsenJaaaaOg søstern min skal kanskje haaaa
Hvis begge to får blir dette ett veldig bra år.![]()
Håper det går bra for søsteren din også.Jeg håper begge går over forventning. For uansett er det ett pluss for min datterKoselig med masse babyer i omgangskretsen![]()
Håper det går bra for søsteren din også.
Ekstra pengerPå jobb her. Sykdom. Så da ble det en ekstravakt på meg![]()
Krysser fingrene for deg!Håper fysioterapeuten jeg skal imorgen kan gjøre noe med tinnitussen
Var klar for vår nå.Snøøøøø, vind og kjipt vær!! Blæ
Endte opp med nok en sv grunnet kollega som ble testet og ike har fått svar.
Samme herVar klar for vår nå.
Sant detEkstra penger![]()
Uff da. Ikke lettEldste slo seg helt vrang. Hylte, skrek og klamret seg fast for å slippe gå inn. Tok 20 minutter før jeg kunne gå, to minutter til før han sluttet å gråte og en time før de voksne fikk ham vekk fra porten. Han vil ikke ha små grupper![]()