Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg og satt ting på vent siden barnen gikk til skolenBurde ha meg noe frokost, men jeg satte meg heller ned på hjemmekontoret og begynte å trykke på pc...
Burde tømme oppvaskmaskina så jeg kunne ta av bordet etter ungenes frokost også. Og burde ta utsøpla, og komposten (matavfall)
Burde burde... jeg jobber litt først så får vi se.
God fordelingJeg: Hjemme kontor i kjellern/første
Mannen: Hjemmekontor på stuen
Eldsten: Hjemmeskole i tredje
Frøkna: Hun er faktisk på skolen
Lille U: Hjemme barnehage i tredje og andre (stue og rommet sitt)
Og slik går no dagane....
Nei, Lille U har ikke hjemmebarnehage på grunn av koronaen, men fordi vi så ut av vinduet, sjekket nettavisene og konkluderte med, nei, vi kjører IKKE til Oslo i dag.....
Logistikk.Jeg: Hjemme kontor i kjellern/første
Mannen: Hjemmekontor på stuen
Eldsten: Hjemmeskole i tredje
Frøkna: Hun er faktisk på skolen
Lille U: Hjemme barnehage i tredje og andre (stue og rommet sitt)
Og slik går no dagane....
Nei, Lille U har ikke hjemmebarnehage på grunn av koronaen, men fordi vi så ut av vinduet, sjekket nettavisene og konkluderte med, nei, vi kjører IKKE til Oslo i dag.....

God fordelingfår dere gjort noe når Lille U er hjemme? Ikke alltid lett med hjemmekontor når man har barn rundt seg
Det fungerer på et vis.Logistikk.
Jeg er så full av beundring for alle foreldre som får ting til å gå rundt med hjemmeskole og hjemmebarnehage over tid.
Kan ikke skjønne annet enn at det ville gått kraftig utover jobben min om jeg må inn i den galoppen der. Håper jo inderlig at verden ligner på seg selv innen det blir en potensiell aktuell problemstilling da.
Hvilken app har du vind fra?
Ja, stemmer, Netatmo. Mannen er værnerd, men omsider fikk jeg installert appen og synes jo faktisk det er litt morsomt å sjekke. Dessuten så er det helt håpløst å gjette temperatur på denne tiden av året så kjekt før jeg tar lille ut.Never mind, netatmo antar jeg. Vi har ikke vindmåler på vår men jeg så via kartet at naboer som har, har et likt oppsett.
Jeg fikk sånn til jul, men har bare temp måler, ikke regn og vind.Ja, stemmer, Netatmo. Mannen er værnerd, men omsider fikk jeg installert appen og synes jo faktisk det er litt morsomt å sjekke. Dessuten så er det helt håpløst å gjette temperatur på denne tiden av året så kjekt før jeg tar lille ut.

Klart detBle en halvtime overtid ogsåalle monner drar
![]()
Her har vi kastet inn håndkleet. Ungene på straks 2 og 4 hjemme = minst en forelder kjører sykt barntid. Etterlatt alene oversvømmer de kjøkkenet / ødelegger inventaret / stikker ut øynene på hverandreLogistikk.
Jeg er så full av beundring for alle foreldre som får ting til å gå rundt med hjemmeskole og hjemmebarnehage over tid.
Kan ikke skjønne annet enn at det ville gått kraftig utover jobben min om jeg må inn i den galoppen der. Håper jo inderlig at verden ligner på seg selv innen det blir en potensiell aktuell problemstilling da.