~Mars 2021~

Jeg: Hjemme kontor i kjellern/første
Mannen: Hjemmekontor på stuen
Eldsten: Hjemmeskole i tredje
Frøkna: Hun er faktisk på skolen
Lille U: Hjemme barnehage i tredje og andre (stue og rommet sitt)

Og slik går no dagane....

Nei, Lille U har ikke hjemmebarnehage på grunn av koronaen, men fordi vi så ut av vinduet, sjekket nettavisene og konkluderte med, nei, vi kjører IKKE til Oslo i dag.....

Her er det bart og mildt og sola var til og med plagsom i øynene på vei til bhg.

Men det blåser hinsides i kastene

Det skal visst roe seg i løpet av dagen, det er fint. Det knaker i veggene. Mellomste hadde tenkt å sparkesykle til skolen, men så fastslo hun at det blåser mye. Skal du bare gå? Foreslo jeg. Ok.

Men i morgen er en ny sjangs. Det skal blåse mindre da.

Burde ha meg noe frokost, men jeg satte meg heller ned på hjemmekontoret og begynte å trykke på pc...

Burde tømme oppvaskmaskina så jeg kunne ta av bordet etter ungenes frokost også. Og burde ta utsøpla, og komposten (matavfall)

Burde burde... jeg jobber litt først så får vi se.

Burde ha meg noe frokost, men jeg satte meg heller ned på hjemmekontoret og begynte å trykke på pc...

Burde tømme oppvaskmaskina så jeg kunne ta av bordet etter ungenes frokost også. Og burde ta utsøpla, og komposten (matavfall)

Burde burde... jeg jobber litt først så får vi se.
Her har jeg og satt ting på vent siden barnen gikk til skolen :p

Nei, Lille U har ikke hjemmebarnehage på grunn av koronaen, men fordi vi så ut av vinduet, sjekket nettavisene og konkluderte med, nei, vi kjører IKKE til Oslo i dag.....
God fordeling :) får dere gjort noe når Lille U er hjemme? Ikke alltid lett med hjemmekontor når man har barn rundt seg

Logistikk. :Heartred
Jeg er så full av beundring for alle foreldre som får ting til å gå rundt med hjemmeskole og hjemmebarnehage over tid.

Kan ikke skjønne annet enn at det ville gått kraftig utover jobben min om jeg må inn i den galoppen der. Håper jo inderlig at verden ligner på seg selv innen det blir en potensiell aktuell problemstilling da.

Hvilken app har du vind fra?

God fordeling :) får dere gjort noe når Lille U er hjemme? Ikke alltid lett med hjemmekontor når man har barn rundt seg
Jeg er så full av beundring for alle foreldre som får ting til å gå rundt med hjemmeskole og hjemmebarnehage over tid.

Kan ikke skjønne annet enn at det ville gått kraftig utover jobben min om jeg må inn i den galoppen der. Håper jo inderlig at verden ligner på seg selv innen det blir en potensiell aktuell problemstilling da.
Det fungerer på et vis.
Vet egentlig ikke helt hva som foregår der opp, men sist jeg var det opp satt han og spilte Mindcraft.

Hjemmeskole er ikke noe problem, eldsten går på ungdomskolen og klarer seg selv

Never mind, netatmo antar jeg. Vi har ikke vindmåler på vår men jeg så via kartet at naboer som har, har et likt oppsett.

Hvilken app har du vind fra?
Never mind, netatmo antar jeg. Vi har ikke vindmåler på vår men jeg så via kartet at naboer som har, har et likt oppsett.
Ja, stemmer, Netatmo. Mannen er værnerd, men omsider fikk jeg installert appen og synes jo faktisk det er litt morsomt å sjekke. Dessuten så er det helt håpløst å gjette temperatur på denne tiden av året så kjekt før jeg tar lille ut.

Ja, stemmer, Netatmo. Mannen er værnerd, men omsider fikk jeg installert appen og synes jo faktisk det er litt morsomt å sjekke. Dessuten så er det helt håpløst å gjette temperatur på denne tiden av året så kjekt før jeg tar lille ut.
Jeg fikk sånn til jul, men har bare temp måler, ikke regn og vind.

Men greit å sjekke tempen før jeg står opp. Så rettleder jeg ungen rett for å kle på seg før vi kommer opp i stua.

Sitter her og set ut på det voldsomme snøværet som er her og lurer på hvordan jeg skal få måkt innkjørselen i dag. Mannen har nettopp måkt, men han reiser på jobb nå og det er meldt myyyye snø.... så jeg må måke etterpå. Får bare håpe baby er villig til å sove litt i vogna i dag da! Det ville han ikke i går... bare oppå meg :happy090

Her har vi kastet inn håndkleet. Ungene på straks 2 og 4 hjemme = minst en forelder kjører sykt barntid. Etterlatt alene oversvømmer de kjøkkenet / ødelegger inventaret / stikker ut øynene på hverandre :rolleyes:

Back
Topp