Veldig spennende , var bare ikke forbredt på at det kunne være sp lag ventetidJa, er nok det. Men fortsatt spennende.
Vurdert det samme om noen år, om vi har plass og energi til overs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende , var bare ikke forbredt på at det kunne være sp lag ventetidJa, er nok det. Men fortsatt spennende.
Vurdert det samme om noen år, om vi har plass og energi til overs.
Så utrolig koseligBestevennina mi skal ha babyyyyyyyy![]()
Jaaaaa. Og i tillegg, kan hende søstern min også skal ha. Det gjør meg så glad!Så utrolig koselig![]()
Det er det jeg ikke vet. Da må jeg evt konfrontere faren til mannen og jeg er redd det bare gjør ting verre.
Det hjalp faktisk.Får meg til å tenke på serenity. ikke at det trenger religøsiteten, men det emd å ha styrken til å gjøre noe med det en kan, ro til å la ligge det en ikke kan endre, og visdom til å vite forskjellen. Ja, ikke korrekt gjengitt, men sånn løselig.
("God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference"
Ifølge wikipedia først formulert "Father, give us courage to change what must be altered, serenity to accept what cannot be helped, and the insight to know the one from the other")
JaaaaSå koselig!!![]()
Ta en tlf til de så du kan forberede deg
Wow, så bra. Da hadde jeg ringt imorgen og spurt om forberedelsene![]()
Da ringer du fredag. Hold meg gjerne oppdatertJobber i morgen. 10-20. Kan ikkje ringe før fredag.
Da ringer du fredag. Hold meg gjerne oppdatert![]()

Ingen som kan gi deg skyss?Det skal eg. Må møte på sjukehuset innen 7.15. Det er gøy når man er avhengig av kollektivtransport![]()
JaaaaOg søstern min skal kanskje haaaa
Hvis begge to får blir dette ett veldig bra år.![]()

Jeg håper det. For tidlig til at det er trygt å anta enda.Så stas! Får håpe søsteren din også skal ha da![]()
Jeg håper det. For tidlig til at det er trygt å anta enda.Men jeg krysser alt jeg har for at det går den riktige veien
Ingen som kan gi deg skyss?
Ja. Så tør ikke å håpe helt enda.Så hun er tidlig gravid da?![]()
Synd. Bryr meg om deg <3Nei. Kjenne ingen med bil.