~Mars 2021~

Feber er sånn ca borte, våknet hver time siden jeg la meg i senga. Nå stod jeg opp, så forbasket vondt i bekken og generelt i hele kroppen...
God bedring

Se det, ja...for en time siden hadde jeg 36,5. Nå har jeg 39,2..
Feber er sånn ca borte, våknet hver time siden jeg la meg i senga. Nå stod jeg opp, så forbasket vondt i bekken og generelt i hele kroppen...
Det var rask feberstigning!
Godt den ser ut til å forsvinne raskt også. Krysser fingrene for at det blir med i dag og at du er frisk og rask igjen i morgen! :happy7

God morgen
Seinvakt i dag men har vurdert å være hjemme i dag, tøff morgen og mye vi må ts tak i

Det var rask feberstigning!
Godt den ser ut til å forsvinne raskt også. Krysser fingrene for at det blir med i dag og at du er frisk og rask igjen i morgen! :happy7
Ibux tok smertene i kroppen så jeg fikk sovet fra 5-7 i ett strekk. Litt i ørska etter natta og føler meg litt mørbanket, men ellers er jeg frisk igjen :happy: kan ikke si at jeg gleder meg til jobb i ettermiddag, men skal nok komme gjennom det :p

God morgen :) sol og -3 nå. Herligt ute. Snart går pappaen med de på skolan og minste skal leveres i bhg. Dagen idag er att slappe mest muligt av

Sprit tar ikke omgangssyke, men i bhg vasker de søren meg både hender og overflater mange ganger daglig. Mange.

Jeg varslet i morges at minstemor kastet opp ne gang i går kveld, fin form, men blir nå hjemme sånn i tilfelle. Og får til svar at det er flere som har kastet opp nå, så det kan være noe som går (og de mener flere som har kastet opp I bhg NÅ i dag, eller sånn oppsamlet i løpet av uka eller noe, I don't know) Altså, jeg ble kvalm av å se lappen på døra i den forrige bhg, men jeg LIKTE bedre praksisen om at det kom lapp på døra om at noen hadde kastet opp/barnebark/vannkopper etc. Vi får ikke vite det i denne bhg før vi ser en unge bli hentet med vannkopper i garderoben. Jahh... ok, så DET går på huset ja, kjekt å vite, liksom.

Sprit tar ikke omgangssyke, men i bhg vasker de søren meg både hender og overflater mange ganger daglig. Mange.

Jeg varslet i morges at minstemor kastet opp ne gang i går kveld, fin form, men blir nå hjemme sånn i tilfelle. Og får til svar at det er flere som har kastet opp nå, så det kan være noe som går (og de mener flere som har kastet opp I bhg NÅ i dag, eller sånn oppsamlet i løpet av uka eller noe, I don't know) Altså, jeg ble kvalm av å se lappen på døra i den forrige bhg, men jeg LIKTE bedre praksisen om at det kom lapp på døra om at noen hadde kastet opp/barnebark/vannkopper etc. Vi får ikke vite det i denne bhg før vi ser en unge bli hentet med vannkopper i garderoben. Jahh... ok, så DET går på huset ja, kjekt å vite, liksom.
Her sender de beskjed hjem hvis noe går. Viktigheten av vask med såpe er tydeligvis underkommunisert. Såpe tar korona og omgangssykevirus. Alkohol er en løsning som kan brukes i tillegg og når såpe ikke er tilgjengelig.

Masse god bedring til lillejenta!

Masse god bedring til lillejenta!

Hun er heldigvis i finfin form dag da , bare en kjip avslutning på kvelden, men det gikk fort, hun var fint i form via kveldsmat, vitaminer, tannpuss, nattakos. Så inn på soveromemt hvor hun fastslo at nei, dette klarer jeg ikke mer, det er så ekkelt inni meg .(et min før, helt fin) og tuslet inn igjen på badet. Ikke så lenge etterpå kastet hun opp , og så var hun ferdig med det, og trøtt. Og la seg og sovnet og sov til i morges. Fin form. Men karantene, og bhg sier at det er flere, så derved antar jeg det er mulig at søsteren får det i løpet av de neste dagene. Hun er som meg. Hun får det om det finnes.

Men, nå som denne redegjørelsen for stortinget i dag, så er det altså: Neida, det skjer ikke noe nå, kommunene skal ta de grep som trengs. (Men klarer de ikke de det, så har vi en liste her over det som kommer da) Regjernignen ser det an fra dag til dag, om det funker.

Et nytt tall å følge med for tallfanatikeren, antallet kommuner som har stigende trend.

Ibux tok smertene i kroppen så jeg fikk sovet fra 5-7 i ett strekk. Litt i ørska etter natta og føler meg litt mørbanket, men ellers er jeg frisk igjen :happy: kan ikke si at jeg gleder meg til jobb i ettermiddag, men skal nok komme gjennom det :p
Rart dere må på jobb dagen etter. De fleste blir jo dårlige.

Rart dere må på jobb dagen etter. De fleste blir jo dårlige.
Jeg har ikke kommet meg helt, skallebanken har inntatt hodet og jeg er fortsatt i ørska av å ikke ha sovet. Så jeg ringte sjefen, forklarte hvordan det har vært og ble enige om at jeg holdt meg hjemme. Hadde ordnet barnevakt (siden jeg skulle jobbe kveld og samboer jobber natt, svigers skulle ha dem), de ville likevel ha dem slik at jeg får hentet meg inn litt igjen :Heartred

Her har vi en skjerm som henger på veggen når vi kommer in der står all info. Alt fra spya til fri/planleggings dager .

Her har vi en skjerm som henger på veggen når vi kommer in der står all info. Alt fra spya til fri/planleggings dager .

De informerer om mye, det er ikke det, de er bare absoluttingen info om sykdom som går, utenom en gang vi fikk mai lfra styrer om barnemark.

Jeg har ikke kommet meg helt, skallebanken har inntatt hodet og jeg er fortsatt i ørska av å ikke ha sovet. Så jeg ringte sjefen, forklarte hvordan det har vært og ble enige om at jeg holdt meg hjemme. Hadde ordnet barnevakt (siden jeg skulle jobbe kveld og samboer jobber natt, svigers skulle ha dem), de ville likevel ha dem slik at jeg får hentet meg inn litt igjen :Heartred
Det var lurt:) Og flaks med barnevakt uansett da;)

Back
Topp