~Mars 2021~

Jeg har ikke kommet meg helt, skallebanken har inntatt hodet og jeg er fortsatt i ørska av å ikke ha sovet. Så jeg ringte sjefen, forklarte hvordan det har vært og ble enige om at jeg holdt meg hjemme. Hadde ordnet barnevakt (siden jeg skulle jobbe kveld og samboer jobber natt, svigers skulle ha dem), de ville likevel ha dem slik at jeg får hentet meg inn litt igjen :Heartred
Så bra da får du ta deg igjen. Supert att ha svigers som kan vær barnevakt. Her har vi ingen familie medlemer så litt vanskligt. Men har en del gode venner som stepper in visst de sko vær krise.

Hun er heldigvis i finfin form dag da , bare en kjip avslutning på kvelden, men det gikk fort, hun var fint i form via kveldsmat, vitaminer, tannpuss, nattakos. Så inn på soveromemt hvor hun fastslo at nei, dette klarer jeg ikke mer, det er så ekkelt inni meg .(et min før, helt fin) og tuslet inn igjen på badet. Ikke så lenge etterpå kastet hun opp , og så var hun ferdig med det, og trøtt. Og la seg og sovnet og sov til i morges. Fin form. Men karantene, og bhg sier at det er flere, så derved antar jeg det er mulig at søsteren får det i løpet av de neste dagene. Hun er som meg. Hun får det om det finnes.
Føler med dere. Hater å ha omgangssyke i hus

Jeg har ikke kommet meg helt, skallebanken har inntatt hodet og jeg er fortsatt i ørska av å ikke ha sovet. Så jeg ringte sjefen, forklarte hvordan det har vært og ble enige om at jeg holdt meg hjemme. Hadde ordnet barnevakt (siden jeg skulle jobbe kveld og samboer jobber natt, svigers skulle ha dem), de ville likevel ha dem slik at jeg får hentet meg inn litt igjen :Heartred
Fortsatt god bedring! Slipper nok taket snart. :happy:

Ventet på melding fra barnehagen om hvordan de gjør det med rødt nivå denne gangen. Blir de stengt en dag først? Blir det redusert åpningstid? Er nok bare smøre seg med tålmodighet...

Ventet på melding fra barnehagen om hvordan de gjør det med rødt nivå denne gangen. Blir de stengt en dag først? Blir det redusert åpningstid? Er nok bare smøre seg med tålmodighet...
Og der kom meldingen. Kort dag i morgen, åpningstid fra 09.00 til 15:30 fremover. Glad jeg har forberedt meg med innkjøp av aktivitetspakker :D

Rødt nivå på skole og barnehage.
For et år siden var det opprop for å stenge ned.
Hvem ville trodd det skulle vare så lenge?
Nå frykter jeg ny omgang med hjemmeundervisning.

Selvfølgelig er jeg for tiltakene og følger dem.
Vil jo gjerne har en slutt på dette her.

Er bare lei

Jeg var lei 13.mars i fjor. Etter et år hjemme med lavere lønn og lite voksentid var jeg veldig klar for å komme på kontoret og møte andre voksne. Med en baby som ikke tok flaske og sykemelding i svangerskapet var jeg sulteforet på voksentid. Ungene gledet seg til helgetur og å få møte besteforeldrene og oldeforeldrene de ikke hadde sett siden sommeren. I stedet ble alt kansellert og jeg hadde ikke en gang rett på omsorgsdager siden jeg nettopp hadde vært i ulønnet permisjon.

Situasjonen nå er litt bedre. Omsorgsdager har jeg rett på så å jobbe inn på kvelden skjer ikke. Her blir det sykt barn dager for hver tapt arbeidstime. Ungene er ett år eldre og sover bedre. Vi har sluttet å planlegge turer for å besøke besteforeldrene og oldeforeldrene. Samtidig kjenner jeg at jeg er lei. Jeg hadde ingen overskudd å ta av da dette startet i fjor og dette året har tatt siste rest av energi.

Fortsatt god bedring! Slipper nok taket snart. :happy:
Jeg sov dønn fra kl 13-17, føler meg bedre. Kjenner meg enda overkjørt, og bekkenet er vondt etter natta (det har aldri kommet seg 100% etter graviditetene, så skal lite til før jeg verker) :)

De informerer om mye, det er ikke det, de er bare absoluttingen info om sykdom som går, utenom en gang vi fikk mai lfra styrer om barnemark.
Aldri jobbet syeder hvor det har blitt opplyst om jeg( kun i den barnehagen hvor det var kreftsyke i familien)
Opplyser selvfølgelig om lus og barnemark og evt om menge får omgangssyke men ikke ellers

Så vondt att høre 6 åringen som er lei seg og gråter :( jeg vil reise til bestemor jeg savner bestemor og onkel.bestemor har jeg ikke møtt på 1 år og onkel på 2 år. Dumme dumme korona da kan vi ikke reise i sommer heller. Barn tenker mer på de livet vi har levt i snart 1 år.

Back
Topp