God bedringFeber er sånn ca borte, våknet hver time siden jeg la meg i senga. Nå stod jeg opp, så forbasket vondt i bekken og generelt i hele kroppen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringFeber er sånn ca borte, våknet hver time siden jeg la meg i senga. Nå stod jeg opp, så forbasket vondt i bekken og generelt i hele kroppen...
Se det, ja...for en time siden hadde jeg 36,5. Nå har jeg 39,2..
Det var rask feberstigning!Feber er sånn ca borte, våknet hver time siden jeg la meg i senga. Nå stod jeg opp, så forbasket vondt i bekken og generelt i hele kroppen...

Ibux tok smertene i kroppen så jeg fikk sovet fra 5-7 i ett strekk. Litt i ørska etter natta og føler meg litt mørbanket, men ellers er jeg frisk igjenDet var rask feberstigning!
Godt den ser ut til å forsvinne raskt også. Krysser fingrene for at det blir med i dag og at du er frisk og rask igjen i morgen!![]()
kan ikke si at jeg gleder meg til jobb i ettermiddag, men skal nok komme gjennom det Får hoppes du blir bedreSe det, ja...for en time siden hadde jeg 36,5. Nå har jeg 39,2..
Her sender de beskjed hjem hvis noe går. Viktigheten av vask med såpe er tydeligvis underkommunisert. Såpe tar korona og omgangssykevirus. Alkohol er en løsning som kan brukes i tillegg og når såpe ikke er tilgjengelig.Sprit tar ikke omgangssyke, men i bhg vasker de søren meg både hender og overflater mange ganger daglig. Mange.
Jeg varslet i morges at minstemor kastet opp ne gang i går kveld, fin form, men blir nå hjemme sånn i tilfelle. Og får til svar at det er flere som har kastet opp nå, så det kan være noe som går (og de mener flere som har kastet opp I bhg NÅ i dag, eller sånn oppsamlet i løpet av uka eller noe, I don't know) Altså, jeg ble kvalm av å se lappen på døra i den forrige bhg, men jeg LIKTE bedre praksisen om at det kom lapp på døra om at noen hadde kastet opp/barnebark/vannkopper etc. Vi får ikke vite det i denne bhg før vi ser en unge bli hentet med vannkopper i garderoben. Jahh... ok, så DET går på huset ja, kjekt å vite, liksom.
Masse god bedring til lillejenta!Sprit tar ikke omgangssyke, men i bhg vasker de søren meg både hender og overflater mange ganger daglig. Mange.
Jeg varslet i morges at minstemor kastet opp ne gang i går kveld, fin form, men blir nå hjemme sånn i tilfelle. Og får til svar at det er flere som har kastet opp nå, så det kan være noe som går (og de mener flere som har kastet opp I bhg NÅ i dag, eller sånn oppsamlet i løpet av uka eller noe, I don't know) Altså, jeg ble kvalm av å se lappen på døra i den forrige bhg, men jeg LIKTE bedre praksisen om at det kom lapp på døra om at noen hadde kastet opp/barnebark/vannkopper etc. Vi får ikke vite det i denne bhg før vi ser en unge bli hentet med vannkopper i garderoben. Jahh... ok, så DET går på huset ja, kjekt å vite, liksom.
Masse god bedring til lillejenta!
Rart dere må på jobb dagen etter. De fleste blir jo dårlige.Ibux tok smertene i kroppen så jeg fikk sovet fra 5-7 i ett strekk. Litt i ørska etter natta og føler meg litt mørbanket, men ellers er jeg frisk igjenkan ikke si at jeg gleder meg til jobb i ettermiddag, men skal nok komme gjennom det
![]()
Jeg har ikke kommet meg helt, skallebanken har inntatt hodet og jeg er fortsatt i ørska av å ikke ha sovet. Så jeg ringte sjefen, forklarte hvordan det har vært og ble enige om at jeg holdt meg hjemme. Hadde ordnet barnevakt (siden jeg skulle jobbe kveld og samboer jobber natt, svigers skulle ha dem), de ville likevel ha dem slik at jeg får hentet meg inn litt igjenRart dere må på jobb dagen etter. De fleste blir jo dårlige.

Her har vi en skjerm som henger på veggen når vi kommer in der står all info. Alt fra spya til fri/planleggings dager .Sprit tar ikke omgangssyke, men i bhg vasker de søren meg både hender og overflater mange ganger daglig. Mange.
Haha skjønnNår hu på snart to prøver å hjelpe mamma på med sokkene fordi mamma ikke kledde på seg raskt nok![]()
Her har vi en skjerm som henger på veggen når vi kommer in der står all info. Alt fra spya til fri/planleggings dager .
Det var lurtJeg har ikke kommet meg helt, skallebanken har inntatt hodet og jeg er fortsatt i ørska av å ikke ha sovet. Så jeg ringte sjefen, forklarte hvordan det har vært og ble enige om at jeg holdt meg hjemme. Hadde ordnet barnevakt (siden jeg skulle jobbe kveld og samboer jobber natt, svigers skulle ha dem), de ville likevel ha dem slik at jeg får hentet meg inn litt igjen![]()
HahahaHaha skjønnblir litt værre når de blir større og du får høre jeg gidder ikke
![]()