~Mars 2021~

Jeg så den kun pga tanta til mannen hadde kommentert for å være ærlig.

Jeg har enten bare fornuftige venner på fb, eller jeg har valgt å slumre noen....

For helsigvis. Det jeg heller får opp at noen har kommentet er når Rønning har lagt ut en ny sang. Som den til/om henne. Og de andre korona-sangene

Vi har mye skittentøy med bare fire. Og to av de har ikke så store klær ennå. Innen de er tenåringer har jeg et håp om at de har lært å sette på klesvask selv :bag:
5, 7 og 18 år her. Eldste vasker mest selv, men vil jeg ha ting vekk blir det som oftest til at jeg tar det også :p For det går ikke akkurat fort med han på 18:angelic:

5, 7 og 18 år her. Eldste vasker mest selv, men vil jeg ha ting vekk blir det som oftest til at jeg tar det også :p For det går ikke akkurat fort med han på 18:angelic:
Det kan jeg se for meg. Håpet mitt er å oppdra en sønn som er hakket mer oppmerksom på klesvasken enn faren sin :p

I morra ...opp tidlig :hungover:Det gledes ikke! Men men. Det må jo gå :p

Ohoi.. Burde egentlig sette igang med e-læringskurs før passeringskurs på fredag (for å kunne dele ut medisiner på jobb).
Men kan vel vente én dag? :p

Det er det man sier helt til torsdag, og så skjer noe på torsdag så man ikke får gjort det :p
Jeg har bare ikke energi igjen. Kveldsvakt til 23 igår, tidligvakt idag, alene med ungene fra jeg kom hjem og sistemann var i seng litt før kl 20 :p

Back
Topp