Ja veldig santTilbud på babyshop til 200
Koster 79 på lekmer
en grunn til st man bør sjekke priser ja..
Vis vedlegget 350896
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig santTilbud på babyshop til 200
Koster 79 på lekmer
Vis vedlegget 350896
Men så stor forskjell var rartJa veldig sant![]()
Tilbud på babyshop til 200
Koster 79 på lekmer
Vis vedlegget 350896
Hahha låter litt som jenta me. Hun er så sparsom når det gjelder hennes pengerDe minste hadde 250,- hver i «lommepenger» ( fått av besteforeldre), kun brukt 39,- De er mer økonomisk enn meg![]()
Den likte jegTilbud på babyshop til 200
Koster 79 på lekmer
Vis vedlegget 350896
Synes det jaDet var da voldsomt stor forskjell da
De minste hadde 250,- hver i «lommepenger» ( fått av besteforeldre), kun brukt 39,- De er mer økonomisk enn meg![]()
Hvilken av dem får du?Tid for vaksine imorgen tidlig da, spent![]()
Tid for vaksine imorgen tidlig da, spent![]()
Er det første dosen?Tid for vaksine imorgen tidlig da, spent![]()
Vet hvilke du mener! De var gøyI gode gamle dage, dengang aldersgrenser på pengespill ikke var så vesentlig, så endte vi engang med å ha mer penger enn vi kom med...
Vi dro på sommerferie, og overnattet på en campinghytte, over veien der var en bensinstasjon som hadde, som alle steder hadde på 80-90-tallet, sånn myntspill. Dette mener jeg var av ikke den aller eldste typen der du ser kronsetykkene i koloner, men derimot at de havnet på en slags skuff som skur frem og så tilslutt så tipper det utfor kanten og man vinner. og vi hadde så enormt med vinnerflaks, jeg tror det var den der skyvegreia, kan ha vært en annen type, men myntspill, innbiller meg det ikke var kronestukker vi puttet på heller, men det er lenge den... men i alle fall jeg og min bror og vår fetter, vi nærmest tømte den og gikk derfra flere hundre kroner rikere enn vi kom... N¨til dags har slike 18 års aldersgrense og du må inn på et skjult rom for å finne dem, men sånn var det ikke da.
Hvilken av dem får du?
Lykke til. Hvilken får du?
Første dose av astraZeneca, eller hva den heter. Veldig spent da flertallet har blitt litt til veldig dårligeEr det første dosen?
(feber, slapphet, frostrier og generelt bare ikke fungerbar. Dette har kommet på kvelden/natta og sittet i opptil et døgn).Lykke til. Min søster blev dårlig med første dosen men ikke andre dosen.Første dose av astraZeneca, eller hva den heter. Veldig spent da flertallet har blitt litt til veldig dårlige(feber, slapphet, frostrier og generelt bare ikke fungerbar. Dette har kommet på kvelden/natta og sittet i opptil et døgn).
Lykke til! Du har antakelig litt uggenhet i vente nå, men det er det nok verdt.Første dose av astraZeneca, eller hva den heter. Veldig spent da flertallet har blitt litt til veldig dårlige(feber, slapphet, frostrier og generelt bare ikke fungerbar. Dette har kommet på kvelden/natta og sittet i opptil et døgn).

De jeg kjenner som har tatt den har først blitt dårlige etter de har fått dose nummer to...Første dose av astraZeneca, eller hva den heter. Veldig spent da flertallet har blitt litt til veldig dårlige(feber, slapphet, frostrier og generelt bare ikke fungerbar. Dette har kommet på kvelden/natta og sittet i opptil et døgn).
Vet hvilke du mener! De var gøy![]()
Første dose av astraZeneca, eller hva den heter. Veldig spent da flertallet har blitt litt til veldig dårlige(feber, slapphet, frostrier og generelt bare ikke fungerbar. Dette har kommet på kvelden/natta og sittet i opptil et døgn).
Ved Pfizer (?) så er det mest normalt å bli dårlig etter dose nr 2, ved astra er det etter nr 1. Den skal også tas med et mellomrom på 9-12uker imotsetning til pzifer som er på 3ukerDe jeg kjenner som har tatt den har først blitt dårlige etter de har fått dose nummer to...