~Mars 2021~

5, 7 og 18 år her. Eldste vasker mest selv, men vil jeg ha ting vekk blir det som oftest til at jeg tar det også :p For det går ikke akkurat fort med han på 18:angelic:
Tror aldri jeg forsøkte å få min eldste til å vaske mens han bodde hjemme. Ille nok at mannen surrer i systemet mitt innimellom. :hilarious:

Min gjør nok mer enn meg
Heldig :) min hadde nok gjort mer husarbeid om han ikke hadde fiksa på hus og leilighet hele tiden. Så bidrar gjør han i høyeste grad, bare på andre ting. Jeg har omtrent aldri tatt i en hammer :p

Heldig :) min hadde nok gjort mer husarbeid om han ikke hadde fiksa på hus og leilighet hele tiden. Så bidrar gjør han i høyeste grad, bare på andre ting. Jeg har omtrent aldri tatt i en hammer :p
Vi deler på det meste i grunn , jeg ken like gjerne klippe gress mens han vasker , jeg henger stort sett opp ting

Vi deler på det meste i grunn , jeg ken like gjerne klippe gress mens han vasker , jeg henger stort sett opp ting
Så bra:) klippe gress kan jeg til nøds, men å bygge opp rom, rive, fikse trapper. Nææh det klarer jeg ikke. Eller vel ikke prøvd, men det lar jeg han få styre på med :)

Hadde vi hatt litt mer flat hage ville jeg hatt sånn kjøre gressklipper , ser så gøy ut:p Her er Hagen ganske stor , men bratt og litt ulendt :p

De minste hadde 250,- hver i «lommepenger» ( fått av besteforeldre), kun brukt 39,- De er mer økonomisk enn meg:D

Back
Topp