Hun er så utrolig spik spenna gær'n!Så nettopp Kari’s siste video. Makan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er så utrolig spik spenna gær'n!Så nettopp Kari’s siste video. Makan.

Ja det skjønner jeg godtJeg har bare ikke energi igjen. Kveldsvakt til 23 igår, tidligvakt idag, alene med ungene fra jeg kom hjem og sistemann var i seng litt før kl 20![]()
MhmHun er så utrolig spik spenna gær'n!![]()
Tror aldri jeg forsøkte å få min eldste til å vaske mens han bodde hjemme. Ille nok at mannen surrer i systemet mitt innimellom.5, 7 og 18 år her. Eldste vasker mest selv, men vil jeg ha ting vekk blir det som oftest til at jeg tar det ogsåFor det går ikke akkurat fort med han på 18
![]()

Glad jeg slipperOhoi.. Burde egentlig sette igang med e-læringskurs før passeringskurs på fredag (for å kunne dele ut medisiner på jobb).
Men kan vel vente én dag?![]()
Min mann gjør veldig mye, men klesvask er ikke en av tingeneMitt håp er å
Oppdra en som gjør like mye som faren din
Hehe skjønnerTror aldri jeg forsøkte å få min eldste til å vaske mens han bodde hjemme. Ille nok at mannen surrer i systemet mitt innimellom.![]()
Min gjør nok mer enn megMin mann gjør veldig mye, men klesvask er ikke en av tingene![]()
HeldigMin gjør nok mer enn meg
Kjenner til den. Vi er 5 og det blir en hel del klærJepp. Sånn egentlig kan jeg bade i skittentøy om jeg vil. Er ganske lita da, men ja . Blir mye på 5 personer![]()
Vi deler på det meste i grunn , jeg ken like gjerne klippe gress mens han vasker , jeg henger stort sett opp tingHeldigmin hadde nok gjort mer husarbeid om han ikke hadde fiksa på hus og leilighet hele tiden. Så bidrar gjør han i høyeste grad, bare på andre ting. Jeg har omtrent aldri tatt i en hammer
![]()
Så braVi deler på det meste i grunn , jeg ken like gjerne klippe gress mens han vasker , jeg henger stort sett opp ting
Haha ja santKjenner til den. Vi er 5 og det blir en hel del klær![]()
Vi er 3, og det blir nok klær bare det liksomHaha ja sant![]()
Ja hjelpesVi er 3, og det blir nok klær bare det liksom![]()
Ja for oss er det nok altsåJa hjelpesdet holder det også
![]()
NemligTilbud på babyshop til 200
Koster 79 på lekmer
en grunn til st man bør sjekke priser ja..
Vis vedlegget 350896