Ja det er svimmelhet som kommer og går rett og slett. Slitt med det lenge. Lei.Ikke godt. Har selv vart svimmel en stund. 10 dag idagGod bedring til deg
![]()
Men uggenheten er ny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er svimmelhet som kommer og går rett og slett. Slitt med det lenge. Lei.Ikke godt. Har selv vart svimmel en stund. 10 dag idagGod bedring til deg
![]()
Jepp. Sånn egentlig kan jeg bade i skittentøy om jeg vil. Er ganske lita da, men ja . Blir mye på 5 personerHahhaha kan tenkte meg att de blir kaos![]()
Ja er superfint derSå fin plats![]()
Nei det ville vært kjiptDet hoppes vi ikke på![]()
Joda, sant nokSamtidig angrer jeg nok litt når jeg drukner i klesvask
Har dog fri helt til fredag, med mindre jobben ringer så har jo tid
Ja pakke ut er ikke gøy
![]()
Nå ble jeg litt nysgjerrigSå nettopp Kari’s siste video. Makan.

Jeg ogNå ble jeg litt nysgjerrig![]()
Jepp. Sånn egentlig kan jeg bade i skittentøy om jeg vil. Er ganske lita da, men ja . Blir mye på 5 personer![]()
En video hvor hu tanter om at man ikke kan stole på Høie, at pandemien er bullshit osv. sitter i bil og kjører av alle ting.Jeg og![]()
Hun skal ikke få klikk/view av meg på den, tenker jeg.En video hvor hu tanter om at man ikke kan stole på Høie, at pandemien er bullshit osv. sitter i bil og kjører av alle ting.
Hehe. Godt vi er flere. Dog du er litt heldigere , for jeg må bade i skittentøyJeg kan trolig nesten stupe i "rent tøy som må brettes og legges vekk" etter en vaskebonanza.... 5 personer her også, og det genererer mye
Hu er ikke helt rett skrudd sammenEn video hvor hu tanter om at man ikke kan stole på Høie, at pandemien er bullshit osv. sitter i bil og kjører av alle ting.

Det kan jeg trolig også gjøre.... Vi har mye klær.Hehe. Godt vi er flere. Dog du er litt heldigere , for jeg må bade i skittentøy![]()
Absolutt ikkeHu er ikke helt rett skrudd sammen![]()
Vi har mye skittentøy med bare fire. Og to av de har ikke så store klær ennå. Innen de er tenåringer har jeg et håp om at de har lært å sette på klesvask selvJepp. Sånn egentlig kan jeg bade i skittentøy om jeg vil. Er ganske lita da, men ja . Blir mye på 5 personer![]()

Jeg så den kun pga tanta til mannen hadde kommentert for å være ærlig.Hun skal ikke få klikk/view av meg på den, tenker jeg.
Nei hu er ikke det!Hu er ikke helt rett skrudd sammen![]()