Tror jeg kan si at jeg er gravid? Svak men den vises.![]()
Åååååh, jeg visste det!!!!!! Hurra! Gratulerer ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg kan si at jeg er gravid? Svak men den vises.![]()
Åååååh, jeg visste det!!!!!! Hurra! Gratulerer ❤
Hurra! Ser streken godt! Våger meg å skrive fratu8Tror jeg kan si at jeg er gravid? Svak men den vises.![]()

Roper ikke, men hvisker takkHåper den holder seg fast med superlimet som jeg ba de sette inn!
Venter til testdagen, som er om hele 6 dagerKrysser alt jeg har!!! ❤ Skal jeg sette deg på gravid eller vil du vente litt?

Tusen takk, hvisker tusen takk og håper den sitterHurra! Ser streken godt! Våger meg å skrive fratu8![]()
Bra du skjønte at det skulle stå gratulerer, autocorrect altsåTusen takk, hvisker tusen takk og håper den sitter![]()

Streken er jo sterke enn i går...Tror jeg kan si at jeg er gravid? Svak men den vises.![]()
God du er, takk. Ja, litt sterkere ...Streken er jo sterke enn i går...
Vis vedlegget 352475
Hvisker også gratulererTror jeg kan si at jeg er gravid? Svak men den vises.![]()

Jippi !!!MENSEN!!!!!!!![]()
Hurra! Når blir det innsett da sånn ca?MENSEN!!!!!!!![]()
Hurra! Når blir det innsett da sånn ca?
Æ har trua!Rundt 14 aprilHåper bare at alt er normalt denne gang...
Æ har trua!
Jeg vil gjerne si den ikke er falsk positiv, men har dårlig erfaring med Ovitrelle som sitter lenge i kroppen. Så ville ventet noen dager til før du er 100 prosent sikker. Men hvisker gratulererHei kjære prøvere,
I dag er jeg dpo 11 og testet positivt på både strek- og digital graviditetstest. MEN jeg kom på at jeg hadde satt 125 IE ovitrelle dpo 5 (13 klikk). Har jeg mest sannsynlig fått falsk positiv? Åh, dette er så nervepirrende!
Har hatt 8 forsøk - 3 fullførte, så blir det siste