Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Du er jo gravidHar aldri hørt om at ovitrelle har sittet i kroppen så lenge, så det er nok en liten spire som sørger for hcg produksjon
![]()
Kjenner meg igjen i den! Jeg blir helt utilregneligMen nå er du jo graviiiiiiid, så da er det ikke rart at du er følsom
Her jeg på syklusdag 2, skal ha innsett av fryst blasto om et par uker![]()
Det er litt komisk å tenke på hvor utilregnelig man kan bli. Jeg hadde hysterisk anfall mot sjefen på telefonen for et par dager siden siden jeg må jobbe med småbarn her i koronaland fra høsten av (er egentlig utdannet for de høyere opp).
Nå kjenner jeg at det stresser meg veldig siden det er kontaktyrke og vi har mye å miste.
Masse lykke til med innsett!At det er blasto er vel positivt? Hadde innsett på dag 2 her.
Man kan altså få de merkeligste utbrudd! Da jeg var rundt 10 dpo med førstemann, altså før jeg tok en test, begynte jeg å hylgrine av at en av kollegaene mine måkte snø. Syns han var så flink bare
Jobber du i barnehage eller skole? Har du sett på muligheten for svangerskapspenger? Det er ikke kjekt å gå på jobb og være redd for barnet i magen ❤
Takk! ❤ Ja, det er vel da det er aller høyest sjanse for at egget overlever tining i hvert fallHar en perfekt blasto og en som er bra på frys. Håper virkelig at en av de fester seg ❤

Lo høyt her!
Jobber i skolen, på mellomtrinn i år, men pga mangel på småskolelærere settes jeg ned på første trinn til høsten.. Og nå rett før helga røk ene trinnet jeg jobber på til vanlig i karantene igjen.. Så det her er gøy. Skoleverket her i distriktet er ikke så glad i å tilrettelegge så lenge fhi ikke anser gravide som ekstra utsatt.. Men fant noe i arbeidsmiljøloven, i tillegg til uttalelse fra en jordmor om at gravide bør tas hensyn til mtp yngre barn og kontakt. Samt at det også bør sees på den gravides reproduksjonshistorikk..
Håper med alt jeg har for deg.Det er en tøff prosess.

Streken min har ikke endret seg siste dagene, så da tenker hodet sitt....nesten blitt mindre farge![]()
Streken min har ikke endret seg siste dagene, så da tenker hodet sitt....nesten blitt mindre farge![]()
Har ikke blodprøve på min klinikk, men burde jo tatt det etter min historie. Blir vell ikke før etter påske da. Tror du digital vil slå ut om det er noe ? Kjenne jeg ikke burde bekymre meg, men etter så mange ganger det har gått rett il H.... så gjør jeg dessverre det.Bladde meg tilbake og så på forrige test. Jeg syns ikke at den er svakere! Skal du ta noe blodprøve? Klem ❤
Jeg er overbevist om at en digital vil slå ut positiv nå med de strekeneHar ikke blodprøve på min klinikk, men burde jo tatt det etter min historie. Blir vell ikke før etter påske da. Tror du digital vil slå ut om det er noe ? Kjenne jeg ikke burde bekymre meg, men etter så mange ganger det har gått rett il H.... så gjør jeg dessverre det.
Har ikke blodprøve på min klinikk, men burde jo tatt det etter min historie. Blir vell ikke før etter påske da. Tror du digital vil slå ut om det er noe ? Kjenne jeg ikke burde bekymre meg, men etter så mange ganger det har gått rett il H.... så gjør jeg dessverre det.
Håper virkelig den slår ut i morgen, første gang jeg testet etter IVF så slo den ikke ut på morgenen men kvelden 11 dpo. Så krysser fingre og tær for deg9 dpo og negativ tidligtestjeg hadde faktisk greid å innbille meg at vi er gravid, så jeg ble litt tatt på senga og er veldig skuffa nå. Skal selvsagt ta ny i morgen, men har alltid fått positiv digital på 10 dpo når jeg har vært gravid, kan ikke helt se for meg at det kan skje nå...
9 dpo og negativ tidligtestjeg hadde faktisk greid å innbille meg at vi er gravid, så jeg ble litt tatt på senga og er veldig skuffa nå. Skal selvsagt ta ny i morgen, men har alltid fått positiv digital på 10 dpo når jeg har vært gravid, kan ikke helt se for meg at det kan skje nå...
Stemmer, det er fryseegg...vent noen dager, eller til i morgen. De er litt tregere enn ferske.9 dpo er veldig tidlig da ❤ Har også hørt at fryseegg produserer hcg litt treigere, kan jo være noe sånt? Jeg har håp for deg enda i hvert fall ❤
Kontaktet fastlegen over melding nå, så håper vi en prøve før påske.Jeg vil tro den slår ut ja ❤ Blodprøve kan du be legen din om å ta, trenger ikke at klinikken ordner det. Forstår at du er bekymret med tanke på tidligere erfaringer. Håper likevel at alt er bra ❤
Kjære NyprøverStreken min har ikke endret seg siste dagene, så da tenker hodet sitt....nesten blitt mindre farge![]()
Ring legen din i dag å si du vil ha en hcg test. Så kan du være heldig å få svar i morgen. Ikke gå igjennom påska med tankene du sitter med nå!Har sendt dem en melding nå, så håper vi de mener jeg skal ta en. Godt å ha litt mindre å tenke på i påsken. TakkKjære NyprøverRing legen din i dag å si du vil ha en hcg test. Så kan du være heldig å få svar i morgen. Ikke gå igjennom påska med tankene du sitter med nå!
Når det er sagt så vil jeg si at strekene ser fin ut! Fargestoff i hver test er forskjellig. Jeg har forsatt trua og sender over en haug med gode klemmer.