Da fikk jeg time 09.30. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå så bra!Da fikk jeg time 09.30.![]()
Da er blodprøven tatt.Ååååå så bra!
Jeg er veldig fornøyd med make sure kontra babyplan, stoler på de!Da er den tatt. Tok en Make sure nå, og det er bra forskjell på de to testene.
Føler også den er bedre , og faktisk billig på Meny.Jeg er veldig fornøyd med make sure kontra babyplan, stoler på de!![]()
Har du funnet tidligtestene på meny?Føler også den er bedre , og faktisk billig på Meny.
Nei, tror ikke dette er tidligtester? Er den gule pakken.Har du funnet tidligtestene på meny?
Håper så for degAltså, kan det være håp for meg? Jeg har redigert bildet av testen jeg tok i morges, og synes det kommer en tydelig strek... Men om den er blå eller hva? Det er dette som er dumt med clearblue, blå strekker gir lett skygge.
Vis vedlegget 352669
Original:
Vis vedlegget 352672
Da er blodprøven tatt.Tok en Make sure nå, og det er bra forskjell på de to testene.
Jeg også, slapper faktisk av med det resultatet. Skal ta en digital i dagJeg syns det ser veldig bra ut jeg ❤
Er jo veldig tydelig streker herDa er blodprøven tatt.Tok en Make sure nå, og det er bra forskjell på de to testene.
krysser fingre og tær for at hcg er fin også. Godt du fikk tatt prøve i dag så du slipper den uroen 
Jeg ville snakket med legen og tatt en prat med jordmorJeg kjenner jordmora i kommunen min litt på privaten, og har allerede spurt henne om hva gravide i mitt yrke bør gjøre (jeg er pedagogisk leder på småbarnsavdeling) og hun sier at hun anbefaler svangerskapspenger for meg. Men det er stor variasjon rundt omkring da, ikke alle som mener man er utsatt når man jobber med barn
![]()
Du er heldig! Skulle ønske alle kunne mene det samme! Er det hun som ordner med svangerskapspenger, eller må det tas via fastlegen?
Både lege og jordmor kan fylle ut søknad til svangerskapspenger, men det er mest vanlig at jordmor gjør det.Det blir ikke svangerskapspenger fordi jobben min tilrettelegger slik at jeg tar 100% hjemmekontor som styrerassistentMen regner med det er legen som søker men at jordmor legger ved en uttalelse eller noe? Kan være feil, jeg har ikke helt peiling
![]()
Digger heiagjengen her inne, du er verdens beste

Nå er dere kanskje lei meg, men må bare![]()
HURRA!Nå er dere kanskje lei meg, men må bare![]()