Mars 2021

Måtte bare teste når jeg våknet i dag, er 9 dpo, 4 dager etter innsett av blastocyst. Første bildet er innen fristen, andre bildet etter testen er tørket. Vil så gjerne se strek, men synes det er vanskelig. Synes det er strek på den tørka testen, men er vel ikke helt gyldig isåfall.. Vis vedlegget 351466Vis vedlegget 351467

Jeg syns jeg ser svak antydning til strek på begge bilder :woot: Herreguuuud så spennende!!!!

Sniker litt her inne. Krysser fingrene for deg HåpeSpire :Heartred
Leste i en tidligere post at du er sliten og ikke har det så bra for tiden. Så ville bare sende en styrkeklem og si at alt dette vil gjøre at du kommer ut en sterkere person på andre siden. Det er DRITT når det står på og man vil bare gi opp til tider (spesielt når andre rundt oss blir gravide bare de ser på hverandre :banghead: ) Men for en styrke og mestringsfølelse man får når man kommer til enden av reisen. Uansett hva som skjer. Du er sterk! Du er rå! Du er den rette for å klare dette! La deg selv falle ned og la de rundt deg hjelpe deg opp igjen :Heartred Du fortjener det :Heartred

Du altså, blir rørt jeg ❤ Tusen tusen takk for oppmuntringen og kloke ord, du har en tendens til å si akkurat det jeg trenger å høre ❤

Hadde lest på nettet at veldig mange lå 30 minutter etter å ha tatt Cyclogest. Ønsket ikke ta sjansen på å gjøre noe annet, selv om de ikke sa noe om det på St. Olavs eller apoteket. Forsøkte meg uten å ligge idag, og forstår nå hvorfor man bør ligge i ro. Den kom ut med en gang jeg reiste meg:p
Jeg har tatt første cyclogest nå i morgest. Men jeg opplever faktisk ikke at det renner ut med en gang. Lå i 15-20 min før jeg sto opp, og først nå, 3 timer senere begynner det å komme ut litt. Så rart at det er så forskjellig.

Skal du teste mer i dag eller venter du til i morgen? :) Jeg følger uansett spent med!!!!
Tok en til nå, men ser ikke noe mer på den:p prøver igjen i kveld tror jeg!

Vedlegg

• BE947D70-89A1-4080-A586-B1EBD5FA37E0.jpeg
    BE947D70-89A1-4080-A586-B1EBD5FA37E0.jpeg
    20 KB · Visninger: 107
Ja, jeg brukte å sette vekkerklokka på 30 min før jeg egentlig skulle stå opp for hvis ikke rant den bare ut med en gang :p Fant ut at hvis jeg lå i 15 min så holdt det for da ble den løst opp nok til at den ikke ramlet ut :)
Har vekkeklokke til 05.30 hver dag:p grusomt å våkne så tidlig, men sovner som regel i noen minutter til:D

Er det flere som sliter veldig med smerter som ligner ligamentsmert? Kan vel umulig være det?:p
River til i siden av lysken hver gang jeg hoster, nyser eller strekker meg for fort. Fikk satt inn et embryo fredag, så kan det være festesmerter? Ville isåfall trodd at det kom smerter når jeg er i ro også:rolleyes:

Jeg har hatt skikkelig eggløsningssmerte idag.. verker i ryggen og alt.. er på sprøytedag 10. håper ikke jeg får eggløsning nå :(
Er det vanlig å kjenne det?

Jeg har hatt skikkelig eggløsningssmerte idag.. verker i ryggen og alt.. er på sprøytedag 10. håper ikke jeg får eggløsning nå :(
Er det vanlig å kjenne det?

Helt vanlig :) Det jobbes godt inni der, det er vanlig å kjenne slike vondter da.

Er det flere som sliter veldig med smerter som ligner ligamentsmert? Kan vel umulig være det?:p
River til i siden av lysken hver gang jeg hoster, nyser eller strekker meg for fort. Fikk satt inn et embryo fredag, så kan det være festesmerter? Ville isåfall trodd at det kom smerter når jeg er i ro også:rolleyes:

Jeg hadde sånne vondter når jeg gikk på cyclogest, klinikken sa det var vanlig. Jeg har kun hatt ligamentsmerter når jeg har vært gravid, men da har jeg ikke kjent det før uke 8. Men det er jo mange som merker det før så det kan jo være! Håper at det er tegn på at noe er på vei ❤

Jeg hadde sånne vondter når jeg gikk på cyclogest, klinikken sa det var vanlig. Jeg har kun hatt ligamentsmerter når jeg har vært gravid, men da har jeg ikke kjent det før uke 8. Men det er jo mange som merker det før så det kan jo være! Håper at det er tegn på at noe er på vei ❤
Tenkte kanskje det kunne være Cyclogesten ja:D men håper selvfølgelig at ligamentsmertene ikke slutter❤️

I dag er dagen for forventet mensen :nailbiting: Tror ikke den kommer i dag da, kjennes ikke sånn ut. Det blir noen nervepirrende dager frem til fredagen!!!!

lykke til. Samme her i gården. Ingen tegn til den. må få den senest i morgen/onsdag. Hvis ikke blir det som med deg - mai. Hater dette.
Klarer ikke å være innpå her hele tiden for da går nesten tiden litt tregere. Merker jeg er lei utfordringer, tull og EVIG venting

heier på alle ❤️

lykke til. Samme her i gården. Ingen tegn til den. må få den senest i morgen/onsdag. Hvis ikke blir det som med deg - mai. Hater dette.
Klarer ikke å være innpå her hele tiden for da går nesten tiden litt tregere. Merker jeg er lei utfordringer, tull og EVIG venting

heier på alle ❤️

Huff, det er tungt å vente sånn. Usikkerheten, alle tankene og bekymringene gjør at man blir helt utslitt. Skjønner godt at du må holde deg litt unna forumet!

Stor klem til deg, håper mensen kommer med et brak i morgen ❤

Er på cd 8 og skal på ultralyd på fredag :) håper kroppen er i rute til innsett, men tar ingenting på forskudd!

Hva med deg? Mensen holder seg unna?

Spennende!!! :D Håper at alt er i skjønneste orden ❤

Ingen mensen enda! Kjente et skikkelig hogg i livmora tidligere og trodde faktisk at mensen kom. Men ingenting så langt heldigvis! Kjenner meg sjokkerende rolig, og har falt til ro med at det som skjer det skjer. Enten blir det innsett denne gang, eller så blir det i mai. Blastoen ligger der på frys og venter, den går ingensteder selv om jeg har dårlig tid :)

Back
Topp