Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig litt økning i el-testene. Håper virkelig ikke den blir forsinket. Må ha den på søndag![]()
Hvordan ser det ut i dag? Håper for deg at du får positiv test i dag eller i morgen!Endelig litt økning i el-testene. Håper virkelig ikke den blir forsinket. Må ha den på søndag![]()

Krysser fingrene for degEndelig litt økning i el-testene. Håper virkelig ikke den blir forsinket. Må ha den på søndag![]()
Hvordan ser det ut i dag? Håper for deg at du får positiv test i dag eller i morgen!![]()
Den nærmer seg! Tipper det blir ikveld eller imorgenKrysser fingrene for degJeg skulle også teste på morgenen, fikk ingen utslag på morgen urin men ettermiddag fikk jeg. Og ingen dagen etter, så gla jeg testet ettermiddagen.

Den nærmer seg! Tipper det blir ikveld eller imorgen![]()
Fikk positiv el-test i dag, er såå letta! Da blir det vel innsett på torsdag![]()
Er den det?Men den er jo positiv?![]()
Har tidligere fått positiv der kontrollstreken blir svakere enn teststreken, så antok at den bare nesten var positivEr den det?Har tidligere fått positiv der kontrollstreken blir svakere enn teststreken, så antok at den bare nesten var positiv
![]()
Blir så usikker på hvilken dag jeg skal melde inn til St. Olavs da. Etter å ha sett mer på testen så er jeg helt enig, og ville kalt den positivJa, for meg ser det ut som om teststreken er sterkere enn kontrollstreken og like sterk eller sterkere teststrek betyr jo positivMine positive ser i hvert fall slik ut og da har det blitt bekreftet med UL dagen etter når jeg har blitt inseminert. Men du kan jo teste i kveld og i morgen bare for å sjekke
![]()
Blir så usikker på hvilken dag jeg skal melde inn til St. Olavs da. Etter å ha sett mer på testen så er jeg helt enig, og ville kalt den positivhar en digital liggende, lurer på om jeg skal svi den av
![]()
Det kan stemme. Tok min første digitale nå for denne syklusen og den ble lav, og det stemmer ihvertfall ikke. Så da dropper jeg de og stoler på strimlene. Tror jeg gjør som du sier og sjekker på nytt imorgenJeg hadde ikke vært i tvil med en sånn testEr ikke digitale sånn at de alltid blir negativ første gang du tester med de fordi de bruker den som en "baseline" for å måle stigning? Eller bruker du kanskje en annen enn det jeg gjør? Du kan jo også teste med en strips i morgen for å sjekke at den er på vei nedover også sier du fra til sykehuset da. Med mindre du må gi beskjed samme dag som positiv test!
men da blir det ihvertfall innsett til uken
Det kan stemme. Tok min første digitale nå for denne syklusen og den ble lav, og det stemmer ihvertfall ikke. Så da dropper jeg de og stoler på strimlene. Tror jeg gjør som du sier og sjekker på nytt imorgenmen da blir det ihvertfall innsett til uken
Sykehuset har stengt i helgen, så skal ringe de på mandag og melde inn![]()
Den så veldig positiv ut ja!Den nærmer seg! Tipper det blir ikveld eller imorgen![]()
Da blir det kanskje innsett på oss den samme dagenJeg ruger![]()
Så spennende! Masse lykke til. Vi får sende litt babystøv i luften til hverandre inne på St. OlavsDen så veldig positiv ut ja!Da blir det kanskje innsett på oss den samme dagen
![]()

Gratulerer ❤❤❤ Førstemann ut du! Måtte resten følge etterHvordan har resultatet blitt ellers?
![]()
Mye, mye bedre enn sist. På fredag var det bare et som hadde falt fra, 2-3 som så veldig bra ut og 3 stk som skulle få en sjanse til å komme seg. Det mest perfekte ble satt inn. Får vite på mandag om det blir noen på frys. Litt av kontrast fra forrige uttak, gir meg håp om at det skal gå tilslutt.