marerittet ble en realitet ;(

Kondolerer så masse ;'(
 
Det var jo ikke slik det skulle gå! Klamre dere fast til det håpet som er igjen! <3

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
Nei!!! :'( Kondolerer så mye med englegutten, måtte han hvile i fred :/

HÅPER at den andre holder seg inn i mange uker til. Så urettferdig!:'(
Bare noen uker til!
 
Huff, kjære, kjære deg! Dette var triste nyheter!! :( Jeg skal be for at den andre tvillingen holder seg i magen en god stund til og kommer ut levedyktig!!! Klem
 
Huff, så urettferdig :,(
Håper inderlig den andre lille holder seg inne i flere uker til <3 Tenker på dere!
 
vært hos jordmor i dag...og hun fant to hjerter som banker enda <3 <3, føles så godt, begynner nesten å grine hver gang jeg høre at det er to...men hun har jo ikke ul, så... men lekker enda fostervann..så er nok ikke forbedring, men det viktigste er jo at de lever enda :) en dag om gangen......
neste ul kontroll blir nå på tirsdag 29jan... så håper å se to hjerter banker da og :)
nå er det bare fortsett å ligge på sofaen og ta det med ro, og drikke mye vann...og holde håpet oppe!
hører til på september jeg egentlig

men ville bare si at jeg kjenner ei som begynte å lekke fostervann i uke 27, men hun produserte også nytt hele tiden så holdt det nogelunde stabilt og gikk helt til termin
 
Så forferdelig :( Kondolerer så mye. Håper inderlig den andre holder seg i magen i flere uker til <3
 
Huff, tårene triller her nå.. Det er så utrolig urettferdig det du/dere går igjennom nå. Har ikke ord... Håper så veldig på et mirakel der sistemann får fostervann, og at du ikke får infeksjon.

Mange mange klemmer til deg.
 
Kondolerer. Har fulgt med på deg. Tårene triller. Håper alt går bra med nr 2.
 
Kjenner deg ikke men fikk tårer i øynene..Kondolerer så mye med englegutten..
 
Uff, har ikke ord... Ta vare på hverandre! Håper nr 2 klarer seg!!
 
Huff,var ikke det jeg ville lese,håper på mirakel for begge to:-(
No krysser jeg alt jeg kan for at vesle Milian skal greie seg og gi dere en lykkelig slutt etter alt dere har vert gjennom.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Back
Topp