marerittet ble en realitet ;(

Synes du har veldig riktig innstilling! Det går ikke an å gi opp håpet når begge hjertene slår i deg.
Sender all min støtte og noen gode klemmer.
Husk å snakke ut alle bekymringer, enten til de nærmeste og andre IRL, eller her til oss. Viktig at du får nok støtte nå.
 
Så godt at begge fremdeles lever - ber om at alt skal gå bra med begge to <3
 
Krysser fingrene og håper på det beste! Godt å høre at begge lever :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Det var godt å høre fra deg<3 Det finnes absolutt håp! Ikke gi opp! Håper infeksjoner holder seg lengst mulig vekk! Må være tøft å gå å vente slik.. I en situasjon som man egentlig skal glede seg og se langt fram.. Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra!<3
 
vært hos jordmor i dag...og hun fant to hjerter som banker enda <3 <3, føles så godt, begynner nesten å grine hver gang jeg høre at det er to...men hun har jo ikke ul, så... men lekker enda fostervann..så er nok ikke forbedring, men det viktigste er jo at de lever enda :) en dag om gangen......
neste ul kontroll blir nå på tirsdag 29jan... så håper å se to hjerter banker da og :)
nå er det bare fortsett å ligge på sofaen og ta det med ro, og drikke mye vann...og holde håpet oppe!
 
Hurraaa ! :D Så bra ! Jeg håper og trygler og ber om at dette skal gå bra for deg! :D
 
Blir så glad inni meg av å lese at alt går bra enda. :) Krysser alt som krysses kan, og sender deg masse håpefulle klemmer.
 
vært hos jordmor i dag...og hun fant to hjerter som banker enda <3 <3, føles så godt, begynner nesten å grine hver gang jeg høre at det er to...men hun har jo ikke ul, så... men lekker enda fostervann..så er nok ikke forbedring, men det viktigste er jo at de lever enda :) en dag om gangen......
neste ul kontroll blir nå på tirsdag 29jan... så håper å se to hjerter banker da og :)
nå er det bare fortsett å ligge på sofaen og ta det med ro, og drikke mye vann...og holde håpet oppe!

Godt å høre <3 Er du kommet langt nå? Sier de noe om hvor langt du må komme før de evt kan ta dem ut og redde dem på den måten?
 
Å så godt å høre at begge fortsatt er der. Syns du er ei tøff dame :) Har gått å ventet leeeenge på å høre hvordan det gikk. Skal krysse armer og bein og be for dine to små, og håpe på et mirakel :)
 
Sniker litt fra August. Har fulgt denne tråden en god stund og jeg må virkelig berømme deg for den jobben du gjør for å redde tvillingene dine, og for motet ditt! Jeg krysser ALT jeg har for deg og de to små i magen din! Jeg vil bare få si at min beste venninne er født 3 mnd for tidlig, og hun lider ingenting av det idag. Nå vet jeg ikke akkuratt hvor langt du er på vei, men hvis du kommer deg til begynnelsen på 3. trimester så kan de ta ut babyene og redde begge. Det er fullt mulig selv om det selvfølgelig blir noen tøffe mnd på sykehuset. Fortsett med å være sterk som du er og tenk at for hver uke som går så øker sjansene betydelig! Sender deg en stor og varm klem også! :) <3
 
Back
Topp