blir så rørt av alle god ord og tanker, begynner nesten å grine her... setter så stor pris på at dere tenker og vil oss det beste <3
jeg blir 19 uker på vei neste ul kontroll på tirsdag... første delmål er å komme til uke 24, deretter så blir jeg fulgt opp etter åssen det ligger ann på sykehuset... så er vel neste uke 28...har ikke helt satt meg inn i det
( har hørt om barn som overlevde av å bli født før uke 28, men er vel en stor risiko, og kommer ann på tilstanden til babyen)...vi tar en uke om gangen her....hver dag jeg hører hjerteslagen er en god dag for meghar mine dårlige dager og der jeg bare sitter og griner, men prøver å komme meg bort fra de vonde tankene...
nå har jeg begynt å lese litt bøker, noe som jeg ikke har gjort tidligere, er ikke noe lesehest hehe.. men får tankene vekk på noe annet da....
begrenset hva man kan gjøre liggende i en sofa... så tips taes imot med takk! må bare si jeg er ikke en strikke/sy/hekle person heler...det har jeg ikke tålmodighet til hehe....huff...
Masse masse lykke Til på kontroll imorgen!!! Håper virkelig det går bra
Og at de søte små fighterne dine holder seg inne i varmen mange uker til!!!
Stor klem