marerittet ble en realitet ;(

blir så rørt av alle god ord og tanker, begynner nesten å grine her... setter så stor pris på at dere tenker og vil oss det beste <3
jeg blir 19 uker på vei neste ul kontroll på tirsdag... første delmål er å komme til uke 24, deretter så blir jeg fulgt opp etter åssen det ligger ann på sykehuset... så er vel neste uke 28...har ikke helt satt meg inn i det
( har hørt om barn som overlevde av å bli født før uke 28, men er vel en stor risiko, og kommer ann på tilstanden til babyen)...vi tar en uke om gangen her....hver dag jeg hører hjerteslagen er en god dag for meg :) har mine dårlige dager og der jeg bare sitter og griner, men prøver å komme meg bort fra de vonde tankene...
nå har jeg begynt å lese litt bøker, noe som jeg ikke har gjort tidligere, er ikke noe lesehest hehe.. men får tankene vekk på noe annet da....
begrenset hva man kan gjøre liggende i en sofa... så tips taes imot med takk! må bare si jeg er ikke en strikke/sy/hekle person heler...det har jeg ikke tålmodighet til hehe....huff...

Masse masse lykke Til på kontroll imorgen!!! Håper virkelig det går bra:) :)

Og at de søte små fighterne dine holder seg inne i varmen mange uker til!!!:)
Stor klem

Stor klem
Signere :)

Stor klem
Lykke til i dag!

krysser alt jeg har for kontrollen idag!

Håper du får gode nyheter idag!!! Masse lykke til <3 du e kjempe sterk!

Krysser fingre for at du skal få gode nyheter <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

takk for tankene...
akkurat kommet hjem fra sykehuset, dessverre ingen forbedring hos den ene, så jeg er litt lei meg, hadde virkelig håpet at det var en forbedring...fikk inntrykk av nå at den måtte snart få noe fostervann for å klare å overleve, den hadde ingenting nå..trist å tenke på at det ikke er noe jeg kan gjøre, for ellers så den frisk ut og vokste fint (kanskje en jente, men var vanskelig å se siden den ligger sammenklemt)
men den andre tvillingen var fremdeles ikke berørt av dette og hadde det greit, det var en livlig gutt :) jeg vet jeg burde vært kjempe glad for at minst en av dem har det greit nå...men klarer ikke la være å tenke på den andre, tøft... så nå ber jeg til høyere makter om at det virkelig skjer et stor mirakel, at jeg stopper å lekker og det fylles opp, neste kontroll ble fredag 8feb....

Huff så trist og høre :( Kan dem ikke legge deg inn på sjukhuset, slik at du bare ligger i ro og drikker vann?

Skjønner godt at du er lei deg over dette, det er jo barnet ditt! Jeg håper og ber om at det skal løse seg! Om du bare kommer deg til uke 24.. *Kleeem*

Huff så trist og høre :( Kan dem ikke legge deg inn på sjukhuset, slik at du bare ligger i ro og drikker vann?

Skjønner godt at du er lei deg over dette, det er jo barnet ditt! Jeg håper og ber om at det skal løse seg! Om du bare kommer deg til uke 24.. *Kleeem*

jeg føler jeg har det bedre hjemme og, jeg er sengeliggende hjemme og drikker mye vann..bedre det en å ligge i et lite hvitt rom og titte i taket, så lenge dem ikke kan gjøre noe likevel.
det er ikke bare bare å komme til uke 24 heller, for virket som hvis den ikke får noe fostervann så klarer den ikke å overleve utenfor magen :( har et ørlite håp igjen, men må innrømme at det begynner å presse på nå og minker..
må kanskje snart innse at det ikke blir to, men håpe på at den ene kommer frisk og raskt ut...men klarer ikke slippe taket helt enda...får se frem til neste kontroll åssen det ser ut da...

jeg føler jeg har det bedre hjemme og, jeg er sengeliggende hjemme og drikker mye vann..bedre det en å ligge i et lite hvitt rom og titte i taket, så lenge dem ikke kan gjøre noe likevel.
det er ikke bare bare å komme til uke 24 heller, for virket som hvis den ikke får noe fostervann så klarer den ikke å overleve utenfor magen :( har et ørlite håp igjen, men må innrømme at det begynner å presse på nå og minker..
må kanskje snart innse at det ikke blir to, men håpe på at den ene kommer frisk og raskt ut...men klarer ikke slippe taket helt enda...får se frem til neste kontroll åssen det ser ut da...

Ja det skjønner jeg jo, tenkte kanskje du fikk litt mere ro om du var innlagt. Men er enig i at det ikek er noe godt på sjukehus heller..
Skjønner at du ikke klarer og slippe taket! Det er ikke bare og skulle slippe taket på barnet ditt, og man vil alltid håpe til siste sekund. Det er vell noe med at dem ikke utvikler seg tilstrekkelig uten forstervann. Gud jeg håper så for dere at dette skal gå bra!

Å,så leit.. skjønner det er vanskelig å være glad for den ene når du samtidig gråter for den andre. Håper det går bra,og fortsetter å krysse fingrene for deg :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Det er så vanskelig å forstå at de ikke kan gjøre noe som helst.. må være en tung situasjon for dere :-( vi får håpe på et mirakel, noen ganger skjer de jo <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Tenker på deg og babyene dine.

Tøffe tak! Men hold motet oppe - undrenes tid er ikke forbi. Følelsenedu beskriver er helt normale. En vil alltid bekymre seg og være lei seg når noe eg galt me et barn. Det betyr ikke at gleden ikke er like stor over den som har det bra og er frisk. Bare at akkurat nå, er mammahjertet ditt hos den som sliter mest! Gi deg lov til å reagere, tårene er med på å bearbeide det du går gjennom!

Tenker mye på deg, og forstår godt dint tanker og følelser. Håper på et lite mirakel, at det plutselig skal tette seg, og lekasjen opphører. Du gjør en super jobb med ruging og drikking av vann!!!! Stå på! <3.

Tenker på dere <3

Back
Topp