Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Milian er et kjempefint navn, liker det veldig godt selvtusen takk alle fine jenter <3 jeg er virkelig følelse ladet om dagene..jeg griner av alle de fine ordene deres, det varmer så mye skal dere vite...
jeg føler meg litt bede enn i går, hadde en liten nedtur... men det blir vel sånn noen ganger vil jeg tro...
lekker fremdeles...men holder meg i ro, så gjør mitt beste på at fostervannet skal være litt i meg før det kommer ut. om bare det kan hjelpe litt... <3
siden de ikke visste om den som det lekker fra var en jente, den lå så klemt..så har jeg ikke noe navn til "ho" enda, før vi vet kjønnet sikkert...
men den andre sprellegutten som vi vet sikkert er gutt, har vi bestemt oss skal hete <3 Milian <3 liker navn som ikke er så vanlig, og kjenner ingen som heter det, så passer perfekt tror jeg![]()
nesten en uke til er gått...ingen forandring hjemme hos meg, lekker fremdeles fostervann..men drikker masse vann
skal ikke på kontroll før fredag...så enda noen dager til, men håper at det kanskje er bitte litt vann igjen eller at "ho" fremdeles lever..da fortsetter vi å håpe...
er 20 uker i morgen..så enda noen uker til delmålet...
har vært hos healer bare for å prøve alt liksom, vært hos henne før, og da stemte informasjonen hennes . hun kunne nesten helt sikkert si at gutten vår klarte seg, og hun så heller ikke noe trist hos den andre, men som alltid kunne hun jo ikke være sikker... men det hjelper å høre at det er håpfor legene gir meg ikke så mye håp, vet at det er utrolig dårlig odds..men man må jo ikke gi opp håpet fordet om!
Tenker så inderlig på dere, og krysser alt jeg har. Milian er kjempe fint navn. Håper virkelig at den lille klarer seg. Er så utrolig imponert over hvor sterk du ertusen takk alle fine jenter <3 jeg er virkelig følelse ladet om dagene..jeg griner av alle de fine ordene deres, det varmer så mye skal dere vite...
jeg føler meg litt bede enn i går, hadde en liten nedtur... men det blir vel sånn noen ganger vil jeg tro...
lekker fremdeles...men holder meg i ro, så gjør mitt beste på at fostervannet skal være litt i meg før det kommer ut. om bare det kan hjelpe litt... <3
siden de ikke visste om den som det lekker fra var en jente, den lå så klemt..så har jeg ikke noe navn til "ho" enda, før vi vet kjønnet sikkert...
men den andre sprellegutten som vi vet sikkert er gutt, har vi bestemt oss skal hete <3 Milian <3 liker navn som ikke er så vanlig, og kjenner ingen som heter det, så passer perfekt tror jeg![]()