marerittet ble en realitet ;(

oppdatering fra meg....
jeg aborterte den ene i går :( rip vår lille englegutt...
vet ikke åssen det går med tvilling 2, morkaken til den som er borte er enda i meg, og faren for infeksjon er stor så har ikke prognosene med oss..men har et lite håp om at vi kan få et mirakel nå, selv om vi ikke tør å tenke så veldig positivt...vi tar time for time...blir på sykehus til den andre og er ute...om det er 4t til eller 4uker er det ingen som vet...

Huff å huff. Kondolere så mye. Tårene triller her for dere. Vet ikke mer hva jeg kan si, ord blir så fattige i en slik situasjon. Helt forferdelig det du går gjennom. Urettferdig er det. Sender en kjempe trøsteklem.

Ånei, så trist :( Kondolere så mye, vet ikke helt hva jeg skal si, er så lei meg for dere!!
Sender en stor klem til dere..

:(
Kondolerer så utrolig mye. Hvil i fred lille Englegutt <3

Krysser fingre for et mirakel til tvilling 2. Mine tanker er med dere <3

Så utrolig trist !!! :/ Føler virkelig med dere i denne vanskelige tida ! :/ Skal krysse alt jeg har og håpe på at tvilling nr 2 klarer seg !! Masse lykke til ! Klemmer herfra å !

Uff var jo ikke sånn det skulle gå...har fulgt med på det som har skjedd og har virkelig ikke ord :( Kondolerer så mye med deres lille englegutt. Krysser fingre og tær for at den som er igjen blir ett mirakelbarn <3

Å nei :( for en trist nyhet :( vet ikke hva jeg skal si :( tenker masse på dere!!

Kondolerer. Dette var hjerteskjærende. Håper inderlig at deres andre barn klarer å klamre seg fast til livet.

Å, herre.. så grusomt :(

Det finnes ikke ord.. kondolerer med englegutten deres :angel13 .. At verden kan være så urettferdig..

Jeg ber om at den andre babyen holder seg inne så lenge at den kan klare seg utenfor magen din <3

Huff så utrolig trist å høre :-( ord blir fattige...
nå må du ha håp så krysser vi fingrene for din andre lille skatt! <3

Så ufattelig trist. Har ikke ord... Har tenkt så utrolig mye på dere. Livet er så urettferdig, dette bør ingen få oppleve. Krysser alt jeg har for at tvilling 2, holder seg inne i noen uker til. Sender varme tanker!

kondolerer så mye<3 Grusomt at slikt kan skje, for det skal ikke skje! Håper du har mange som tar vare på deg også håper jeg det beste for babyen som er igjen.

Så trist å høre om den lille gutten deres!! Fortsetter å krysse fingrene for den andre tvillingen som fremdeles er i morsliv. Store klemmer i denne tjnge tiden..

Back
Topp