marerittet ble en realitet ;(

Så utrolig trist, tenker på deg . Hvil i fred, små englegutter
 
Å, nei... :( Så ufattelig trist at det skulle gå slik.. Kondolerer :(
Jeg håper virkelig dere får delta i en sorggruppe og at alle rundt dere tar godt vare på dere <3
 
Nei og nei, dette var vondt å lese-ta vare på hverandre nå, og husk at du gjorde alt du kunne for dine to små kjære barn! Håper dere blir godt ivaretatt av støtteapparatet,hvis ikke tilbudet om samtaler og evt sorggruppe blir tilbudt så etterspør det- da har det i alle fall muligheten til å ta stilling til om det er noe dere ønsker å bruke. Sender dere mange varme tanker!
 
Grusom lesning. sender deg og dine masse klemmer og all ønske om lykke videre. Det har vært veldig koselig å få bli kjent med deg her på juni13.
 
Nei og nei, så urettferdig og trist :'(
Vanskelig å finne ord.... vil sende deg en varm klem.
Håper dere kommer styrket ut av dette! Ta vare på hverandre <3 hvil i fred, englegutter, dere var for god for denne verden <3
 
Ånei.. Kondolerer så mye med engleguttene dine.. Måtte de hvile i fred <3 Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer.
 
Så utrolig utrolig leit.... Hjertet mitt blør for dere.... Hvil i fred små englebarn...
 
Jeg finner ikke ord... Kondolerer så mye! Det var virkelig trist. Håper dere kan bevare noen minner fra de to gullene <3 Tenker på dere!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
Huff. Dette var ikke noe gøy å lese. Håpte virkelig at det skulle gå bra. Jeg vet ikke hva jeg skal si, for at det skal være noe trøst. Blir helt stum. Men kondolere så mye, og hvil i fred små engleguttene. Klem.
 
Kondolerer så mye!! Ufattelig meningsløst når slikt skjer! Håper dere har mange rundt dere som kan gi dere støtte i denne tunge tiden. Skal tenne to lys for engleguttene dine i kveld!
 
Å nei å nei.. har tenkt så masse på dere... håper du får den støtte og oppfølging du trenger.. du har vært kanon god gjennom dette ... mange varme klemmer fra oss..
 
Kondolerer så masse!
Fulgt med tråden ganske lenge og håpet virkelig at det skulle gå bra!
Håper du har gode venner og familie rundt dere i denne tunge tiden
 
Back
Topp