Bakte forresten brød til Jenny i går! Bruker aldri oppskrift, så resultatet blir alltid like spennende. Bortsett fra at etterhvinga blei for kort og brødet "sprakk", så blei det bra; Vis vedlegget 17161
Det så ikke lite godt ut, nam nam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bakte forresten brød til Jenny i går! Bruker aldri oppskrift, så resultatet blir alltid like spennende. Bortsett fra at etterhvinga blei for kort og brødet "sprakk", så blei det bra; Vis vedlegget 17161
nå er hun friskVar den 4.barnesykdom! Nå er utslettet også borte og humøret på topp igjen
![]()
nå er hun friskVar den 4.barnesykdom! Nå er utslettet også borte og humøret på topp igjen
![]()
Hei alle sammen
Hadde det så travelt i morrest at jeg fikk ikke tatt bilde av "kaka"...men de som fikk den bedyret at den smakte godt, hehe jeg tror ikke så veldig mye på dem
Grått, regn, vind og kaldt her i dag, 7 grader, ikke mye å skryte av.
Her har det gått fra 29 til 11 grader på to dagerSkikkelig surt! Måtte legge voksiposen (med sommerdyne i) tilbake i vogna idag!
Hun som sov i bare bleia for to dager siden
![]()
Emmeth sover nå kun i senga si, nekter og sove i vogna![]()
Hei alle sammen
Hadde det så travelt i morrest at jeg fikk ikke tatt bilde av "kaka"...men de som fikk den bedyret at den smakte godt, hehe jeg tror ikke så veldig mye på dem
Grått, regn, vind og kaldt her i dag, 7 grader, ikke mye å skryte av.
Har lagt Lillebror i seng bare noen få ganger på dagtid. Men sist sov han godt hverfall =)Emmeth sover nå kun i senga si, nekter og sove i vogna![]()
Lillebror og jeg tok oss en tur for å møte ei venninne på kaffe.
I morgen tror jeg at jeg skal ut av huset litt alene! Må nesten gi mannen sjans til å styre litt med Lillebror, og det synes ejg ikke er så lett så lenge jeg er hjemme![]()
Forslag til hva jeg kan finne på? Har ikke noe særlig med penger....
Jeg er sikker på at den smakte kjempegodtBrrr, jaggu meg kaldt høstvær hos deg
![]()
Den smakte jo sikkert godt da![]()
Nå har jeg avtalt handletur med søs. For at hun skal få handlet da, hun har ikke biljeg bruker å gjøre ærender, dra på besøk til venninner eller gå på tur alene når mannen er hjemme![]()
Det så herlig ut!!Dere har skravla myejeg og Simone ble dratt med på en 2,5 timers fjelltur med vogn. Veninna mi er en smule sprekere enn sofagrisen meg så hun trilla hele veien og Simone storkoste seg
her er noen bilder av utsikten:
Vis vedlegget 17217
Vis vedlegget 17218
Vis vedlegget 17219