Mandsgsprat! :D

Bakte forresten brød til Jenny i går! Bruker aldri oppskrift, så resultatet blir alltid like spennende. Bortsett fra at etterhvinga blei for kort og brødet "sprakk", så blei det bra; Vis vedlegget 17161

Det så ikke lite godt ut, nam nam:-)

nå er hun frisk :D Var den 4.barnesykdom! Nå er utslettet også borte og humøret på topp igjen :D

Nåmmin, stakkars liten:(
Godt det er over og at hu nå er i tipptopp form igjen og klar for dagens lek og moro:)

Hei alle sammen

Hadde det så travelt i morrest at jeg fikk ikke tatt bilde av "kaka"...men de som fikk den bedyret at den smakte godt, hehe jeg tror ikke så veldig mye på dem:-)
Grått, regn, vind og kaldt her i dag, 7 grader, ikke mye å skryte av.

Hei alle sammen

Hadde det så travelt i morrest at jeg fikk ikke tatt bilde av "kaka"...men de som fikk den bedyret at den smakte godt, hehe jeg tror ikke så veldig mye på dem:)

Jeg er sikker på at den smakte kjempegodt:D Brrr, jaggu meg kaldt høstvær hos deg:(

Her har det gått fra 29 til 11 grader på to dager :eek: Skikkelig surt! Måtte legge voksiposen (med sommerdyne i) tilbake i vogna idag! o_O Hun som sov i bare bleia for to dager siden :P

Her har det gått fra 29 til 11 grader på to dager :eek: Skikkelig surt! Måtte legge voksiposen (med sommerdyne i) tilbake i vogna idag! o_O Hun som sov i bare bleia for to dager siden :P

Mhm været skifter fort i norge gjør det:eek::p

Emmeth sover nå kun i senga si, nekter og sove i vogna;)

Hei alle sammen

Hadde det så travelt i morrest at jeg fikk ikke tatt bilde av "kaka"...men de som fikk den bedyret at den smakte godt, hehe jeg tror ikke så veldig mye på dem:)

Den smakte jo sikkert godt da ;)

Lillebror og jeg tok oss en tur for å møte ei venninne på kaffe.
I morgen tror jeg at jeg skal ut av huset litt alene! Må nesten gi mannen sjans til å styre litt med Lillebror, og det synes ejg ikke er så lett så lenge jeg er hjemme :p :o
Forslag til hva jeg kan finne på? Har ikke noe særlig med penger....

Lillebror og jeg tok oss en tur for å møte ei venninne på kaffe.
I morgen tror jeg at jeg skal ut av huset litt alene! Må nesten gi mannen sjans til å styre litt med Lillebror, og det synes ejg ikke er så lett så lenge jeg er hjemme :p :eek:
Forslag til hva jeg kan finne på? Har ikke noe særlig med penger....

jeg bruker å gjøre ærender, dra på besøk til venninner eller gå på tur alene når mannen er hjemme ;)

Så den den siste episoden av game of thrones som ble lagt ut, huff for en slutt scene.

jeg bruker å gjøre ærender, dra på besøk til venninner eller gå på tur alene når mannen er hjemme ;)
Nå har jeg avtalt handletur med søs. For at hun skal få handlet da, hun har ikke bil :D

Dere har skravla mye :-) jeg og Simone ble dratt med på en 2,5 timers fjelltur med vogn. Veninna mi er en smule sprekere enn sofagrisen meg så hun trilla hele veien og Simone storkoste seg :-) her er noen bilder av utsikten:

ImageUploadedByBV Forum1370275581.455162.jpg

ImageUploadedByBV Forum1370275592.052864.jpg

ImageUploadedByBV Forum1370275602.922208.jpg

Back
Topp