Mandsgsprat! :D

Det har du rett i.. faren min bor i etg. under oss, og kjørte meg til butikken og bærte posene mine gjennom nesten hele svangerskapet når jeg var gravid meg Liana :D (for jeg har ikke lappen :( ) :P

Har ikke lappen jeg heller:p heldiggrisen:p;):D

Hehe, er hvertfall da man finner ut hvordan været er:p:cool: ja, han er født 4 september:rolleyes:

hehe ja, men litt vanskelig å spå selv om hvordan været er om noen timer da :P
kom på at imårra har min bror bursdag ;) blir 23 år å greier :P reine gamle mannen! hahah

Liana også... sover kansje 30 min i vogna og 2 timer i senga si.. så da går jeg heller for senga :P

Yes, emmeth sover gjerne noen timer i senga, men nothing i vogns. Valget er derfor ganske enkelt:)

Har ikke lappen jeg heller:p heldiggrisen:p;):D

hehe ja hver gang jeg liksom "planlegger" å spare til lappen, så dukker det opp en unge i magen :P haha.. så får aldri tatt meg rå og tid til å ta den ;) men godt jeg ikke er den eneste da :P

Ja, irriterer meg grønn på han, kjempe god skuespiller dog:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ja, han er en skikkelig god skuespiller;) mange som roper skjellsord etter han på gata in real life. Ikke alle som skjønner han spiller en rolle:oops:

hehe ja hver gang jeg liksom "planlegger" å spare til lappen, så dukker det opp en unge i magen :P haha.. så får aldri tatt meg rå og tid til å ta den ;) men godt jeg ikke er den eneste da :P

Ja, iksant:p:cool::eek::D
Skal ta den nå på sensommeren:)

Yes, emmeth sover gjerne noen timer i senga, men nothing i vogns. Valget er derfor ganske enkelt:)

hehe ja.. og det er jo godt at dem faktiskt trives best i senga si da, med tanke på natten å sånt :) merkelig, men jeg har ALDRI trengt å ha Liana i min seng om natten.. hun har sovet der siden dagen etter hun ble født :D

så flott! :D Ville valgt bæretøy over vogn jeg da :p Om dere har det ;)

Vi har :-) men hun hater å sitte i den. Flott med vogn der. Mange stier å velge mellom og noen er bratte, ujevne og smale og noen handicaptilpassa. Her i kommuna er også handicaptilpassa turer så tenkte å teste de etter hvert. Deilig å få litt ekstra motstand, men veninna mi kjørte på med bratte stier innimellom for å trene ekstra. Det hadde ikke jeg orka om jeg trilla ;-p

Nå tar jeg kvelden:) nattinatt;)

hehe ja.. og det er jo godt at dem faktiskt trives best i senga si da, med tanke på natten å sånt :) merkelig, men jeg har ALDRI trengt å ha Liana i min seng om natten.. hun har sovet der siden dagen etter hun ble født :D

Emmeth sov med meg i senga da han var mindre, han hadde kolikk og da var pupp det eneste som roa han ned litt:) Var mamma for alle penga;) Så herlig hu alltid har vært glad i senga si<3 Er veldig glad for Emmeth også er glad i senga si,utrolig lettvint når det gjelder natta:)

Emmeth sov med meg i senga da han var mindre, han hadde kolikk og da var pupp det eneste som roa han ned litt:) Var mamma for alle penga;) Så herlig hu alltid har vært glad i senga si<3 Er veldig glad for Emmeth også er glad i senga si,utrolig lettvint når det gjelder natta:)

ja da forstår jeg 100% at du hadde han i senga di ;) men godt han sover i sin seng nå da :D
har vært heldig med Liana ja :D fra fødselen så sov hun i 5 timer i strekk om natten, og ble bare mer og mer timer av gangen etterhvert :D hehe.. var en helt annen opplevelse enn med Emira må jeg si :P

Vi legger alltid Lillebror i egen seng på kvelden men han havner som regel inntil meg gitt ;)

Vi vurderer faktisk å plassbygge seng på hele kortveggen på rommet vårt - ca 2,5 meter bred :-p

Back
Topp