Mandsgsprat! :D

Han er jo u full gang hele dagen med alle yoga øvelsene sine:S:p Så ikkke mye rart han er sliten:) Så godt han sover:) Tar på og være liten og søøøøt<3
hehe, ja det er mye energi de bruker! :D
Håper han sover godt nå og får en bedre dag i morgen =)

Vi har ikke bytta til sportsdelen ennå;)
Ja, etter han begynte og sovne selv i senga vil han kun sove i den, blei skikkelig sint og irritert når han blei lagt i vogna, selvom han også bare blei lagt ned i vogna for og sovne av seg selv, han nekta plent! o_O

Hermine ble MYE mer glad i vogna etter at vi bytta til sportsdel, hun sitter mye bedre i den og ser mye mer ;)

Mhm, synes somrene de siste 5 årene bare har vært skikkelig dårlige med kun regn og kulde:(

Ja, spesielt den i fjor, det var bare sorgen, det snødde 1. juni husker jeg.
Så var det så synd, for det var siste sommern bare oss to, og jeg gikk mye hjemme, hadde vært godt med litt sol:-)

Ja, jeg leste på dagbladet idag hva episoden handlet om og at det var utrolig sterke scener:( Så vurderer sterkt og IKKE se den:( Blei kjempedårlig når han sykesyke mannen som hadde seg med døtrene sine, ga bort guttebabyene til the white ones:( Direkte kvalmt og når ned stark døde også:(

Ja, det var uhyggelig det også. Jeg var overhode ikke forberedt på den episoden i dag, du kan jo se den nesten helt mot slutten, alt var for det meste konsentrert i de siste 10 minuttene.

Vi har vært hos søstra mi i ettermiddag, Hermine ble stelt og fikk kveldsmat der før vi kjørte hjem. Hun sovna ikke i bilen, og fikk IKKE sove da vi kom hjem. Hun hadde en reise-seg-opp-i-senga-kveld :P Måtte gå inn 5 ganger, og til slutt ble jeg der inne. Satte ved sengekanten hennes, og dytta en pekefinger mot panna hennes hver gang hun forsøkte å reise seg opp :P Da tok det bare 10 minutter før hun sovna :)

Nå ser jeg sesongavslutninga av Grey's :D SPENNENDE!!!

hehe, ja det er mye energi de bruker! :D
Håper han sover godt nå og får en bedre dag i morgen =)

Det får vi absolutt satse på:)
Skulle aldri sagt Emmeth sov godt, for han våknet nå ikveld og vil ikke sove, heh;)

Ja, spesielt den i fjor, det var bare sorgen, det snødde 1. juni husker jeg.
Så var det så synd, for det var siste sommern bare oss to, og jeg gikk mye hjemme, hadde vært godt med litt sol:)

Ja, det skjønner jeg da:)
Tragisk i grunn, skal ikke snø på sommern vettu :help

Ja, det var uhyggelig det også. Jeg var overhode ikke forberedt på den episoden i dag, du kan jo se den nesten helt mot slutten, alt var for det meste konsentrert i de siste 10 minuttene.

Nei, hadde jeg ikke blitt advart på generelt idag, så hadde ikke jeg visst det heller:(
Trodde du visste det, ellers hadde jeg nevnt det innpå her og, tror vi er de eneste på september som ser det! Blir fysisk dårlig av sånn, blir så godt kjente med karakterene på en måte, i know- Im a looser;):p

Vi har vært hos søstra mi i ettermiddag, Hermine ble stelt og fikk kveldsmat der før vi kjørte hjem. Hun sovna ikke i bilen, og fikk IKKE sove da vi kom hjem. Hun hadde en reise-seg-opp-i-senga-kveld :p Måtte gå inn 5 ganger, og til slutt ble jeg der inne. Satte ved sengekanten hennes, og dytta en pekefinger mot panna hennes hver gang hun forsøkte å reise seg opp :p Da tok det bare 10 minutter før hun sovna :)

Nå ser jeg sesongavslutninga av Grey's :D SPENNENDE!!!

Så koselig:)
Hehe, så godt hu sovnet til slutt:)

Nei, hadde jeg ikke blitt advart på generelt idag, så hadde ikke jeg visst det heller:(
Trodde du visste det, ellers hadde jeg nevnt det innpå her og, tror vi er de eneste på september som ser det! Blir fysisk dårlig av sånn, blir så godt kjente med karakterene på en måte, i know- Im a looser;):p
Hehe jeg har det på samme måten:D
Tror vi er de eneste som ser på ja:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hehe jeg har det på samme måten:D
Tror vi er de eneste som ser på ja:)

Ja, det er så hardt og se på noen ganger, men er jo en så forbaska god serie;):p Og Goffrey er jo ett emne i seg selv, for en kødd!

Han er store lille kjempen vår han, ja;) Han blir 9 mnder i morgen:D:D:D Ja, stemmer i grunn dårlig her også. Været styrer seg sjøl og gjør som det vil;) Synes og det er like moro og se på været på nrk1 og tv2, sier vidt forskjellige ting:D LOL:D Takk, han er ikke super dårlig, bare litt slapp og og litt småfeber!

ojoj 9 mnd :D så gøy ;)
haha ja sant, så jeg pleier heller å se ut av vindu når det kommer til været :P

Ja, det er så hardt og se på noen ganger, men er jo en så forbaska god serie;):p Og Goffrey er jo ett emne i seg selv, for en kødd!
Ja, irriterer meg grønn på han, kjempe god skuespiller dog:D

Nei nå tar jeg kvelden
Skal i tillegg sove lenge i morgen!!
Herlig :)
God natt!

Så koselig:) Også snill som du er, ikke alle som gidder det for og si det sånn:) Herlig med litt alene og skravletid også:D

Det har du rett i.. faren min bor i etg. under oss, og kjørte meg til butikken og bærte posene mine gjennom nesten hele svangerskapet når jeg var gravid meg Liana :D (for jeg har ikke lappen :( ) :P

Det hadde jeg også gjort :)

hehe ja så prøver heller å legge opp dagen etter når hun skal sove ;) med tanke på å gå ut og leke med Emira å sånt.. hvertfall når alle skal bli med :)

ojoj 9 mnd :D så gøy ;)
haha ja sant, så jeg pleier heller å se ut av vindu når det kommer til været :P

Hehe, er hvertfall da man finner ut hvordan været er:p:cool: ja, han er født 4 september:rolleyes:

Back
Topp