hehe, ja det er mye energi de bruker!Han er jo u full gang hele dagen med alle yoga øvelsene sine:SSå ikkke mye rart han er sliten
Så godt han sover
Tar på og være liten og søøøøt<3
Håper han sover godt nå og får en bedre dag i morgen =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, ja det er mye energi de bruker!Han er jo u full gang hele dagen med alle yoga øvelsene sine:SSå ikkke mye rart han er sliten
Så godt han sover
Tar på og være liten og søøøøt<3
Vi har ikke bytta til sportsdelen ennå
Ja, etter han begynte og sovne selv i senga vil han kun sove i den, blei skikkelig sint og irritert når han blei lagt i vogna, selvom han også bare blei lagt ned i vogna for og sovne av seg selv, han nekta plent!![]()
Mhm, synes somrene de siste 5 årene bare har vært skikkelig dårlige med kun regn og kulde![]()
Ja, jeg leste på dagbladet idag hva episoden handlet om og at det var utrolig sterke scenerSå vurderer sterkt og IKKE se den
Blei kjempedårlig når han sykesyke mannen som hadde seg med døtrene sine, ga bort guttebabyene til the white ones
Direkte kvalmt og når ned stark døde også
![]()
Dere har skravla myejeg og Simone ble dratt med på en 2,5 timers fjelltur med vogn. Veninna mi er en smule sprekere enn sofagrisen meg så hun trilla hele veien og Simone storkoste seg
her er noen bilder av utsikten:
Vis vedlegget 17217
Vis vedlegget 17218
Vis vedlegget 17219
hehe, ja det er mye energi de bruker!
Håper han sover godt nå og får en bedre dag i morgen =)
Ja, spesielt den i fjor, det var bare sorgen, det snødde 1. juni husker jeg.
Så var det så synd, for det var siste sommern bare oss to, og jeg gikk mye hjemme, hadde vært godt med litt sol![]()
Ja, det var uhyggelig det også. Jeg var overhode ikke forberedt på den episoden i dag, du kan jo se den nesten helt mot slutten, alt var for det meste konsentrert i de siste 10 minuttene.
Vi har vært hos søstra mi i ettermiddag, Hermine ble stelt og fikk kveldsmat der før vi kjørte hjem. Hun sovna ikke i bilen, og fikk IKKE sove da vi kom hjem. Hun hadde en reise-seg-opp-i-senga-kveldMåtte gå inn 5 ganger, og til slutt ble jeg der inne. Satte ved sengekanten hennes, og dytta en pekefinger mot panna hennes hver gang hun forsøkte å reise seg opp
Da tok det bare 10 minutter før hun sovna
Nå ser jeg sesongavslutninga av Grey'sSPENNENDE!!!
Hehe jeg har det på samme måtenNei, hadde jeg ikke blitt advart på generelt idag, så hadde ikke jeg visst det heller![]()
Trodde du visste det, ellers hadde jeg nevnt det innpå her og, tror vi er de eneste på september som ser det! Blir fysisk dårlig av sånn, blir så godt kjente med karakterene på en måte, i know- Im a looser![]()
Hehe jeg har det på samme måten
Tror vi er de eneste som ser på ja
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Han er store lille kjempen vår han, jaHan blir 9 mnder i morgen
Ja, stemmer i grunn dårlig her også. Været styrer seg sjøl og gjør som det vil
Synes og det er like moro og se på været på nrk1 og tv2, sier vidt forskjellige ting
LOL
Takk, han er ikke super dårlig, bare litt slapp og og litt småfeber!
Ja, irriterer meg grønn på han, kjempe god skuespiller dogJa, det er så hardt og se på noen ganger, men er jo en så forbaska god serieOg Goffrey er jo ett emne i seg selv, for en kødd!
Emmeth sover nå kun i senga si, nekter og sove i vogna![]()
Det hadde jeg også gjortLiana også... sover kansje 30 min i vogna og 2 timer i senga si.. så da går jeg heller for senga![]()
Så koseligOgså snill som du er, ikke alle som gidder det for og si det sånn
Herlig med litt alene og skravletid også
![]()
Det hadde jeg også gjort![]()
ojoj 9 mndså gøy
haha ja sant, så jeg pleier heller å se ut av vindu når det kommer til været![]()