Nei nå tar jeg kvelden
Skal i tillegg sove lenge i morgen!!
Herlig
God natt!
god natt til deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nå tar jeg kvelden
Herlig
God natt!
Det har du rett i.. faren min bor i etg. under oss, og kjørte meg til butikken og bærte posene mine gjennom nesten hele svangerskapet når jeg var gravid meg Liana(for jeg har ikke lappen
)
![]()
Hehe, er hvertfall da man finner ut hvordan været erja, han er født 4 september
![]()
Liana også... sover kansje 30 min i vogna og 2 timer i senga si.. så da går jeg heller for senga![]()
Har ikke lappen jeg hellerheldiggrisen
![]()
Ja, irriterer meg grønn på han, kjempe god skuespiller dog
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
hehe ja hver gang jeg liksom "planlegger" å spare til lappen, så dukker det opp en unge i magenhaha.. så får aldri tatt meg rå og tid til å ta den
men godt jeg ikke er den eneste da
![]()
Yes, emmeth sover gjerne noen timer i senga, men nothing i vogns. Valget er derfor ganske enkelt![]()
Ja, iksant
Skal ta den nå på sensommeren![]()
Hermine ble MYE mer glad i vogna etter at vi bytta til sportsdel, hun sitter mye bedre i den og ser mye mer![]()
Nei nå tar jeg kvelden
Herlig
God natt!
så flott!Ville valgt bæretøy over vogn jeg da
Om dere har det
![]()
hehe ja.. og det er jo godt at dem faktiskt trives best i senga si da, med tanke på natten å såntmerkelig, men jeg har ALDRI trengt å ha Liana i min seng om natten.. hun har sovet der siden dagen etter hun ble født
![]()
Emmeth sov med meg i senga da han var mindre, han hadde kolikk og da var pupp det eneste som roa han ned littVar mamma for alle penga
Så herlig hu alltid har vært glad i senga si<3 Er veldig glad for Emmeth også er glad i senga si,utrolig lettvint når det gjelder natta
![]()
Ja, han er en skikkelig god skuespillermange som roper skjellsord etter han på gata in real life. Ikke alle som skjønner han spiller en rolle
![]()
Huff, noen er litt vel rare altså.
Ja, da går man litt for mye opp i serienLOL