Mandsgsprat! :D

Må prøves!

Nei, da er han våken igjen :eek:
Mannen har fått sove lenge i dag, men er på vei til å stå opp nå. Kanskje det hjelper å få noen andre her som kan underholde :D

også kalt skorpor ;)

Han sov ikke lenge, gitt. 30 minutter kanskje, samme som tidligere i dag.

så kjedelig.. men håper det har hjulpet litt på humøret da :)

måtte kapitulere for brystverken nå og lette på trykket med Avent håndpumpa :p o_O
Den er jo MYE mer effektiv en Freestylen :eek: Har jo slitt SÅ med å slippe melka etter at jeg slutta å amme, men med Aventpumpa så kom det med EN gang! :confused: Fikk 60ml på hver pupp på 4 minutter! Hadde det vært SÅ lett med freestylen hadde jeg ikke gitt meg :P

Nam! Hvilket mel bruker du? Vi har akkurat fått brødbakemaskin, men alt jeg baker blir tørrt...har brukt sånn en to tre pakker jeg..er ikke så god på baking ;-p
Åååh, nå fikk jeg sikkel i munnen;) det så utrolig godt ut:) hva har du i?
Hvetemel, maismel, linfrø, sesamfrø, gjær, litt bakepulver og vann. :) Skreiv opp hvor mye av hver ingrediens jeg brukte denne gangen da, slik at jeg kan justere på det evt, men tror ikke drt trengs.:)
Bruker som regel kornbrødblanding jeg også, Bébbe, men til Jenny var det greit å lage et "mildere" brød.:)

hehe ja alltid like spennende med storm og yr :p hvertfall her jeg bor! temperaturen stemmer aldri, og været er sånn 50-50 :p god bedring til Emmeth! ;) så stor han er :D det er jo kjempe bra :)

Han er store lille kjempen vår han, ja;) Han blir 9 mnder i morgen:D:D:D Ja, stemmer i grunn dårlig her også. Været styrer seg sjøl og gjør som det vil;) Synes og det er like moro og se på været på nrk1 og tv2, sier vidt forskjellige ting:D LOL:D Takk, han er ikke super dårlig, bare litt slapp og og litt småfeber!

Takk takk :D
Så fine mål på Emmeth da! Håper han blir helt frisk snart =)

Rart, snart sitter vi med masse små 1åringer i hus;):D
Ja, han legger fit på seg og vokser i rygg og napp i lengden:p
Han er bare litt slapp og småvarm, men går fint:)

Hvetemel, maismel, linfrø, sesamfrø, gjær, litt bakepulver og vann. :) Skreiv opp hvor mye av hver ingrediens jeg brukte denne gangen da, slik at jeg kan justere på det evt, men tror ikke drt trengs.:)
Bruker som regel kornbrødblanding jeg også, Bébbe, men til Jenny var det greit å lage et "mildere" brød.:)

Takk for oppskrift:D;) Det skal testes ut når jeg er tom for brødet vi kjøper i sverige;) Det er så utrolig godt og smaker bittelitt søtt, tror de har litt sirup i det, er ellers grovbrød skjært i tynne skiver:)

God morgen! Sitter ennå ved frokostbordet vi, våkna ikke før 08.40 :D ...men Hermine var våken fra 04.30-05.30 da:eek::p
Tror snuppa er ferdig å spise nå:confused:
Vis vedlegget 17172Vis vedlegget 17173

Endelig litt kjøligere, bare 15 grader idag:p og tåke:eek:
Skal ta hunden med oss å gå på tur idag tenker jeg:)
*Surfer mobilt*

DER har vi godtulla:D
Så nusselig hu er<3 Hvordan er formen hennes nå? Godt det var litt kjøligere i været idag:) Skal si hu koser seg med maten sin:p

Han sovnet igjen han!
For andre gang siden han tok morgen kl 5.30...! :p
Håper det hjemler på humøret!
Jeg spiser kyllingtacorester til "lunch" :p

Han tar en tidlig start på dagen, får man si:p
Godt han sover litt nå, det trengs når det ellers er full fart når han er våken:)
Nammis, kyllingtaco er DIGG:D Jeg skal spise ostesmørbrød-baguetter nå, med tomat og løk på;)

måtte kapitulere for brystverken nå og lette på trykket med Avent håndpumpa :p o_O
Den er jo MYE mer effektiv en Freestylen :eek: Har jo slitt SÅ med å slippe melka etter at jeg slutta å amme, men med Aventpumpa så kom det med EN gang! :confused: Fikk 60ml på hver pupp på 4 minutter! Hadde det vært SÅ lett med freestylen hadde jeg ikke gitt meg :p

Rart det skal være en sånn forskjell?!
Godt og få letta litt på trøkket;)

DER har vi godtulla:D
Så nusselig hu er<3 Hvordan er formen hennes nå? Godt det var litt kjøligere i været idag:) Skal si hu koser seg med maten sin:p

nå er hun frisk :D Var den 4.barnesykdom! Nå er utslettet også borte og humøret på topp igjen :D

God morgen!
Det har bare regnet her siden i går, men akkurat nå lettner det litt ute ser jeg :D

Lillebror er 8 måneder i dag! Tiden går jo altfor fort!
Her i Mummin-body og en hjemmesydd bukse som er veldig mange år gammel :)

9B89D747-ADE3-4094-8570-503D72A83D94-4256-0000048F724BF5F0_zpsab8e7c76.jpg

Gratulerer så masse til Eskil:-)

ja, den må jo stimmulere bedre eller noe :confused: Ja, slapp ut 1dl til sammen, var greit det ;)

Ja, det er jo veldig bra:)
Ja, kanskje mer effekt på førsten så man får igang stimuleringe så melka flyter?

Back
Topp