Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må prøves!
Nei, da er han våken igjen
Mannen har fått sove lenge i dag, men er på vei til å stå opp nå. Kanskje det hjelper å få noen andre her som kan underholde![]()
Han sov ikke lenge, gitt. 30 minutter kanskje, samme som tidligere i dag.
Så herlig bukse!
Hun er ut som hun er i slaget ja =)
Hadde i både maismel og hvetemel (er i overgangen fra glutenfri kost), gjær, litt bakepulver, linfrø, sesamfrø og vann.Det så veldig godt ut!
Hva har du i?
God jobb![]()
Gode kniver det der. Fikk dem i bryllupsgave.så deilig ut! Vi har de samme knivene![]()
Nam! Hvilket mel bruker du? Vi har akkurat fått brødbakemaskin, men alt jeg baker blir tørrt...har brukt sånn en to tre pakker jeg..er ikke så god på baking ;-p
Hvetemel, maismel, linfrø, sesamfrø, gjær, litt bakepulver og vann.Åååh, nå fikk jeg sikkel i munnendet så utrolig godt ut
hva har du i?
hehe ja alltid like spennende med storm og yrhvertfall her jeg bor! temperaturen stemmer aldri, og været er sånn 50-50
god bedring til Emmeth!
så stor han er
det er jo kjempe bra
![]()
Takk takk
Så fine mål på Emmeth da! Håper han blir helt frisk snart =)
Hvetemel, maismel, linfrø, sesamfrø, gjær, litt bakepulver og vann.Skreiv opp hvor mye av hver ingrediens jeg brukte denne gangen da, slik at jeg kan justere på det evt, men tror ikke drt trengs.
Bruker som regel kornbrødblanding jeg også, Bébbe, men til Jenny var det greit å lage et "mildere" brød.![]()
God morgen! Sitter ennå ved frokostbordet vi, våkna ikke før 08.40...men Hermine var våken fra 04.30-05.30 da
Tror snuppa er ferdig å spise nå
Vis vedlegget 17172Vis vedlegget 17173
Endelig litt kjøligere, bare 15 grader idagog tåke
Skal ta hunden med oss å gå på tur idag tenker jeg
*Surfer mobilt*
Han sovnet igjen han!
For andre gang siden han tok morgen kl 5.30...!
Håper det hjemler på humøret!
Jeg spiser kyllingtacorester til "lunch"![]()
så kjedelig.. men håper det har hjulpet litt på humøret da![]()
måtte kapitulere for brystverken nå og lette på trykket med Avent håndpumpa![]()
Den er jo MYE mer effektiv en FreestylenHar jo slitt SÅ med å slippe melka etter at jeg slutta å amme, men med Aventpumpa så kom det med EN gang!
Fikk 60ml på hver pupp på 4 minutter! Hadde det vært SÅ lett med freestylen hadde jeg ikke gitt meg
![]()
Rart det skal være en sånn forskjell?!
Godt og få letta litt på trøkket![]()
DER har vi godtulla![]()
Så nusselig hu er<3 Hvordan er formen hennes nå? Godt det var litt kjøligere i været idagSkal si hu koser seg med maten sin
![]()
God morgen!
Det har bare regnet her siden i går, men akkurat nå lettner det litt ute ser jeg
Lillebror er 8 måneder i dag! Tiden går jo altfor fort!
Her i Mummin-body og en hjemmesydd bukse som er veldig mange år gammel
![]()
ja, den må jo stimmulere bedre eller noeJa, slapp ut 1dl til sammen, var greit det
![]()