Mandag 28. Juli

Herlig med jente som sover så lenge :D

...eneste fordel med unge som våkner grytidlig er at vi alltid er i gjenge til arbeid og bhg-start :P
Ja, det er helt i orden å få sove litt lenger i ferien.:) Vi har jo hatt ferie i snart 2 måneder nå, så jeg begynner å bli rastløs og gleder meg litt til å studiestart/bhg.start om en liten måneds tid.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, det er helt i orden å få sove litt lenger i ferien.:) Vi har jo hatt ferie i snart 2 måneder nå, så jeg begynner å bli rastløs og gleder meg litt til å studiestart/bhg.start om en liten måneds tid.

Det skjønner jeg godt ja! Godt med ferie og godt med hverdag!

...jeg synes mine 5 ferieuker har gått aaaltfor fort og skulle gjerne tatt ut 8 uker som mannen ;)

Skulle gjerne sovet lengre enn til 06.30 noen ganger :P

Herregud som de tuller, utrolig irriterende sånt, håper de får pengene dine snart. Er jo ikke bare bare når regninger skal betales, og man har barn.

Ja mye styr..og føler at jeg aldri blir ferdig med denne caféen:( derfor jeg vil snakke med nav! Om hva jeg skaø gjøre.. jeg vet at sjefen kommer ikke bare til å gi meg 50% lønn selvom reglene er sånn!

Mulig, skjønner ingenting jeg :p
Haha, du føler deg ikke noe sliten heller liksom? :P Jaja, sålenge det går over med litt hvile spiller det vel ingen rolle hva årsaken var ;)

Ja mye styr..og føler at jeg aldri blir ferdig med denne caféen:( derfor jeg vil snakke med nav! Om hva jeg skaø gjøre.. jeg vet at sjefen kommer ikke bare til å gi meg 50% lønn selvom reglene er sånn!

Sikkert lurt å møte dem ja, vet av flere som har slitt med dårlig oppfølging av arbeidsgiver. Enkelte tror de kan operere utenom regelverket.

Ja, enig med deg :p

Hun sover jo egentlig hele natten, legger henne innen 19.30, så ammet jeg som regel en gang eller to innen klokka 06.00. Kan jo ikke klage på det, men mye vil ha mer:p Hun har begynt å fått smake på litt fast føde nå, kan jo hende det hjelper litt.
Takk, liker den snappen, så gøy å se på bildene dere legger ut:)

Så deilig :D flink jente du har;)
Fast føde kan gi mer sammenhengende søvn ja.. men det er så forskjellig fra barn til barn :)

Hehe ja, moro å motta så mange fine bilder og klipp av alle her inne :D

Sikkert lurt å møte dem ja, vet av flere som har slitt med dårlig oppfølging av arbeidsgiver. Enkelte tror de kan operere utenom regelverket.

Ja det er akkurat det.. hørte søsteren min sa at noen i klassen hennes fikk ikke arbeidskontrakt i caféen engang.. og det SKAL man jo ha! Så derfor jeg tror det er best å snakke med nav først..

Det skjønner jeg godt ja! Godt med ferie og godt med hverdag!

...jeg synes mine 5 ferieuker har gått aaaltfor fort og skulle gjerne tatt ut 8 uker som mannen ;)

Skulle gjerne sovet lengre enn til 06.30 noen ganger :P
Ser den! Bytter dere av og til på å stå opp tidlig/la den andre sovende lenge? Jeg er avhengig av en "sove lenge-dag" i uka.:) Du kan vel i teorien ta 8 uker ferie om du vil?:)

Så deilig :D flink jente du har;)
Fast føde kan gi mer sammenhengende søvn ja.. men det er så forskjellig fra barn til barn :)

Hehe ja, moro å motta så mange fine bilder og klipp av alle her inne :D

Jeg stresser ikke så mye med det denne gangen, vil kose meg så lenge som mulig med ammingen. Men A var det litt mer hast siden jeg skulle begynne på jobb så tidlig. Lillesøster er heller ikke så interessert som storesøster hehe :-)

Ser den! Bytter dere av og til på å stå opp tidlig/la den andre sovende lenge? Jeg er avhengig av en "sove lenge-dag" i uka.:) Du kan vel i teorien ta 8 uker ferie om du vil?:)

Nå mens vi har vært på ferie har vi stått opp samtidig alle dagene, Hovedsaklig fordi vi bor på ett og samme rom ;) I helga sov vi "lenge" en dag hver; til 09 :P
Nå når vi kommer hjem blir vi nok å bytte litt på det, vi er ganske slitne begge to av seine kvelder, tidlige morgener og dårlig søvn pga varme!

Joda, jeg kan feriere så lenge jeg vil MEN oppgaven skal leveres 1.november og det er bare 3 måneder til, så har ikke veldig god tid ;)

Ååå, søøøøte Selma!!! :rolleyes:

Må være et herlig syn å se henne jakte sommerfugler :D

Hahahah, kjempemorsomt:D
Smask, smask og får ikke tak i en eneste sommerfugl for di hu er så treg:D heldigvis;) hvordan går det med Hermine idag? Har hu hatt mer vondt?

Jeg stresser ikke så mye med det denne gangen, vil kose meg så lenge som mulig med ammingen. Men A var det litt mer hast siden jeg skulle begynne på jobb så tidlig. Lillesøster er heller ikke så interessert som storesøster hehe :-)

Nei så lenge dem får i seg det dem skal ha, så trenger man ikke stresse med det :D

Jo jeg er jo sliten nå fordi jeg ikke får spist og har vondt i hodet og magen!
Ikke vanlig å bli så dårlig bare av å være litt sliten av de siste par dagene på ferie, vel? :o

Har du tatt en test?
Er ikke vanlig og bli så dårlig, om man ikke feiler noe!? F.eks lav B12 og lave jernverdier. Og du er nå heøt frisk fra halsproblemene også? Sliten kan man jo bli, men ikke på den måten skulle nå jeg mene.

Har du tatt en test?
Er ikke vanlig og bli så dårlig, om man ikke feiler noe!? F.eks lav B12 og lave jernverdier. Og du er nå heøt frisk fra halsproblemene også? Sliten kan man jo bli, men ikke på den måten skulle nå jeg mene.
Graviditetstest? Jeg er IKKE gravid - det er sikkert :p
Halsen og alt det andre er bra, annet enn at jeg fortsatt jobber opp energinivået etter å ha vært så lenge inaktiv.
Så jeg aner ikke..!

Graviditetstest? Jeg er IKKE gravid - det er sikkert :p
Halsen og alt det andre er bra, annet enn at jeg fortsatt jobber opp energinivået etter å ha vært så lenge inaktiv.
Så jeg aner ikke..!

Okei, men da er det utelukket:cool:

Kan det hende du er på vei til og bli utslitt? Det kan være tegn på det veit jeg! Håper ikke det da:)

Jeg vil hun skal være bebisen min leeenge :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Hehe ja det er noe med det der :) men samtidig så gleder jeg meg til alle er over 3 år.. haha.. men vil heller ikke at det skal gå såå fort:confused::p

Hva driver dere jentene med ? Håper noen vinner en fin gave på topp 100. Er så mye fint der :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Back
Topp