Mandag 28. Juli

Uff, ikke godt og være tett i nesen sin..

Æsj, har du problemer med og få dagpenger? Må virkelig skryte av NAV hos oss, de er så flinke, raske og ikke minst koselige:) Håper det ordner seg fort:)

Nei ikke noe godt det! Fikk ut to busemenn, så var det bra igjen:D hehe..

Ja det har vært så mye fram og tilbake med nav og sjefen i det siste.. nå som endelig alle papirer var på plass..så sier dem at jeg ikke får dagpenger enda, pga at jeg egentlig er i oppsigelsestiden fra jobben, og at sjefen skal gi meg lønn.. men det kommer hun ALDRI til å gjøre uten kamp! Ville jo ikke gi meg jobb engang:oops::confused: så må høre med nav om hva jeg skal gjøre.. mulig dette må tas gjennom arbeidstilsynet:confused:

Håper jeg blir bedre jeg og! Takk :)
Rart for oss ja - hehe - men godt at det gikk så greit. Han var veldig klar for å være der og leke med jevnaldrede igjen! Stor manko på det i ferien syntes han :p

Hehe skjønner det godt da.. blir kansje litt mye å leke med en 2 åring i lengden ;)

Hehe skjønner det godt da.. blir kansje litt mye å leke med en 2 åring i lengden ;)
Ja, redningen var lekeplasser og strandbesøk :D SUGDE til seg andre barn og lot dem ikke la være å leke med han :p

Hei og hå.
Jeg ble sengeliggende i hele går pga dårlig form :o
Aner ikke hva som skjedde.
Litt bedre i dag, men har knapt spist pga mageknip og kvalme..
T er levert på SFO :o
Stor stas! Han ville gjerne være "heeele dagen", men vi er jo hjemme, så det føles litt feil :p
Men han blir i alle fall godt kjent med kommende klassevenner og området 1.klassene skal være på når skolen starter om to uker =) Han har 60% plass, samme dager som minsten får i barnehagen, så det blir tre dager denne uken ot to dager neste uke pga planleggingsdager på skolen. :)
Minsten har sovnet nå, og vi sløver :p Vasker litt klær og tar det med ro!

Ojj, så ikke denna før nå, sorry:(
Uff da, har du blitt dårlig av varmen? Heteslag? Eller spist noe du ikke har tålt? Så gøy for storebror og være på sfo, stor gutt nå:) God bedring klem til deg:)

Nei ikke noe godt det! Fikk ut to busemenn, så var det bra igjen:D hehe..

Ja det har vært så mye fram og tilbake med nav og sjefen i det siste.. nå som endelig alle papirer var på plass..så sier dem at jeg ikke får dagpenger enda, pga at jeg egentlig er i oppsigelsestiden fra jobben, og at sjefen skal gi meg lønn.. men det kommer hun ALDRI til å gjøre uten kamp! Ville jo ikke gi meg jobb engang:oops::confused: så må høre med nav om hva jeg skal gjøre.. mulig dette må tas gjennom arbeidstilsynet:confused:

Så bra du fikk dem ut og nesa nå er fri til og puste med;)

Hørtes ikke mye trivelig ut den sjefen din, dette har hu absolutt ikke rett til og nekte og utbetale:eek::oops:

Kan nok hende arbeidstilsynet må kontaktes, kjedelig, men nødvendig! Håper det ordner seg fort:)

Ojj, så ikke denna før nå, sorry:(
Uff da, har du blitt dårlig av varmen? Heteslag? Eller spist noe du ikke har tålt? Så gøy for storebror og være på sfo, stor gutt nå:) God bedring klem til deg:)
Aner ikke hva det er.
Trodde først det var pga lite mat før jeg la meg da vi kom hjem, men da burde det gitt seg ganske fort. Fått spist litt nå da, håper det kommer seg ganske kjapt. Kjennes ut som jeg er skikkelig fyllesyk på andre dagen liksom :p :o

Aner ikke hva det er.
Trodde først det var pga lite mat før jeg la meg da vi kom hjem, men da burde det gitt seg ganske fort. Fått spist litt nå da, håper det kommer seg ganske kjapt. Kjennes ut som jeg er skikkelig fyllesyk på andre dagen liksom :p :o

Har du lite jern? Eller preggy kanskje?:cool: håper uansett det gir seg fort igjen:) Ikke noe godt og være i dårlig form:(

Har du lite jern? Eller preggy kanskje?:cool: håper uansett det gir seg fort igjen:) Ikke noe godt og være i dårlig form:(
Har tatt så mye prøver hos lege i det siste, at jeg tror ikke jeg mangler noe. Ikke gravid heller :-p

Surfer mobilt!

Ja, redningen var lekeplasser og strandbesøk :D SUGDE til seg andre barn og lot dem ikke la være å leke med han :p

Hahaha du er på min alder, og du SKAL leke med meg:P

Merker det på Emira og Liana å, at Emira kan få nok av og til.. Liana er bare happy over å være mes Emira så mye :P

Så bra du fikk dem ut og nesa nå er fri til og puste med;)

Hørtes ikke mye trivelig ut den sjefen din, dette har hu absolutt ikke rett til og nekte og utbetale:eek::oops:

Kan nok hende arbeidstilsynet må kontaktes, kjedelig, men nødvendig! Håper det ordner seg fort:)

Nei hun er grei å all ting, men veldig lur på en måte.. har ikke snakket med hun..for det er nesten umulig siden hun bare jatter med! Derfor jeg vil snakke med noen på nav.. så kan enten dem forklare hun dette, eller så må man gå gjennom arbeidstilsynet;)

Jentene fikk spise lunsjen sin i en park som ikke er så langt unna :) etter det, dro jeg og barna en tur til mamma, og der ble dem etter at jeg og Leoh måtte hjem i 3tiden;) nå er snuppene også hjemme, og Leoh sover litt!
1406562040727.jpg

Hei. Dere har skrevet masse idag, så jeg rekker ikke å svare alle :-(
Nå er vi kommet hjem, og vi har fått besøkt oldemoren til ungene. Hun fikk lekt og tulla litt med de :-)
Nå er det snart leggetid og Khalid og jeg skal se en film ikveld. Hva skal dere da? Håper dere har hatt en fin dag? :-D :-D

Mina har sovet 2 ganger i bilen idag, så hun sovner sikkert super seint :-(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

God bedring fruH :-) kan nok Være varmen eller at du har spist lite? Ekkelt :-( er du bedre nå?

Lilla87; heldig dere som har en soveunge :-) sover minimum 3 timer lenger enn mine hehe. ...

Vi sitter på toget til Oslo, gleder oss til en dag i storbyen før vi reiser hjem i morgen :)

Skal treffe Anna og Asle idag også, det blir morro :D

Snuppa elsker å reise med tog og koser seg masse :) synger hele tiden og leker med et nytt Playmo fly hun har fått i feriegave ;)
Vis vedlegget 70157

Vis vedlegget 70158
Så søt liten H :-) koser seg med flyet sitt? :-)

Back
Topp