Mandag 28. Juli

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Idag er N tilbake i bhgen og vi andre slapper av hjemme. Kjøligere ute enn det har vært på 3 uker og herlig overskya:) Skal på jysk en tur og kjøpe noen kurver til og ha i rommene under det minste akvariet, mer oppbevaringsplass:)

Hva er deres planer for dagen?
Ønsker alle en flott mandag:)
 
Vi sitter på toget til Oslo, gleder oss til en dag i storbyen før vi reiser hjem i morgen :)

Skal treffe Anna og Asle idag også, det blir morro :D

Snuppa elsker å reise med tog og koser seg masse :) synger hele tiden og leker med et nytt Playmo fly hun har fått i feriegave ;)
ImageUploadedByBV Forum1406536703.022475.jpg

ImageUploadedByBV Forum1406536719.937731.jpg
 
Idag er N tilbake i bhgen og vi andre slapper av hjemme. Kjøligere ute enn det har vært på 3 uker og herlig overskya:) Skal på jysk en tur og kjøpe noen kurver til og ha i rommene under det minste akvariet, mer oppbevaringsplass:)

Hva er deres planer for dagen?
Ønsker alle en flott mandag:)

Sikkert moro å komme i barnehagen igjen:D jentene starter til mandagen :) og det blir godt for alle sammen tror jeg.. haha

Hva skulle man gjort uten skuffer og skap til å legge ting i?:D hehe..
 
Vi sitter på toget til Oslo, gleder oss til en dag i storbyen før vi reiser hjem i morgen :)

Skal treffe Anna og Asle idag også, det blir morro :D

Snuppa elsker å reise med tog og koser seg masse :) synger hele tiden og leker med et nytt Playmo fly hun har fått i feriegave ;)
Vis vedlegget 70157

Vis vedlegget 70158

Fin snuppe du har der:D kos dere i oslo! Blir nok gøy å treffe dem igjen:)
 
God morgen!
Idag sov jeg til 9:) våknet rundt 6 av Leoh som slet med å sove pga tett nese..så måtte ta han opp å rense den! Da våknet han.. så sambo sto opp 6:45..

Leoh sover nå, Liana leker i senga si, Emira leker med barbier, og jeg drikker mocca mens sambo spiller teite Fifa:p
Idag må jeg innom nav IGJEN! At det skal være sånt styr for å få dagpenger:confused: hold på i snart 2 mnd med fram og tilbake!
 
Hei på dere!:)
Vesla sov til 09.15 i dag. Godt å ligge lenge altså..I dag er det overskya og litt regn her også. Vi skal ut en tur snart, før lunsj, soving og handling senere.

Mammatil..: godt med litt lavere temperaturer. God tur til jysk! Kurver er kjekt å ha.:)

Marianne: Kos dere masse i storbyen sammen med A og A!:) Og god tur hjemreise i morra.

Anita: godt at du fikk sovet ut litt.:) Leit at det skal være så masse styr med nav. Håper det ordner seg nå da!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi sitter på toget til Oslo, gleder oss til en dag i storbyen før vi reiser hjem i morgen :)

Skal treffe Anna og Asle idag også, det blir morro :D

Snuppa elsker å reise med tog og koser seg masse :) synger hele tiden og leker med et nytt Playmo fly hun har fått i feriegave ;)
Vis vedlegget 70157

Vis vedlegget 70158

For ei vakker lita frøken Hermine er:rolleyes::D:D:D*smelt*
Så fly hu har fått:) ser storfornøyd ut der hu sitter og smiiiler:)
Så koselig dere skal treffe Anna og Asle igjen:D
 
Hei og hå.
Jeg ble sengeliggende i hele går pga dårlig form :eek:
Aner ikke hva som skjedde.
Litt bedre i dag, men har knapt spist pga mageknip og kvalme..
T er levert på SFO :eek:
Stor stas! Han ville gjerne være "heeele dagen", men vi er jo hjemme, så det føles litt feil :p
Men han blir i alle fall godt kjent med kommende klassevenner og området 1.klassene skal være på når skolen starter om to uker =) Han har 60% plass, samme dager som minsten får i barnehagen, så det blir tre dager denne uken ot to dager neste uke pga planleggingsdager på skolen. :)
Minsten har sovnet nå, og vi sløver :p Vasker litt klær og tar det med ro!
 
Sikkert moro å komme i barnehagen igjen:D jentene starter til mandagen :) og det blir godt for alle sammen tror jeg.. haha

Hva skulle man gjort uten skuffer og skap til å legge ting i?:D hehe..

Ja, hu gleda seg veldig til og dra i bhgen igjen:) Hehe, kan jeg tenke meg:) merker og godt hvor stille og rolig det blei her hjemme nå, damt N får kost seg i bhgen:)

Hahaha, da hadde det ikke sett ut hos oss skal jeg si deg, leker og tegnesaker overalt om jeg ikke hadde noen plass og lagre det i;)

Godt og ha det litt stille og rolig når de små leker og sover en powernap:D
 
God morgen!
Idag sov jeg til 9:) våknet rundt 6 av Leoh som slet med å sove pga tett nese..så måtte ta han opp å rense den! Da våknet han.. så sambo sto opp 6:45..

Leoh sover nå, Liana leker i senga si, Emira leker med barbier, og jeg drikker mocca mens sambo spiller teite Fifa:p
Idag må jeg innom nav IGJEN! At det skal være sånt styr for å få dagpenger:confused: hold på i snart 2 mnd med fram og tilbake!

Uff, ikke godt og være tett i nesen sin..

Æsj, har du problemer med og få dagpenger? Må virkelig skryte av NAV hos oss, de er så flinke, raske og ikke minst koselige:) Håper det ordner seg fort:)
 
Emmeth sover lur, sola er her igjen, men helt klart kaldere i lufta og det hjelper veldig:D Mathea leker med nabojenta, mannen ser film og jeg sitter ute med Selma som jakter på sommerfugler:D
1406540990925.jpg
1406541020618.jpg
 
Hei på dere!:)
Vesla sov til 09.15 i dag. Godt å ligge lenge altså..I dag er det overskya og litt regn her også. Vi skal ut en tur snart, før lunsj, soving og handling senere.

Mammatil..: godt med litt lavere temperaturer. God tur til jysk! Kurver er kjekt å ha.:)

Marianne: Kos dere masse i storbyen sammen med A og A!:) Og god tur hjemreise i morra.

Anita: godt at du fikk sovet ut litt.:) Leit at det skal være så masse styr med nav. Håper det ordner seg nå da!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skal si hu Jenny har ett godt sovehjerte:D Deilig for dere alle det:)
Jeg synes og det er deilig med litt lavere temperatur:) Kose dere med handling etterpå;)
 
Nydelig hund :)
Finvær her også nå, men vi sitter inne for øyeblikket :eek:

Takk:rolleyes: Selma er så god og snill altså:)
Greit og være litt inne når det er varmt også, er Emmeth stort sett også, han går inn selv da han synes det er for varmt:)
Har dere hatt en fin ferie? Litt godt og komme hjem igjen også?;)
 
Takk:rolleyes: Selma er så god og snill altså:)
Greit og være litt inne når det er varmt også, er Emmeth stort sett også, han går inn selv da han synes det er for varmt:)
Har dere hatt en fin ferie? Litt godt og komme hjem igjen også?;)
Super ferie =) Godt å være hjemme, ja! :p
Slitne alle sammen og klare for hverdag!
 
Hei på dere!:)
Vesla sov til 09.15 i dag. Godt å ligge lenge altså..I dag er det overskya og litt regn her også. Vi skal ut en tur snart, før lunsj, soving og handling senere.

Mammatil..: godt med litt lavere temperaturer. God tur til jysk! Kurver er kjekt å ha.:)

Marianne: Kos dere masse i storbyen sammen med A og A!:) Og god tur hjemreise i morra.

Anita: godt at du fikk sovet ut litt.:) Leit at det skal være så masse styr med nav. Håper det ordner seg nå da!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja det håper jeg å.. hehe
 
Hei og hå.
Jeg ble sengeliggende i hele går pga dårlig form :eek:
Aner ikke hva som skjedde.
Litt bedre i dag, men har knapt spist pga mageknip og kvalme..
T er levert på SFO :eek:
Stor stas! Han ville gjerne være "heeele dagen", men vi er jo hjemme, så det føles litt feil :p
Men han blir i alle fall godt kjent med kommende klassevenner og området 1.klassene skal være på når skolen starter om to uker =) Han har 60% plass, samme dager som minsten får i barnehagen, så det blir tre dager denne uken ot to dager neste uke pga planleggingsdager på skolen. :)
Minsten har sovnet nå, og vi sløver :p Vasker litt klær og tar det med ro!

Hmm.. vondt å ha det sånn! Håper du blir bedre iløpet av dagen <3

Sikkert moro med SFO:D men kansje litt rart for mamma og pappa?
 
Super ferie =) Godt å være hjemme, ja! :p
Slitne alle sammen og klare for hverdag!

Kan jeg tenke meg, dere har virkelig vært på farta:)
Er godt og komme inn i vante rutiner igjen, ja:)
 
Hmm.. vondt å ha det sånn! Håper du blir bedre iløpet av dagen <3

Sikkert moro med SFO:D men kansje litt rart for mamma og pappa?
Håper jeg blir bedre jeg og! Takk :)
Rart for oss ja - hehe - men godt at det gikk så greit. Han var veldig klar for å være der og leke med jevnaldrede igjen! Stor manko på det i ferien syntes han :p
 
Ja, hu gleda seg veldig til og dra i bhgen igjen:) Hehe, kan jeg tenke meg:) merker og godt hvor stille og rolig det blei her hjemme nå, damt N får kost seg i bhgen:)

Hahaha, da hadde det ikke sett ut hos oss skal jeg si deg, leker og tegnesaker overalt om jeg ikke hadde noen plass og lagre det i;)

Godt og ha det litt stille og rolig når de små leker og sover en powernap:D

Ja Liana gleder seg også til barnehage:) og hadde vel ikke trengt ferie i det heletatt:p Emira koser seg i barnehagen å, men når hun har vært hjemme lenger enn en helg, så vil hun ikke ha forandring:p:)

Haha nei oppbevaringplass er hvertfall et must når man har barn! Man har jo også en del ting og tang selv som skal gjemmes bort;)
 
Back
Topp