Mandag 28. Juli

Hei. Dere har skrevet masse idag, så jeg rekker ikke å svare alle :-(
Nå er vi kommet hjem, og vi har fått besøkt oldemoren til ungene. Hun fikk lekt og tulla litt med de :-)
Nå er det snart leggetid og Khalid og jeg skal se en film ikveld. Hva skal dere da? Håper dere har hatt en fin dag? :-D :-D

Mina har sovet 2 ganger i bilen idag, så hun sovner sikkert super seint :-(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Koselig med oldemor da :D åssen film skal dere se? Ser nesten aldri film lenger..blir jo ikke enige:P haha..

God bedring fruH :-) kan nok Være varmen eller at du har spist lite? Ekkelt :-( er du bedre nå?

Takk. Er litt bedre. Men det går smått med maten. Kommer seg nok ;)

Surfer mobilt!

Det er 1500 filmer å velge på viaplay, håper vi blir enige også :-) :-)

Haha hadde aldri vi klart :P men her er det vel jeg som er mest kresen når det kommer til filmer ;)

Haha hadde aldri vi klart :P men her er det vel jeg som er mest kresen når det kommer til filmer ;)
Ja, også vil de gjerne se sloss filmer og jeg er litt lei det. Kan bli spennende ;-)
Venter til Mina har sovnet.
Deilig at W ikke sover så ofte på dagen, for da sovner han på et blunk :-D :-D

Sover dine? :-)

Idag er N tilbake i bhgen og vi andre slapper av hjemme. Kjøligere ute enn det har vært på 3 uker og herlig overskya:) Skal på jysk en tur og kjøpe noen kurver til og ha i rommene under det minste akvariet, mer oppbevaringsplass:)

Hva er deres planer for dagen?
Ønsker alle en flott mandag:)

Greit at ting begynner å falle tilbake til normalen igjen sikkert :-) Skal bli litt godt når nasse begynner i barnehagen igjen neste uke, tror hun savner den litt. Hehe godt med litt overskyet ja, her er det `bare` 24 grader i dag :p

Vi sitter på toget til Oslo, gleder oss til en dag i storbyen før vi reiser hjem i morgen :)

Skal treffe Anna og Asle idag også, det blir morro :D

Snuppa elsker å reise med tog og koser seg masse :) synger hele tiden og leker med et nytt Playmo fly hun har fått i feriegave ;)
Vis vedlegget 70157

Vis vedlegget 70158

Herlig bilder :-) Så på snappen at dere har koset dere masse :p

God morgen!
Idag sov jeg til 9:) våknet rundt 6 av Leoh som slet med å sove pga tett nese..så måtte ta han opp å rense den! Da våknet han.. så sambo sto opp 6:45..

Leoh sover nå, Liana leker i senga si, Emira leker med barbier, og jeg drikker mocca mens sambo spiller teite Fifa:p
Idag må jeg innom nav IGJEN! At det skal være sånt styr for å få dagpenger:confused: hold på i snart 2 mnd med fram og tilbake!

Så digg å få sove til 9:D
Så dumt det skal være så mye pes med Nav, hvorfor styrer dem så fælt med dagpengene?

Hei og hå.
Jeg ble sengeliggende i hele går pga dårlig form :eek:
Aner ikke hva som skjedde.
Litt bedre i dag, men har knapt spist pga mageknip og kvalme..
T er levert på SFO :eek:
Stor stas! Han ville gjerne være "heeele dagen", men vi er jo hjemme, så det føles litt feil :p
Men han blir i alle fall godt kjent med kommende klassevenner og området 1.klassene skal være på når skolen starter om to uker =) Han har 60% plass, samme dager som minsten får i barnehagen, så det blir tre dager denne uken ot to dager neste uke pga planleggingsdager på skolen. :)
Minsten har sovnet nå, og vi sløver :p Vasker litt klær og tar det med ro!

Så synd å høre at du ble dårlig, håper du er bedre i kveld :-)
Kjempeflott at han koset seg på SFO, enn da han snart skal begynne på skolen, det må være veldig rart å tenke på:-)

Heisann :-)

Lenge siden sist nå, her har det vært full rulle, og det blir det denne uka også. Nasse begynner i barnehagen neste uke, da blir det nok brått litt roligere igjen. Det skal bli godt det også, merker godt mamma og pappa ikke er nok selskap om dagen, enda vi er ute en eller annen plass hver dag.
I dag har vi vært i pirbadet nede i byen, du store som de koste seg der. Mannen har begynt på jobb igjen i dag, så det var tante som ble med oss.
Lillesøster har blitt 5 mnd, så hun vokser fort, ruller og skravler dagen lang, hvor ble det av lille bebisen ?:rolleyes:

Håper alle har koset seg i sommervarmen, det har jo vært helt fantastisk i juli:D:p:cool:

Heisann :-)

Lenge siden sist nå, her har det vært full rulle, og det blir det denne uka også. Nasse begynner i barnehagen neste uke, da blir det nok brått litt roligere igjen. Det skal bli godt det også, merker godt mamma og pappa ikke er nok selskap om dagen, enda vi er ute en eller annen plass hver dag.
I dag har vi vært i pirbadet nede i byen, du store som de koste seg der. Mannen har begynt på jobb igjen i dag, så det var tante som ble med oss.
Lillesøster har blitt 5 mnd, så hun vokser fort, ruller og skravler dagen lang, hvor ble det av lille bebisen ?:rolleyes:

Håper alle har koset seg i sommervarmen, det har jo vært helt fantastisk i juli:D:p:cool:
Skjønner godt det er hektisk med "ferie" :) Bra dere koser dere da!

Hvordan var sydenturen?

Neste sommer har sikkert jentene mer glede av hverandre, så da blir det vel andre boller ;)

Tenkt at E er blitt så stor allerede, helt utrolig hvor fort babytida går!

Ja det har vi :D

Ungene løp og løp i Vigelandsparken og fikk is og frukt :) Kjempekoselig!

Jeg er helt utslitt :p

Hehe, kan tenke meg det ja :-) Ble ingen Oslo tur på oss i sommer, men vi skal til vestlandet på onsdag, spent på kjøreturen, lillesøster hater bil.
Så ut som H likte den nye leken sin da, vurderer å kjøpe leke til A til bilturen:-)

Hei og hå.
Jeg ble sengeliggende i hele går pga dårlig form :o
Aner ikke hva som skjedde.
Litt bedre i dag, men har knapt spist pga mageknip og kvalme..
T er levert på SFO :o
Stor stas! Han ville gjerne være "heeele dagen", men vi er jo hjemme, så det føles litt feil :p
Men han blir i alle fall godt kjent med kommende klassevenner og området 1.klassene skal være på når skolen starter om to uker =) Han har 60% plass, samme dager som minsten får i barnehagen, så det blir tre dager denne uken ot to dager neste uke pga planleggingsdager på skolen. :)
Minsten har sovnet nå, og vi sløver :p Vasker litt klær og tar det med ro!
Så rart at du ble så dårlig...kan det være noe du har spist?

Bra du er bedre iallfall!

Så morro at T likte SFO da:) Han virka veldig klar da jeg prata med han på lørdag ;)

Skjønner godt det er hektisk med "ferie" :) Bra dere koser dere da!

Hvordan var sydenturen?

Neste sommer har sikkert jentene mer glede av hverandre, så da blir det vel andre boller ;)

Tenkt at E er blitt så stor allerede, helt utrolig hvor fort babytida går!

Vi har koset oss, synes ferien har gått over all forventning, A har jo flesket til med å sove til sju hehe :cool:
Sydenturen gikk kjempefint, vi kom jo hjem til enda varmere vær, det var snålt;);)
Gleder meg til de kan leke mer sammen ja, men ser de trives i hverandres selskap nå også, kos å se.¨
Vemodig at det går så fort, vil stoppe tiden.

Back
Topp