Mandag 28. Juli

Ja, også vil de gjerne se sloss filmer og jeg er litt lei det. Kan bli spennende ;-)
Venter til Mina har sovnet.
Deilig at W ikke sover så ofte på dagen, for da sovner han på et blunk :-D :-D

Sover dine? :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hehe ja.. slossfilmer orker jeg ikke:P da setter jeg meg å surrer på pc.. haha og krigsfilmer orker jeg heller ikke ;)

Håper Mina sovner snart da :) her er det bare Leoh som er våken.. prøvde å legge han, men han var ikke enig:P

Hehe, kan tenke meg det ja :-) Ble ingen Oslo tur på oss i sommer, men vi skal til vestlandet på onsdag, spent på kjøreturen, lillesøster hater bil.
Så ut som H likte den nye leken sin da, vurderer å kjøpe leke til A til bilturen:-)
Ikke så lett med biltur med de små før de er store nok til å avledes litt nei :(

Ja, Hermine elsker det Playmo flyet sitt, sitter leeeenge å pusler med det og synger for seg selv :)

...spørs om det egner seg i bil da, et to mennesker og to kofferter som fort kan mistet på gulvet og da er man like langt :P

Så rart at du ble så dårlig...kan det være noe du har spist?

Bra du er bedre iallfall!

Så morro at T likte SFO da:) Han virka veldig klar da jeg prata med han på lørdag ;)
Jeg aner ikke, ingen andre har blitt dårlige og vi har spist det samme, som jeg klarer å komme på!

Vi har koset oss, synes ferien har gått over all forventning, A har jo flesket til med å sove til sju hehe :cool:
Sydenturen gikk kjempefint, vi kom jo hjem til enda varmere vær, det var snålt;);)
Gleder meg til de kan leke mer sammen ja, men ser de trives i hverandres selskap nå også, kos å se.¨
Vemodig at det går så fort, vil stoppe tiden.
Jeg føler det samme, at jeg vil ha mer tid av denne tiden. Tenk snart 2 år allerede :eek: Synes ferien og fritiden også går så fort, plutselig er det kveld igjen jo :P Bare å legge bort tlf og nyte øyeblikkene når ungene er våkne...og puste lettet ut når de sover ;)

Hehe ja.. slossfilmer orker jeg ikke:P da setter jeg meg å surrer på pc.. haha og krigsfilmer orker jeg heller ikke ;)

Håper Mina sovner snart da :) her er det bare Leoh som er våken.. prøvde å legge han, men han var ikke enig:P
Ble ikke noen. For nettet var for dårlig til det :-( Nå stikker gubben til en kompis og jeg skal kjede meg :-)

Mina sovnet akkurat. Håper Leoh sovner snart :-)

Hei på dere!:)
Vesla sov til 09.15 i dag. Godt å ligge lenge altså..I dag er det overskya og litt regn her også. Vi skal ut en tur snart, før lunsj, soving og handling senere.

Mammatil..: godt med litt lavere temperaturer. God tur til jysk! Kurver er kjekt å ha.:)

Marianne: Kos dere masse i storbyen sammen med A og A!:) Og god tur hjemreise i morra.

Anita: godt at du fikk sovet ut litt.:) Leit at det skal være så masse styr med nav. Håper det ordner seg nå da!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Herlig med jente som sover så lenge :D

...eneste fordel med unge som våkner grytidlig er at vi alltid er i gjenge til arbeid og bhg-start :P

Så digg å få sove til 9:D
Så dumt det skal være så mye pes med Nav, hvorfor styrer dem så fælt med dagpengene?

Først var det at jeg ventet så lenge med å få jobb av sjefen.. så fikk ikke sendt søknad, hadde bare vært i møte med nav.. så når jeg endelig fikk oppsigelse og sendte det med søknaden, så var det ikke bra nok! Nav trengte at sjefen fylte ut et sjema også.. nå får jeg ikke fordi jeg ennå er i oppsigelsestiden og dem mener da at arbeidsgiver skal gi meg lønn.. hehe.. også er det jo dette at det tar ca 3 uker før dem får sett på saken hver gang!

Sukkersnusk : Hadde dere det fint i Kroatia? :-)
Så gøy at hun har blitt så stor og at dere har kost dere masse idag :-)

Blir rart at de starter i barnehage. Her begynner begge om 2 uker. De trenger det også. Vi er også ute i flere timer å leker, bader eller møter noen, men de trenger mer :-)

Hvor mange % skal Anette gå?

Jeg føler det samme, at jeg vil ha mer tid av denne tiden. Tenk snart 2 år allerede :eek: Synes ferien og fritiden også går så fort, plutselig er det kveld igjen jo :p Bare å legge bort tlf og nyte øyeblikkene når ungene er våkne...og puste lettet ut når de sover ;)

Ja, prøver så godt jeg kan og nyte alt jeg kan oppi stresset, denne tiden kommer aldri tilbake, med ett føler jeg meg veldig gammel hehe:p
Men det er godt når de er lagt også ja , mamma og pappatid er viktig det også:p

Heisann :-)

Lenge siden sist nå, her har det vært full rulle, og det blir det denne uka også. Nasse begynner i barnehagen neste uke, da blir det nok brått litt roligere igjen. Det skal bli godt det også, merker godt mamma og pappa ikke er nok selskap om dagen, enda vi er ute en eller annen plass hver dag.
I dag har vi vært i pirbadet nede i byen, du store som de koste seg der. Mannen har begynt på jobb igjen i dag, så det var tante som ble med oss.
Lillesøster har blitt 5 mnd, så hun vokser fort, ruller og skravler dagen lang, hvor ble det av lille bebisen ?:rolleyes:

Håper alle har koset seg i sommervarmen, det har jo vært helt fantastisk i juli:D:p:cool:

Hehe merker også at det skal bli godt når jentene starter i barnehagen :) ikke fordi jeg ikke vil ha dem her, men dem kjeder seg så fort..haha..

Ja tenk, hun også er 5 mnd:D tiden flyr fort! Hvordan sover hun om nettene nå? Herlige bilder og videoklipp av dem på snappen:)

Sukkersnusk : Hadde dere det fint i Kroatia? :)
Så gøy at hun har blitt så stor og at dere har kost dere masse idag :)

Blir rart at de starter i barnehage. Her begynner begge om 2 uker. De trenger det også. Vi er også ute i flere timer å leker, bader eller møter noen, men de trenger mer :)

Hvor mange % skal Anette gå?

Vi hadde det kjempefint, jeg som ikke skulle legge ut så mange bilder på face, endte opp med masse skrytebilder :D
Det blir nok fint med barnehage for dem vil jeg tro ja, og godt til mamman også :-) A går 100 %, det blir lillesøster også å gjøre, men det blir ikke før i mars :-)

Lilla87; heldig dere som har en soveunge :-) sover minimum 3 timer lenger enn mine hehe. ...

Ja, vi er heldige. Er ikke alltid hun sover så lenge da, men hun tar sjeldent dag før kl.07.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke så lett med biltur med de små før de er store nok til å avledes litt nei :(

Ja, Hermine elsker det Playmo flyet sitt, sitter leeeenge å pusler med det og synger for seg selv :)

...spørs om det egner seg i bil da, et to mennesker og to kofferter som fort kan mistet på gulvet og da er man like langt :p

Ah, nei da er det kanskje ikke helt for biltur nei :D;) Finner vel noe annet lurt :-)

Først var det at jeg ventet så lenge med å få jobb av sjefen.. så fikk ikke sendt søknad, hadde bare vært i møte med nav.. så når jeg endelig fikk oppsigelse og sendte det med søknaden, så var det ikke bra nok! Nav trengte at sjefen fylte ut et sjema også.. nå får jeg ikke fordi jeg ennå er i oppsigelsestiden og dem mener da at arbeidsgiver skal gi meg lønn.. hehe.. også er det jo dette at det tar ca 3 uker før dem får sett på saken hver gang!
Herregud som de tuller, utrolig irriterende sånt, håper de får pengene dine snart. Er jo ikke bare bare når regninger skal betales, og man har barn.

Ble ikke noen. For nettet var for dårlig til det :-( Nå stikker gubben til en kompis og jeg skal kjede meg :-)

Mina sovnet akkurat. Håper Leoh sovner snart :-)

Hehe litt godt å kjede seg å :P haha.. Leoh er lagt igjen nå, så får se :)

Hehe merker også at det skal bli godt når jentene starter i barnehagen :) ikke fordi jeg ikke vil ha dem her, men dem kjeder seg så fort..haha..

Ja tenk, hun også er 5 mnd:D tiden flyr fort! Hvordan sover hun om nettene nå? Herlige bilder og videoklipp av dem på snappen:)

Ja, enig med deg :p

Hun sover jo egentlig hele natten, legger henne innen 19.30, så ammet jeg som regel en gang eller to innen klokka 06.00. Kan jo ikke klage på det, men mye vil ha mer:p Hun har begynt å fått smake på litt fast føde nå, kan jo hende det hjelper litt.
Takk, liker den snappen, så gøy å se på bildene dere legger ut:)

Back
Topp