Håper ikke har glemt noen nå? :O
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Dere har skrevet masse idag, så jeg rekker ikke å svare alle :-(
Nå er vi kommet hjem, og vi har fått besøkt oldemoren til ungene. Hun fikk lekt og tulla litt med de![]()
Nå er det snart leggetid og Khalid og jeg skal se en film ikveld. Hva skal dere da? Håper dere har hatt en fin dag? :-D :-D
Mina har sovet 2 ganger i bilen idag, så hun sovner sikkert super seint :-(
Takk. Er litt bedre. Men det går smått med maten. Kommer seg nokGod bedring fruHkan nok Være varmen eller at du har spist lite? Ekkelt :-( er du bedre nå?
3 søte barn
Det er 1500 filmer å velge på viaplay, håper vi blir enige ogsåKoselig med oldemor daåssen film skal dere se? Ser nesten aldri film lenger..blir jo ikke enige
haha..
Koselig med oldemor daåssen film skal dere se? Ser nesten aldri film lenger..blir jo ikke enige
haha..
Så kjedelig :-( :-(Takk. Er litt bedre. Men det går smått med maten. Kommer seg nok
Surfer mobilt!
Det er 1500 filmer å velge på viaplay, håper vi blir enige også![]()
![]()
Ja, også vil de gjerne se sloss filmer og jeg er litt lei det. Kan bli spennende ;-)Haha hadde aldri vi klartmen her er det vel jeg som er mest kresen når det kommer til filmer
![]()
Idag er N tilbake i bhgen og vi andre slapper av hjemme. Kjøligere ute enn det har vært på 3 uker og herlig overskyaSkal på jysk en tur og kjøpe noen kurver til og ha i rommene under det minste akvariet, mer oppbevaringsplass
Hva er deres planer for dagen?
Ønsker alle en flott mandag![]()
Vi sitter på toget til Oslo, gleder oss til en dag i storbyen før vi reiser hjem i morgen
Skal treffe Anna og Asle idag også, det blir morro
Snuppa elsker å reise med tog og koser seg massesynger hele tiden og leker med et nytt Playmo fly hun har fått i feriegave
Vis vedlegget 70157
Vis vedlegget 70158
God morgen!
Idag sov jeg til 9våknet rundt 6 av Leoh som slet med å sove pga tett nese..så måtte ta han opp å rense den! Da våknet han.. så sambo sto opp 6:45..
Leoh sover nå, Liana leker i senga si, Emira leker med barbier, og jeg drikker mocca mens sambo spiller teite Fifa
Idag må jeg innom nav IGJEN! At det skal være sånt styr for å få dagpengerhold på i snart 2 mnd med fram og tilbake!
Hei og hå.
Jeg ble sengeliggende i hele går pga dårlig form
Aner ikke hva som skjedde.
Litt bedre i dag, men har knapt spist pga mageknip og kvalme..
T er levert på SFO
Stor stas! Han ville gjerne være "heeele dagen", men vi er jo hjemme, så det føles litt feil
Men han blir i alle fall godt kjent med kommende klassevenner og området 1.klassene skal være på når skolen starter om to uker =) Han har 60% plass, samme dager som minsten får i barnehagen, så det blir tre dager denne uken ot to dager neste uke pga planleggingsdager på skolen.
Minsten har sovnet nå, og vi sløverVasker litt klær og tar det med ro!
Emmeth sover lur, sola er her igjen, men helt klart kaldere i lufta og det hjelper veldigMathea leker med nabojenta, mannen ser film og jeg sitter ute med Selma som jakter på sommerfugler
Vis vedlegget 70173
Vis vedlegget 70174
Ja det har viHerlig bilderSå på snappen at dere har koset dere masse
![]()
Skjønner godt det er hektisk med "ferie"Heisann
Lenge siden sist nå, her har det vært full rulle, og det blir det denne uka også. Nasse begynner i barnehagen neste uke, da blir det nok brått litt roligere igjen. Det skal bli godt det også, merker godt mamma og pappa ikke er nok selskap om dagen, enda vi er ute en eller annen plass hver dag.
I dag har vi vært i pirbadet nede i byen, du store som de koste seg der. Mannen har begynt på jobb igjen i dag, så det var tante som ble med oss.
Lillesøster har blitt 5 mnd, så hun vokser fort, ruller og skravler dagen lang, hvor ble det av lille bebisen ?
Håper alle har koset seg i sommervarmen, det har jo vært helt fantastisk i juli![]()
Ja det har vi
Ungene løp og løp i Vigelandsparken og fikk is og fruktKjempekoselig!
Jeg er helt utslitt![]()
Så rart at du ble så dårlig...kan det være noe du har spist?Hei og hå.
Jeg ble sengeliggende i hele går pga dårlig form![]()
Aner ikke hva som skjedde.
Litt bedre i dag, men har knapt spist pga mageknip og kvalme..
T er levert på SFO![]()
Stor stas! Han ville gjerne være "heeele dagen", men vi er jo hjemme, så det føles litt feil![]()
Men han blir i alle fall godt kjent med kommende klassevenner og området 1.klassene skal være på når skolen starter om to uker =) Han har 60% plass, samme dager som minsten får i barnehagen, så det blir tre dager denne uken ot to dager neste uke pga planleggingsdager på skolen.![]()
Minsten har sovnet nå, og vi sløverVasker litt klær og tar det med ro!
Skjønner godt det er hektisk med "ferie"Bra dere koser dere da!
Hvordan var sydenturen?
Neste sommer har sikkert jentene mer glede av hverandre, så da blir det vel andre boller
Tenkt at E er blitt så stor allerede, helt utrolig hvor fort babytida går!