Mamma for første gang <3

Så herlig med ny uke! Nå går nok tida fort fram til 12+0, mens den nydelige lille vokser seg sterkere og sterkere! [emoji173]️ Tenk at du snart får dato på OUL! Alt blir så virkelig! Yay! :D

Ja[emoji5] helt sinnsykt[emoji2] tenk så fort de vokser! Det har plutselig blitt litt mer virkelig [emoji294]️
 
Hurra hurra :joyful: er så godt å høre at alt er bra og det blir jo bare mer og mer virkelig fremover nå! Tenk at du skal bli mamma!:love017 Og så fine bilder av lille nurket:love017
Ukene til uke 12 kommer til å forsvinne i ferieinnspurt ;)

Tuuusen takk![emoji173]️ ja, det tror jeg og[emoji5] for deg og! Du er jo hakk i hæl bak meg[emoji4] tenk hvor mye som skjer fremover da[emoji119][emoji119][emoji119]wiiii[emoji2]
 
9+0

Ny uke og siste uke før lille rockefot blir et foster![emoji173]️

Jeg er sååå glad for at det har gått så bra med alle her inne som har vært på TUL den siste tiden nå[emoji2] så mange flotte søtinger!

Nå er det 3 uker igjen til uke 12, TUL og ferie! [emoji119]Føler litt på meg at disse ukene vil gå litt raskere enn de første ukene nå. Det er deilig å kjenne på [emoji5]

Så utrolig å tenke på alt som skjer fremover! Fødeplass er søkt, venter nå på svar i posten og også på dato for oul! [emoji173]️ Shit pomfritt så spennende!![emoji2]

Jeg er også såå glad for at så mange har blitt gravide i det siste og at det så langt har gått så bra med alle! :) Det er såå koselig :)

Tenk at det bare er 3 uker igjen til den magiske 12 ukers-grensen :) Hvor langt er du på vei neste UL?

Det blir veldig spennende fremover ❤️ Hvor har du søkt fødeplass? :)
 
Jeg er også såå glad for at så mange har blitt gravide i det siste og at det så langt har gått så bra med alle! :) Det er såå koselig :)

Tenk at det bare er 3 uker igjen til den magiske 12 ukers-grensen :) Hvor langt er du på vei neste UL?

Det blir veldig spennende fremover [emoji173]️ Hvor har du søkt fødeplass? :)

Neste ul er 12+1, så omtrent 3 uker til det også [emoji119]

Ullevål[emoji4] vurderer ABC-klinikken. Må få plass på Ullevål først før man kan søke videre på abc. Så en av de to er det jeg ønsker [emoji4] hva med deg?
 
Neste ul er 12+1, så omtrent 3 uker til det også [emoji119]

Ullevål[emoji4] vurderer ABC-klinikken. Må få plass på Ullevål først før man kan søke videre på abc. Så en av de to er det jeg ønsker [emoji4] hva med deg?

Det er ikke såå lenge, da :D

Ok :) Her blir det Ahus :)
 
Tuuusen takk![emoji173]️ ja, det tror jeg og[emoji5] for deg og! Du er jo hakk i hæl bak meg[emoji4] tenk hvor mye som skjer fremover da[emoji119][emoji119][emoji119]wiiii[emoji2]
Jaa, nå har vi bare masse fint å se frem til:love017:happy093
 
Når jeg står og trykk forsiktig inn helt nederst på magen, altså rett ovenfor tissen, kjenner jeg noe hardt. Spurte jordmor om dette på TULen, er det bare noe jeg innbiller meg? Nei da, det er noe der[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Gleder meg sånn til den blir større[emoji173]️
 
Når jeg står og trykk forsiktig inn helt nederst på magen, altså rett ovenfor tissen, kjenner jeg noe hardt. Spurte jordmor om dette på TULen, er det bare noe jeg innbiller meg? Nei da, det er noe der[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Gleder meg sånn til den blir større[emoji173]️

Samme her ❤️
 
Ååååå så heldig du er som har allerede fått to titt inni der [emoji173][emoji173][emoji173] nydelig liten [emoji7]
 
Hurra for at alt står bra til med den lille [emoji7] Nå nærmer uke 12 seg meg stormskritt altså[emoji173]️
 
Ååååå så heldig du er som har allerede fått to titt inni der [emoji173][emoji173][emoji173] nydelig liten [emoji7]

Ja[emoji173]️ det har gjort sjela godt[emoji173]️ og det blir en ny titt i uke 12[emoji5]

Håper alt er bra med deg?[emoji4][emoji173]️
 
Hurra for at alt står bra til med den lille [emoji7] Nå nærmer uke 12 seg meg stormskritt altså[emoji173]️

Tusen takk![emoji173]️ ja, nå kan dagene bare fyke avgårde![emoji100]

Håper alt er bra med deg? [emoji173]️[emoji173]️
 
Tusen takk![emoji173]️ ja, nå kan dagene bare fyke avgårde![emoji100]

Håper alt er bra med deg? [emoji173]️[emoji173]️
Joda, går greit her :) Har vært litt travelt den siste uken, men nå ser det ut som det roer seg litt igjen. Endelig kommet over i DPO, men det kan se om som vi misset denne PP'n da jeg var bortreist på selve el dagen :sorry: Men alt i alt går det jo greit :)
 
Joda, går greit her :) Har vært litt travelt den siste uken, men nå ser det ut som det roer seg litt igjen. Endelig kommet over i DPO, men det kan se om som vi misset denne PP'n da jeg var bortreist på selve el dagen :sorry: Men alt i alt går det jo greit :)

DPO [emoji2] man vet ikke før tanta dukker opp. Vi hadde ikke samleie før etter testen hadde blitt negativ, og utrolig nok gikk det! Jeg sender masse babystøv![emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177]
Godt å høre[emoji173]️
 
9+4

Vært veldig sliten i helga. Puppene har vært ekstra såre og jeg kjenner at det jobbes nedi magen.

Sakte men sikkert begynner det å synke inn og trua på at dette går bra. Merker at jeg begynner å tenke mer på ting som hva slags klær man burde ha til en liten som blir født på vinteren, utstyr osv.. tanker jeg ikke har turt å tenke på før nå.

I helga har jeg gått igjennom klesskapet mitt. Da gikk det virkelig opp for meg at jeg begynner smått å forberede meg på hva som skjer fremover. Det ble ekstremt lett å gi bort plagg som ikke lenger passer da jeg sa til meg selv at disse vil hvertfall ikke passe nå fremover[emoji23]

3 dager til Lillegull blir et foster
17 dager til 12 uker
18 dager til TUL og ferie[emoji173]️
 
9+4

Vært veldig sliten i helga. Puppene har vært ekstra såre og jeg kjenner at det jobbes nedi magen.

Sakte men sikkert begynner det å synke inn og trua på at dette går bra. Merker at jeg begynner å tenke mer på ting som hva slags klær man burde ha til en liten som blir født på vinteren, utstyr osv.. tanker jeg ikke har turt å tenke på før nå.

I helga har jeg gått igjennom klesskapet mitt. Da gikk det virkelig opp for meg at jeg begynner smått å forberede meg på hva som skjer fremover. Det ble ekstremt lett å gi bort plagg som ikke lenger passer da jeg sa til meg selv at disse vil hvertfall ikke passe nå fremover[emoji23]

3 dager til Lillegull blir et foster
17 dager til 12 uker
18 dager til TUL og ferie[emoji173]️

17 og 18 dager går fort! Og nå har du kommet til den tiden hvor i hvert fall jeg synes tiden gikk ganske fort :) Dette kommer til å gå bra ❤️
 
17 og 18 dager går fort! Og nå har du kommet til den tiden hvor i hvert fall jeg synes tiden gikk ganske fort :) Dette kommer til å gå bra [emoji173]️

Ja, denne tiden går raskere. Heldigvis [emoji5]

Kommer ikke over hvor hyggelig det er at vi er gravide samtidig!!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp