Mamma for første gang <3

Masse lykke til med tul idag[emoji173] [emoji173]
 
Beklager litt sent svar!

I dag er dagen! Kom på at jeg ikke hadde mottatt noen tekstmelding i forkant av timen, så jeg ringer inn for å bekrefte at alt er ok. De hadde glemt å sette opp timen min i dag[emoji22][emoji22] fikk heldigvis likevel, en time senere, men ble så lei meg. Vet det er bare hormonene som overreagerer på alt! Tok det bare som et dårlig tegn. Er så nervøs [emoji33] Også er jeg dårlig i magen.. ikke akkurat det man vil være når man skal på ultralyd [emoji28]
Aaahhh nå må dagen gå fort! Time kl 1530

Å herregud! Så bra at du ringte og sjekket så det ordnet seg likevel :) Lykke til, det kommer til å gå så fint ❤️
 
Masse lykke til i dag, det kommer til å gå så bra! :) :HeartredSender deg gode tanker :Heartred
 
Alt var perfekt! [emoji173]️ Den lille har vokst! Fikk se to armer og to ben. Den vinka og dansa for oss[emoji173]️ hjertet slo!
Jeg smilte fra øre til øre hele tiden! Så forelska i min lille [emoji7]

9f2eaf36ca2bf8f650b6ea3034fc31a9.png
 
Fantastisk![emoji173]️Såå nydelig liten[emoji7][emoji7]Og så herlig når de ser mer og mer ut som en baby, med armer og bein[emoji177]
 
Alt var perfekt! [emoji173]️ Den lille har vokst! Fikk se to armer og to ben. Den vinka og dansa for oss[emoji173]️ hjertet slo!
Jeg smilte fra øre til øre hele tiden! Så forelska i min lille [emoji7]

9f2eaf36ca2bf8f650b6ea3034fc31a9.png
Så herlig! :D Så nydelig ❤️
 
jaa se der ja :D må være utrolig godt å få sett den lille <3
 
Alt var perfekt! [emoji173]️ Den lille har vokst! Fikk se to armer og to ben. Den vinka og dansa for oss[emoji173]️ hjertet slo!
Jeg smilte fra øre til øre hele tiden! Så forelska i min lille [emoji7]

9f2eaf36ca2bf8f650b6ea3034fc31a9.png

Såå fantastisk å høre! ❤️ Håper du slapper av og koser deg litt mer nå og at det ble litt mer virkelig for mannen :)
 
Såå fantastisk å høre! [emoji173]️ Håper du slapper av og koser deg litt mer nå og at det ble litt mer virkelig for mannen :)

Jeg er mer rolig nå[emoji173]️ tenk at den rørte på seg!
Tror det ble veldig virkelig for han i dag. Han måtte innrømme at han ble litt rørt. [emoji173]️ han er så søt!
 
9+0

Ny uke og siste uke før lille rockefot blir et foster![emoji173]️

Jeg er sååå glad for at det har gått så bra med alle her inne som har vært på TUL den siste tiden nå[emoji2] så mange flotte søtinger!

Nå er det 3 uker igjen til uke 12, TUL og ferie! [emoji119]Føler litt på meg at disse ukene vil gå litt raskere enn de første ukene nå. Det er deilig å kjenne på [emoji5]

Så utrolig å tenke på alt som skjer fremover! Fødeplass er søkt, venter nå på svar i posten og også på dato for oul! [emoji173]️ Shit pomfritt så spennende!![emoji2]
 
9+0

Ny uke og siste uke før lille rockefot blir et foster![emoji173]️

Jeg er sååå glad for at det har gått så bra med alle her inne som har vært på TUL den siste tiden nå[emoji2] så mange flotte søtinger!

Nå er det 3 uker igjen til uke 12, TUL og ferie! [emoji119]Føler litt på meg at disse ukene vil gå litt raskere enn de første ukene nå. Det er deilig å kjenne på [emoji5]

Så utrolig å tenke på alt som skjer fremover! Fødeplass er søkt, venter nå på svar i posten og også på dato for oul! [emoji173]️ Shit pomfritt så spennende!![emoji2]
Så herlig med ny uke! Nå går nok tida fort fram til 12+0, mens den nydelige lille vokser seg sterkere og sterkere! ❤️ Tenk at du snart får dato på OUL! Alt blir så virkelig! Yay! :D
 
9+0

Ny uke og siste uke før lille rockefot blir et foster![emoji173]️

Jeg er sååå glad for at det har gått så bra med alle her inne som har vært på TUL den siste tiden nå[emoji2] så mange flotte søtinger!

Nå er det 3 uker igjen til uke 12, TUL og ferie! [emoji119]Føler litt på meg at disse ukene vil gå litt raskere enn de første ukene nå. Det er deilig å kjenne på [emoji5]

Så utrolig å tenke på alt som skjer fremover! Fødeplass er søkt, venter nå på svar i posten og også på dato for oul! [emoji173]️ Shit pomfritt så spennende!![emoji2]
Hurra hurra :joyful: er så godt å høre at alt er bra og det blir jo bare mer og mer virkelig fremover nå! Tenk at du skal bli mamma!:love017 Og så fine bilder av lille nurket:love017
Ukene til uke 12 kommer til å forsvinne i ferieinnspurt ;)
 
Back
Topp