Mamma for første gang <3

9+4

Vært veldig sliten i helga. Puppene har vært ekstra såre og jeg kjenner at det jobbes nedi magen.

Sakte men sikkert begynner det å synke inn og trua på at dette går bra. Merker at jeg begynner å tenke mer på ting som hva slags klær man burde ha til en liten som blir født på vinteren, utstyr osv.. tanker jeg ikke har turt å tenke på før nå.

I helga har jeg gått igjennom klesskapet mitt. Da gikk det virkelig opp for meg at jeg begynner smått å forberede meg på hva som skjer fremover. Det ble ekstremt lett å gi bort plagg som ikke lenger passer da jeg sa til meg selv at disse vil hvertfall ikke passe nå fremover[emoji23]

3 dager til Lillegull blir et foster
17 dager til 12 uker
18 dager til TUL og ferie[emoji173]️
Så fort tida går! Og så bare 17 dager til 12 uker da! :D Og så får du tatt en titt inni dagen etter, for så å slappe av med ferie. Herlig! :D Godt å høre at formen din er sånn nogen lunde bra, og håper energien din kommer litt mer tilbake etterhvert :) Fram til da får du passe på å få lurt til litt ekstra hvile :)
 
Så fort tida går! Og så bare 17 dager til 12 uker da! :D Og så får du tatt en titt inni dagen etter, for så å slappe av med ferie. Herlig! :D Godt å høre at formen din er sånn nogen lunde bra, og håper energien din kommer litt mer tilbake etterhvert :) Fram til da får du passe på å få lurt til litt ekstra hvile :)

Går heldigvis litt raskere nå ja[emoji5] tusen takk[emoji177]
 
9+6

Ny uke i morgen og lille blir et foster[emoji173]️

15 dager til uke 12 og 16 dager til TUL og ferie[emoji173]️

Kjenner jeg har så mye kjærlighet for den lille nå. Dette mååå bare gå bra[emoji119]

Er så utålmodig om dagen. Dagene går heldigvis raskere, men ikke raske nok[emoji51] gleder meg sånn til å få mage og kjenne at det bor noen inni der[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
9+6

Ny uke i morgen og lille blir et foster[emoji173]️

15 dager til uke 12 og 16 dager til TUL og ferie[emoji173]️

Kjenner jeg har så mye kjærlighet for den lille nå. Dette mååå bare gå bra[emoji119]

Er så utålmodig om dagen. Dagene går heldigvis raskere, men ikke raske nok[emoji51] gleder meg sånn til å få mage og kjenne at det bor noen inni der[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Tenk at du allerede er ti uker i morgen! :) både tul og ferie nærmer seg med stormskritt:joyful:
Skjønner godt at du er utålmodig, men ferier pleier alltid å rase avgårde så da går jo ukene unna også;)
Og lille er et foster, så mye å glede seg til!:love017
 
9+6

Ny uke i morgen og lille blir et foster[emoji173]️

15 dager til uke 12 og 16 dager til TUL og ferie[emoji173]️

Kjenner jeg har så mye kjærlighet for den lille nå. Dette mååå bare gå bra[emoji119]

Er så utålmodig om dagen. Dagene går heldigvis raskere, men ikke raske nok[emoji51] gleder meg sånn til å få mage og kjenne at det bor noen inni der[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Nå nærmer det seg veldig den magiske 12 ukers-grensen og ny TUL hvor den lille faktisk ser ut som en ordentlig baby! :D Tenk at du har kommet så langt! :) Nå skjer det masse spennende fremover :)
 
Tenk at du allerede er ti uker i morgen! :) både tul og ferie nærmer seg med stormskritt:joyful:
Skjønner godt at du er utålmodig, men ferier pleier alltid å rase avgårde så da går jo ukene unna også;)
Og lille er et foster, så mye å glede seg til!:love017

Jaaa[emoji173]️ må bare holde meg litt opptatt og få tiden til å fly[emoji16][emoji5]

Masse lykke til i dag![emoji173]️ jeg har på følelsen av at det kommer til å gå kjempefint [emoji2]
 
Nå nærmer det seg veldig den magiske 12 ukers-grensen og ny TUL hvor den lille faktisk ser ut som en ordentlig baby! :D Tenk at du har kommet så langt! :) Nå skjer det masse spennende fremover :)

Jaaa[emoji16][emoji16] 10 uker![emoji322]

Og det skal bli så godt å kunne fortelle alle!
I går fikk jeg spørsmål fra en veldig søt kunde: "Er du på vei?" og pekte på magen min! Jeg ble så paff og kunne ikke si annet enn nei da jeg hadde ansatte rundt meg. Ble så tatt på senga, så svaret ble "Hahaha, nei nei nei, hva? Tror du det? Hahahaha" Facepalm! [emoji23] Hun hadde det visst på følelsen[emoji56]
 
ENDELIG![emoji294]️[emoji322]

3a5705f7a8b4d67299a751f83cfc9af5.png
 
Jaaa[emoji16][emoji16] 10 uker![emoji322]

Og det skal bli så godt å kunne fortelle alle!
I går fikk jeg spørsmål fra en veldig søt kunde: "Er du på vei?" og pekte på magen min! Jeg ble så paff og kunne ikke si annet enn nei da jeg hadde ansatte rundt meg. Ble så tatt på senga, så svaret ble "Hahaha, nei nei nei, hva? Tror du det? Hahahaha" Facepalm! [emoji23] Hun hadde det visst på følelsen[emoji56]

Haha :hilarious: Man blir så satt ut! Er det ingen som vet det ennå? :)
 
Haha :hilarious: Man blir så satt ut! Er det ingen som vet det ennå? :)

Jo. Et par på jobb, sjefen og noen venner. Vi har valgt å holde det litt skjult til vi er sikre på at det går veien.
Men skal bli så godt å kunne si det til hvem som helst! [emoji5]
 
10+1

Endelig helg!

Startet kl 06 på jobb i dag. Tidligvakt er alltid litt tungt. Men det hjalp ekstremt mye når min nye tlf fra jobben kom på døra i dag[emoji119][emoji2] tjohooo!
Etter jobb møtte jeg 2 barndomsvenninner, ei jeg ikke har møtt på sånn 2 år og ei som bor i samme by som meg. Vi spiste deilig palestinsk mat[emoji5]
Så har jeg vært litt vågal i dag og kjøpt meg mammabukse!!![emoji2] så digg!!!

Ellers går jeg bare og venter på brev angående oul og fødeplass. Håper det kommer snart![emoji5][emoji5]

God helg flotte damer![emoji8]
 
10+4

3 dager til 11 uker
10 dager til 12 uker
11 dager til tul og ferie

Venter på brev i posten om fødeplass og oul! Er så spent! Håper sååå at jeg får førstevalget mitt! [emoji56]Vi vurderer å søke videre til abc klinikken, og jeg leser overalt at man må søke så tidlig som mulig for å få plass. Håper derfor at jeg får brevet snart, så vi kan sende inn en søknad der.

Jeg gleder meg også til å kunne fortelle alle snart. Kunne prate med hvem jeg vil om det og ikke skjule det mer.

I morgen skal jeg til fastlegen. Tror jeg har bekkenløsning da jeg har konstant vondt ved halebenet. Det hindrer en del i jobben. Så blir spennende å høre hva hun tenker.
 
10+4

3 dager til 11 uker
10 dager til 12 uker
11 dager til tul og ferie

Venter på brev i posten om fødeplass og oul! Er så spent! Håper sååå at jeg får førstevalget mitt! [emoji56]Vi vurderer å søke videre til abc klinikken, og jeg leser overalt at man må søke så tidlig som mulig for å få plass. Håper derfor at jeg får brevet snart, så vi kan sende inn en søknad der.

Jeg gleder meg også til å kunne fortelle alle snart. Kunne prate med hvem jeg vil om det og ikke skjule det mer.

I morgen skal jeg til fastlegen. Tror jeg har bekkenløsning da jeg har konstant vondt ved halebenet. Det hindrer en del i jobben. Så blir spennende å høre hva hun tenker.
Som tiden flyr! Snart skal du ha TUL og se den lille igjen. Så herlig! :) Spennende å vente på brev om OUL og fødeplass. Venter jeg også, posten sjekkes flittig! :)

Ha ei fin uke :)
 
Som tiden flyr! Snart skal du ha TUL og se den lille igjen. Så herlig! :) Spennende å vente på brev om OUL og fødeplass. Venter jeg også, posten sjekkes flittig! :)

Ha ei fin uke :)

Når søkte du? Er så spent og lurer på hvor lang tid det tar å få svar[emoji16]
 
Når søkte du? Er så spent og lurer på hvor lang tid det tar å få svar[emoji16]
Søkte sist tirsdag, så håper det kommer snart! :) Har hørt at det bruker å ta omtrentlig en uke (men kan ta litt lengre tid), så veldig spent! Når søkte du? :)
 
Søkte sist tirsdag, så håper det kommer snart! :) Har hørt at det bruker å ta omtrentlig en uke (men kan ta litt lengre tid), så veldig spent! Når søkte du? :)

31 mai, så det er snart 2 uker siden[emoji51] skal til legen i morra, kan høre hva hun tenker. Om det tar tid, vet jeg ikke helt hvem jeg kan ringe å spørre om hva som skjer? Kanskje papirene aldri kom frem?

Håper brevet ditt kommer snart![emoji173]️
 
Back
Topp