Mamma for første gang <3

31 mai, så det er snart 2 uker siden[emoji51] skal til legen i morra, kan høre hva hun tenker. Om det tar tid, vet jeg ikke helt hvem jeg kan ringe å spørre om hva som skjer? Kanskje papirene aldri kom frem?

Håper brevet ditt kommer snart![emoji173]️
Da kommer det nok snart! :) Tror ventetida varierer en del på sykehusene også. :)
 
10+4

3 dager til 11 uker
10 dager til 12 uker
11 dager til tul og ferie

Venter på brev i posten om fødeplass og oul! Er så spent! Håper sååå at jeg får førstevalget mitt! [emoji56]Vi vurderer å søke videre til abc klinikken, og jeg leser overalt at man må søke så tidlig som mulig for å få plass. Håper derfor at jeg får brevet snart, så vi kan sende inn en søknad der.

Jeg gleder meg også til å kunne fortelle alle snart. Kunne prate med hvem jeg vil om det og ikke skjule det mer.

I morgen skal jeg til fastlegen. Tror jeg har bekkenløsning da jeg har konstant vondt ved halebenet. Det hindrer en del i jobben. Så blir spennende å høre hva hun tenker.

Husker fra sist svangerskap at jeg fikk brevet om fødeplass på Ullevål og innkalling 1 måned før OUL (og jeg tror jeg hadde den i uke 19). Syns det var fryktelig lang tid å vente på det brevet, så håper de har ordnet opp i rutinene sine.
 
Husker fra sist svangerskap at jeg fikk brevet om fødeplass på Ullevål og innkalling 1 måned før OUL (og jeg tror jeg hadde den i uke 19). Syns det var fryktelig lang tid å vente på det brevet, så håper de har ordnet opp i rutinene sine.

Håper det! Får smøre meg med litt ekstra tålmodighet [emoji5]
 
11+1

Ny uke! [emoji119]
6 dager til 12 uker
7 dager til tul og ferie

Jeg syns dagene nå går sååå sakte. Samtidig tenker jeg mye på om lille har det bra der inne. Den måååå bare ha det bra[emoji120][emoji119]

Har hatt litt vondt i magen de siste par dagene. Kan det være tegn på at ting vokser?
Ellers blir jeg veldig fort sliten om dagen. Legen sa jeg hadde lavt blodtrykk, så det er nok derfor.

Ååå er så utålmodig!! Vil bare se lille nååå og vite at alt er bra! Hvis det er det på fredagen, skal vi fortelle familien![emoji173]️
 
Ikke lenge igjen til tul nå! [emoji173] Blir stas å kunne fortelle om den lille store hemmeligheten [emoji4][emoji106]
 
Jeg synes og den siste uken før 12 uker og TUL gikk gruusomt sakte! :wideyed:
 
11+3

4 dager til 12 uker
5 dager til tul og ferie

Og de dagene går fortsatt sååå sakte! [emoji23]

Symptomene er mildere nå, selv om jeg er fortsatt veldig sliten om dagen. Har lagt merke til at jeg blir fort bilsyk når jeg sitter på i en bil eller buss. Det skal sies at jeg alltid har blitt fort bilsyk, men nå er det ekstremt. [emoji51] i går var helt jævlig [emoji40] håper det gir seg.

Ellers har kjøpstrangen begynt å melde seg. Vi har enda ikke kjøpt noe til lille baby. Har sååå lyst å begynne å kjøpe inn litt klær [emoji173]️ etter siste tul nå, da skjer det [emoji6]
 
I dag fortalte vi svigers! Det var såååå hyggelig [emoji173]️
Kjæresten bestemte seg for at han plutselig ville fortelle i dag og jeg sa ja til det da han har vært veldig reservert med å fortelle det frem til nå.
De ble så glade og begynte med en gang å diskutere om hvordan de skulle pusse opp gamle rommet til kjæresten som den lille skulle få. Svigermor ville også begynne å strikke med en gang [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det har vært så mye sykdom i familien og svigermor har vært igjennom en hel del. Det var helt fantastisk å kunne fortelle en så flott nyhet nå[emoji173]️
 
I dag fortalte vi svigers! Det var såååå hyggelig [emoji173]️
Kjæresten bestemte seg for at han plutselig ville fortelle i dag og jeg sa ja til det da han har vært veldig reservert med å fortelle det frem til nå.
De ble så glade og begynte med en gang å diskutere om hvordan de skulle pusse opp gamle rommet til kjæresten som den lille skulle få. Svigermor ville også begynne å strikke med en gang [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det har vært så mye sykdom i familien og svigermor har vært igjennom en hel del. Det var helt fantastisk å kunne fortelle en så flott nyhet nå[emoji173]️
Så herlig ❤️❤️❤️
 
I dag fortalte vi svigers! Det var såååå hyggelig [emoji173]️
Kjæresten bestemte seg for at han plutselig ville fortelle i dag og jeg sa ja til det da han har vært veldig reservert med å fortelle det frem til nå.
De ble så glade og begynte med en gang å diskutere om hvordan de skulle pusse opp gamle rommet til kjæresten som den lille skulle få. Svigermor ville også begynne å strikke med en gang [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det har vært så mye sykdom i familien og svigermor har vært igjennom en hel del. Det var helt fantastisk å kunne fortelle en så flott nyhet nå[emoji173]️

Herlig! ❤️
 
Back
Topp