Mamma for første gang <3

2eb3e8f489482c4bb10d0f5463fbc040.png


Endelig! [emoji119]
Hurra!! Nå er du der!:love7:smiley-bounce016
 
Hurra for 12 uker!![emoji322][emoji7][emoji322] Har du ny TUL i morgen? Det har jeg og, greit med en siste før man kan senke skuldrene [emoji2]
 
Hurra for 12 uker!![emoji322][emoji7][emoji322] Har du ny TUL i morgen? Det har jeg og, greit med en siste før man kan senke skuldrene [emoji2]

Takk[emoji2] Ja! [emoji5] å så artig at du og har! Helt enig! Er alt bra i morgen, da senkes skuldrene[emoji108]
Masse lykke til! [emoji177][emoji254][emoji177] gleder meg til å høre om hvordan møtet med den lille var [emoji2]
 
Takk[emoji2] Ja! [emoji5] å så artig at du og har! Helt enig! Er alt bra i morgen, da senkes skuldrene[emoji108]
Masse lykke til! [emoji177][emoji254][emoji177] gleder meg til å høre om hvordan møtet med den lille var [emoji2]

Det er så herlig å se den lille hver gang, man blir jo så nyforelsket i knøttet man har laget[emoji7][emoji7]

Takk[emoji254][emoji254]Masse lykke til til deg også, gleder meg til oppdatering fra deg [emoji4][emoji177]
 
I morgen er det TUL :D Endelig! Når har du time? :)

Hverdagen ble en heelt annen etter jeg passerte 12 uker og fikk bekreftet på UL at alt så bra ut! Gled deg! :)
 
I morgen er det TUL :D Endelig! Når har du time? :)

Hverdagen ble en heelt annen etter jeg passerte 12 uker og fikk bekreftet på UL at alt så bra ut! Gled deg! :)

Kl 08! Men vi skal reise oppover til Trøndelag etterpå, så usikker på når jeg rekker å oppdatere:) lover å oppdatere uansett utfall!

Det skal bli sååå godt å bli ferdig med det i morra[emoji173]️ Gleder meg sånn til å se lille [emoji173]️
 
Alt var perfekt! Fikk se en perfekt hjerne, ryggrad, tær, fingre og alt [emoji173]️
Har tidenes hodepine i dag, men er så glad og letta[emoji173]️ ikke nok med at vi fikk se vår lille, får jeg også vite at ei god venninne av meg er gravid![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ 6 dager bak meg! Hun ville vente med nyheten til min ul i dag så vi visste at alt var bra.

For en dag[emoji173]️
 
Hurra[emoji169][emoji169][emoji7] Så fantastisk
 
Alt var perfekt! Fikk se en perfekt hjerne, ryggrad, tær, fingre og alt [emoji173]️
Har tidenes hodepine i dag, men er så glad og letta[emoji173]️ ikke nok med at vi fikk se vår lille, får jeg også vite at ei god venninne av meg er gravid![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ 6 dager bak meg! Hun ville vente med nyheten til min ul i dag så vi visste at alt var bra.

For en dag[emoji173]️

Såå godt å høre! ❤️ Var dere på organrettet UL? Jeg trodde det var standard men det er visst ikke det. Åh, så koselig! Og spesielt at dere er akkurat like langt på vei! :D

Velkommen over den etterlengtede "kneika" med 12 uker og at alt så bra ut på TUL! :) Nå kan du slappe av og kose deg :)

God ferie! :)

Og jeg ble flyttet frem 1 dag! 12+2 nå[emoji2]

Siden jeg også ble det er det akkurat 4 uker mellom oss igjen :)
 
Alt var perfekt! Fikk se en perfekt hjerne, ryggrad, tær, fingre og alt [emoji173]️
Har tidenes hodepine i dag, men er så glad og letta[emoji173]️ ikke nok med at vi fikk se vår lille, får jeg også vite at ei god venninne av meg er gravid![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ 6 dager bak meg! Hun ville vente med nyheten til min ul i dag så vi visste at alt var bra.

For en dag[emoji173]️

Gratulerer så mye med vel gjennomført ul! :)
For en super dag! :Heartpink
 
Såå godt å høre! [emoji173]️ Var dere på organrettet UL? Jeg trodde det var standard men det er visst ikke det. Åh, så koselig! Og spesielt at dere er akkurat like langt på vei! :D

Velkommen over den etterlengtede "kneika" med 12 uker og at alt så bra ut på TUL! :) Nå kan du slappe av og kose deg :)

God ferie! :)



Siden jeg også ble det er det akkurat 4 uker mellom oss igjen :)

Vet ikke. Men, jeg tror det, for hun sjekket veldig mye. Og hun krysset av på en liste.

Tuuusen takk! Nå er livet litt mer behagelig [emoji173]️

Jeg vet! Liker det sånn [emoji5] hyggelig å ha ny uke samtidig[emoji173]️

Tusen takk! [emoji5] og god ferie til deg![emoji254]
 
Back
Topp