Mamma for første gang <3

Uffa meg! Det er jo bare et godt tegn heldigvis. Man tenker jo at det blir lite søvn når man får barn.. at lite søvn starter allerede når spira er superliten, det tenker man liksom ikke på[emoji28] om man ikke har opplevd det før vel og merke.

Jaaa, håper det[emoji120][emoji51] kjenner jeg er så glad for at jeg valgte å ta en ekstra TUL. Også skal jo du også ha snart![emoji322][emoji2] Det er så fint når man kan glede seg til andres ul også! [emoji5]
Ekstra tul er godt for psyken det[emoji7] jeg skal på mandag[emoji12] litt nerver,men satser på gode nyheter[emoji173]

Ja det er helt utrolig hvor lite søvn det blir allerede så tidlig, kroppen skal vel trenes til å leve med søvnmangel[emoji23] [emoji23] [emoji23]
 
Ekstra tul er godt for psyken det[emoji7] jeg skal på mandag[emoji12] litt nerver,men satser på gode nyheter[emoji173]

Ja det er helt utrolig hvor lite søvn det blir allerede så tidlig, kroppen skal vel trenes til å leve med søvnmangel[emoji23] [emoji23] [emoji23]

Jeg har stor trua på at det blir kjempebra! [emoji123][emoji173]️Hvor langt er du da?
Forstår nervene, har de jo selv. Det er bare så uvirkelig. Man kan jo ikke se lille spira selv.

Haha, ja! Vi får sove etter de flytter hjemmefra[emoji106]
 
Hurra for ny uke! :D Og tenk at du er i uke 8 :) Nå er du over de aller skumleste ukene :) Jeg synes tiden begynte å gå ganske mye fortere etter uke 8 og TUL, håper det gjør det for deg også :)

Gleder meg sånn til vi begge skal på TUL til uken! :D
 
Jeg har stor trua på at det blir kjempebra! [emoji123][emoji173]️Hvor langt er du da?
Forstår nervene, har de jo selv. Det er bare så uvirkelig. Man kan jo ikke se lille spira selv.

Haha, ja! Vi får sove etter de flytter hjemmefra[emoji106]
6+6 på mandag, og så skal jeg igjen 8 juni når jeg er 8+2[emoji7]


Hahaha ja nå venter noen år med mindre søvn framover[emoji173]
 
Hurra for ny uke! :D Og tenk at du er i uke 8 :) Nå er du over de aller skumleste ukene :) Jeg synes tiden begynte å gå ganske mye fortere etter uke 8 og TUL, håper det gjør det for deg også :)

Gleder meg sånn til vi begge skal på TUL til uken! :D

Ja, det føler jeg også[emoji5] er alt bra på TUL onsdag, vil jeg klare å slappe nesten heeelt av[emoji5]
Tror tiden vil gå fortere nå. 2 fulle måneder er gått, 7 måneder igjen, siste måned igjen før uke 12[emoji16]

Jaaaa! Og tenk hvor mye du får se på din TUL neste gang![emoji7] jeg gleder meg sånn![emoji322]
 
6+6 på mandag, og så skal jeg igjen 8 juni når jeg er 8+2[emoji7]


Hahaha ja nå venter noen år med mindre søvn framover[emoji173]

Å så stas[emoji2] Mandag er like rundt hjørnet nå[emoji119] gleder meg masse![emoji173]️

Vi skal ha TUL sånn ca likt[emoji5] jeg hadde 6+5 og skal ha 8+6[emoji106]
 
Å så stas[emoji2] Mandag er like rundt hjørnet nå[emoji119] gleder meg masse![emoji173]️

Vi skal ha TUL sånn ca likt[emoji5] jeg hadde 6+5 og skal ha 8+6[emoji106]
Håper jeg får se like mye som deg på tul[emoji173] [emoji173] Bare helgen igjen nå før det er ny uke og tul på oss begge [emoji7]
 
Tenk at du er 8 fullgåtte uker allerede! Håper dagene til TUL går raskt. :D
Hvordan er formen din? Sånn, bortsett fra de ømme brystene som forstyrrer nattesøvna. :)
Ha en fin dag! ❤️
 
Tenk at du er 8 fullgåtte uker allerede! Håper dagene til TUL går raskt. :D
Hvordan er formen din? Sånn, bortsett fra de ømme brystene som forstyrrer nattesøvna. :)
Ha en fin dag! [emoji173]️

Jaaa![emoji322]
Takk, like så[emoji2][emoji2]
Formen er ok. Brystene har roa seg litt. Merker at jeg har litt småvondt vêr halebenet. Litt mer i dag enn i går. Vet ikke om det kan være bekkenet? Har hatt en nerve i klem før som jeg fortsatt kjenner litt til nå og da. Usikker på om det kan være noe i forbindelse med det også. Får følge litt med[emoji5]
Hvordan er det med deg? [emoji173]️
 
Ser du har foreløpig termin bare et par dager etter meg[emoji2] Herlig med hver fullgått uke og et steg nærmere de magiske 12 ukene[emoji322][emoji322]

Så spennende med TUL neste uke[emoji2][emoji173]️
 
Jaaa![emoji322]
Takk, like så[emoji2][emoji2]
Formen er ok. Brystene har roa seg litt. Merker at jeg har litt småvondt vêr halebenet. Litt mer i dag enn i går. Vet ikke om det kan være bekkenet? Har hatt en nerve i klem før som jeg fortsatt kjenner litt til nå og da. Usikker på om det kan være noe i forbindelse med det også. Får følge litt med[emoji5]
Hvordan er det med deg? [emoji173]️
Håper det ikke er bekkenet som begynner å tulle med deg! :)
Det går bra med meg, tror og håper at formen min har begynt å bli liiitt bedre (bank i bordet) også, og kjenner at jeg har fått litt mer energi, så det er fint! :) Sykt spent på TUL til uka! :)
 
Ser du har foreløpig termin bare et par dager etter meg[emoji2] Herlig med hver fullgått uke og et steg nærmere de magiske 12 ukene[emoji322][emoji322]

Så spennende med TUL neste uke[emoji2][emoji173]️

Spennende![emoji2] ja, virkelig! Heldigvis føles det ut som ukene går bittelitt raskere nå enn tidlig i starten.

Gleder meg veldig! Håper virkelig at lille spire har vokst og at hjertet banker fremdeles[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Håper det ikke er bekkenet som begynner å tulle med deg! :)
Det går bra med meg, tror og håper at formen min har begynt å bli liiitt bedre (bank i bordet) også, og kjenner at jeg har fått litt mer energi, så det er fint! :) Sykt spent på TUL til uka! :)

Det er bra[emoji5] JA!!! Det blir veeeldig spennende! Gleder meg sånn til å høre hvordan det har gått med deg[emoji173]️
 
Beklager litt sent svar!

I dag er dagen! Kom på at jeg ikke hadde mottatt noen tekstmelding i forkant av timen, så jeg ringer inn for å bekrefte at alt er ok. De hadde glemt å sette opp timen min i dag[emoji22][emoji22] fikk heldigvis likevel, en time senere, men ble så lei meg. Vet det er bare hormonene som overreagerer på alt! Tok det bare som et dårlig tegn. Er så nervøs [emoji33] Også er jeg dårlig i magen.. ikke akkurat det man vil være når man skal på ultralyd [emoji28]
Aaahhh nå må dagen gå fort! Time kl 1530
 
Beklager litt sent svar!

I dag er dagen! Kom på at jeg ikke hadde mottatt noen tekstmelding i forkant av timen, så jeg ringer inn for å bekrefte at alt er ok. De hadde glemt å sette opp timen min i dag[emoji22][emoji22] fikk heldigvis likevel, en time senere, men ble så lei meg. Vet det er bare hormonene som overreagerer på alt! Tok det bare som et dårlig tegn. Er så nervøs [emoji33] Også er jeg dårlig i magen.. ikke akkurat det man vil være når man skal på ultralyd [emoji28]
Aaahhh nå må dagen gå fort! Time kl 1530
De hadde glemt å sette opp timen, du må vente en time lengre og du er dårlig i magen. Jeg tror du har vært uheldig nok i dag, og at det betyr at alt går bra på tul! :) Håper det! Skal tenke på deg i dag :)
 
De hadde glemt å sette opp timen, du må vente en time lengre og du er dårlig i magen. Jeg tror du har vært uheldig nok i dag, og at det betyr at alt går bra på tul! :) Håper det! Skal tenke på deg i dag :)

Tuuusen takk[emoji173]️ og jeg skal tenke på deg! [emoji173]️[emoji8][emoji8]
 
Back
Topp